Huawei Wireless Mouse GT, pierwsza gamingowa myszka marki dostępna w Polsce
Huawei wprowadza do sprzedaży na polskim rynku Huawei Wireless Mouse GT, pierwszą bezprzewodową myszkę gamingową marki. Do 22 sierpnia będzie można ją kupić w ofercie przedsprzedażowej w zestawie z opaską sportową Huawei Band 6 w rekomendowanej cenie detalicznej 499 zł.
Huawei Wireless Mouse GT w zestawie z opaską sportową Huawei Band 6 dostępna jest od dzisiaj w sklepie internetowym huawei.pl, a w kolejnych dniach będzie można ją kupić również u partnerów.
Huawei Wireless Mouse GT to pierwsza myszka w portfolio marki przeznaczona dla osób grających w gry. Myszka wyróżnia się możliwością połączenia jej z komputerem aż na trzy sposoby – za pomocą Bluetooth lub Wi-Fi 2,4 GHz, a także przewodowo z użyciem USB-C. Myszka wyposażona jest w wysokiej klasy czujniki fotoelektryczne, które pozwalają zmniejszyć czas reakcji na kliknięcie oraz ograniczyć ilość błędów, w tym ryzyko podwójnego kliknięcia. Pięć stylów podświetlenia pozwala dopasować design urządzenia do własnych potrzeb i preferencji.
Czułość myszki można szybko i wygodnie regulować w zakresie od 100 DPI do aż 16 000 DPI. Dodatkowo, wysoka maksymalna częstotliwość próbkowania oraz prędkość maksymalna 400 IPS pozwolą na precyzyjną rozgrywkę nawet w najbardziej wymagających sytuacjach. Huawei Wireless Mouse GT wyposażona jest w akumulator o pojemności 790 mAh, który umożliwia nawet 340 godzin pracy bez włączonego podświetlenia oraz 60 godzin z włączonym podświetleniem. Już 5 minut ładowania przewodowego pozwala na 35 godzin pracy, a pełne ładowanie akumulatora zajmuje około 90 minut. Myszka obsługuje standard ładowania bezprzewodowego.
Szukasz sprzętu w dobrej cenie? Poznaj sekret laptopów poleasingowych

Nowa bezprzewodowa klawiatura Hama WK-300 z przyciskiem Assist AI

Dlaczego warto wybrać monitor OLED?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.