Huawei Watch GT Sport i Watch GT Active teraz w nowej, atrakcyjnej cenie 499 zł
Huawei Watch GT Sport i Watch GT Active, inteligentne zegarki sportowe wyróżniające się wytrzymałą baterią i nowoczesnym designem, od 24 lutego można kupić w nowej rekomendowanej cenie detalicznej – 499 zł. Promocja potrwa do 15 marca lub do wyczerpania zapasów.
Huawei Watch GT to seria smartwatchy sportowych, które zyskały uznanie konsumentów dzięki długiej pracy baterii (do dwóch tygodni na jednym ładowaniu), inteligentnym funkcjom, takim jak monitorowanie snu, zdrowia i tętna, a także lekkiej i nowoczesnej konstrukcji. Na całym świecie, w ciągu roku od premiery, zostały sprzedane trzy miliony zegarków z serii Watch GT.
Smartwatche Huawei Watch GT Sport i Huawei Watch GT Active można kupić w nowej cenie w sklepie internetowym Huawei – huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia oraz w sklepach Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom. Szczegóły oferty dostępne są w poszczególnych partnerów akcji i na stronie internetowej.
Huawei Watch GT – innowacyjne funkcje dla aktywnych i długi czas pracy na jednym ładowaniu
Zegarki Huawei Watch GT łączą w sobie elegancję klasycznego zegarka i zalety smartwatcha z zaawansowanymi funkcjami sportowymi. Zegarki wyposażone są w kolorowy ekran AMOLED z dużym, czytelnym wyświetlaczem o przekątnej 1,39 cala. Huawei Watch GT wyposażone są w bogaty wybór funkcji monitorujących aktywność fizyczną i sen – technologia TruSleep™ 2.0 wykrywa typowe problemy związanych ze snem i zapewnia ponad 200 ewentualnych propozycji dotyczących poprawy jego jakości. Oba modele wspierają kilkanaście trybów sportowych, m. in. bieganie i jazdę na rowerze.
Użytkownik Watch GT Sport wyposażony jest w silikonowy pasek sportowy, który sprawdzi się podczas aktywności sportowych. Huawei Watch GT Active wyróżnia się obudową opartą na ceramicznej konstrukcji z elementami z tytanowej stali nierdzewnej, dzięki czemu zegarek jest lekki, a jednocześnie wytrzymały i niełatwy do zarysowania. Komfort użytkowania podnosi także elastyczny pasek wykonany z syntetycznego, hipoalergicznego kauczuku.
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.