Komunikaty PR

Huawei WiFi AX3 – router wspierający WiFi 6 Plus, dla najbardziej wymagających

2020-07-17  |  15:50
Biuro prasowe

Huawei wprowadza do sprzedaży pierwszy na świecie router wspierający najnowszy standard WiFi 6 Plus. Urządzenie, w porównaniu do routerów obsługujących wcześniejszy standard, zapewnia nawet trzykrotnie szybszy i stabilniejszy transfer danych oraz większy zasięg sieci, nawet wtedy, gdy podłączono do sieci domowej kilkanaście urządzeń. Router został opracowany z myślą o użytkownikach poszukujących wydajnego urządzenia wspierającego sieć w domu lub biurze.

 

W sprzedaży dostępne są dwie wersje routera: z czterordzeniowym procesorem w rekomendowanej cenie sprzedaży 399 zł, oraz z dwurdzeniowym procesorem w rekomendowanej cenie sprzedaży 249 zł. Klienci, którzy zamówią router między 17 lipca a 2 sierpnia, otrzymają za 1 zł inteligentną opaskę sportową Huawei Band 3e albo Huawei Power Bank CP11QC o pojemności 10 000 mAh.

 

Router WiFi AX3 został opracowany z myślą o gospodarstwach domowych, w których podłączonych do Internetu jest nawet kilkanaście urządzeń, m.in. do streamingowego odtwarzania materiałów wideo, do zaawansowanych gier w chmurze czy nawet prowadzenia małego biura. Router WiFi AX3 wykorzystuje najnowszy standard WiFi 6 Plus, który zapewnia nawet trzykrotnie szybszy przesył danych w porównaniu do wcześniejszego standardu oraz obniża o 60% poziom zakłóceń i opóźnień, co jest istotne w przypadku oglądania filmów czy grania w gry. Nowy router Huawei może zapewnić transfer danych z prędkością dochodzącą do nawet 3000 Mb/s[1].

 

Cztery rdzenie i dwa wzmacniacze

Sercem Huawei WiFi AX3 Quad-Core opiera swoje działanie o czterordzeniowy procesor oraz nowatorską technologię OFDMA, która umożliwia transmisję wielu strumieni danych jednocześnie. Router został wyposażony w dwa wzmacniacze o częstotliwości 5 GHz. Wzmacniacze umożliwiając tworzenie sieci Mesh dla wielu routerów Huawei oraz obsługę bezprzewodowych, przewodowych i hybrydowych trybów połączeń sieciowych, które poprawiają sygnał w miejscu, gdzie wcześniej internet był słabszy.  

 

Huawei WiFi AX3 w wersji czterordzeniowej zapewnia również obsługę Huawei Share. Użytkownicy telefonu z Androidem z włączoną funkcją NFC, znajdujący się w polu działania NFC routera, mogą łączyć się bezpośrednio z siecią WiFi bez konieczności podawania hasła. To szczególnie praktyczne m.in. w restauracjach lub hotelach, gdzie goście nie muszą już pytać i wprowadzać samodzielnie hasła dostępu.

 

 

 

Trzy tryby zasilania

Router Huawei WiFi AX3 oferuje trzy różne tryby zasilania: ściana, standard oraz uśpienie. Pierwszy tryb – generujący najwyższe zużycie energii - polecany jest w sytuacji, gdy podłączone do internetu urządzenia znajdują się dalej i oddzielone są dodatkowymi barierami. Ostatni tryb może być wykorzystany, gdy chwilowo internet nie jest potrzebny. Specjalna funkcja WiFi Timer pozwala wyłączyć sieć np. podczas pracy poza domem albo nocą.

 

Ekosystem Huawei 1+8+N

Huawei WiFi AX3, będący centrum połączeń w ramach ekosystemu Huawei 1+8+N, działa w oparciu o system operacyjny Harmony OS i został wyposażony w zabezpieczenia Huawei HomeSec™, zapewniając użytkownikom intuicyjne, szybkie, stabilne i bezpieczne połączenie w standardzie WiFi 6 Plus.

Kanały sprzedaży

Router Huawei WiFi AX3 w wersji czterordzeniowej i dwurdzeniowej z Huawei Band 3e albo Huawei Power Bank można nabyć od 17 lipca do 2 sierpnia lub do wyczerpania zapasów w oficjalnym sklepie internetowym Huawei – Huawei.pl oraz w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia oraz w sklepach AB FOTO, Aetka24, Empik, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Morele.net, MyCenter, Neonet, RTV Euro AGD, x-kom. Szczegóły oferty dostępne są w sklepach.

 


[1] Porównania możliwości routera Huawei WiFi AX3 w stosunku do urządzeń obsługujących standard WiFi 5 zostały opracowane na podstawie badań laboratoryjnych zrealizowanych przez Huawei. Rzeczywiste parametry mogą być inne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
Technologie Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
2025-04-17 | 07:00

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Branża elektrotechniczna dynamicznie się rozwija, dostosowując do rosnących wymagań użytkowników oraz wyzwań związanych z efektywnością energetyczną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Media i PR

Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.