Huawei Together 2020: Weź udział w konkursie i wygraj urządzenia Huawei
Pokaż na swoim profilu na Instagramie lub w Instagram Stories, jak w kreatywny sposób łączysz kilka czynności na raz, np. gotowanie i śpiewanie i powalcz o atrakcyjne nagrody od Huawei, w tym flagowy smartfon Huawei P40 Pro. W promocję konkursu zaangażowali się między innymi Małgorzata Kożuchowska i Marcin Tyszka, którzy poprzez Insta Stories będą zachęcać swoich fanów do wzięcia udziału w zabawie. Konkurs związany jest z kampanią Huawei Together 2020, w której marka prezentuje bogaty ekosystem produktów, łączących się ze sobą za pomocą jednego dotknięcia.
Warunkiem udziału w konkursie jest opublikowanie na swoim profilu na Instagramie lub w Instagram Stories zdjęcia lub filmiku prezentującego jak w kreatywny sposób łączysz kilka czynności oraz użycie hashtagu #together2020 i oznaczenie oficjalnego kanału Huawei CBG Polska na Instagramie – @huaweimobilepl.
Autorzy najbardziej kreatywnych postów otrzymają nagrody od Huawei: zwycięzca zostanie nagrodzony flagowym smartfonem Huawei P40 Pro, za zajęcie drugiego miejsca przyznany zostanie smartwatch Huawei Watch GT 2, natomiast za miejsce trzecie – bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3. Konkurs potrwa do 19 sierpnia, a autorzy zwycięskich postów zostaną ogłoszeni 21 sierpnia na oficjalnym kanale marki na Instagramie oraz na stronie Społeczności Huawei.
W promocję konkursu zaangażowali się: jedna z najpopularniejszych aktorek w Polsce – Małgorzata Kożuchowska, ceniona modelka Karolina Pisarek, uznany fotograf Marcin Tyszka i dziennikarz muzyczny Krzysztof Jankes Jankowski. W swoich Insta Stories będą zachęcać swoich fanów do wzięcia udziału w konkursie organizowanym przez Huawei. Te wyjątkowe osobistości wystąpiły w materiale wideo marki Huawei, w którym prezentują sposoby, w jaki korzystają z urządzeń Huawei oraz pokazują możliwości jakie zapewnia im funkcja Huawei Share, za pomocą której łączą ze sobą między innymi smartfon z laptopem, tabletem czy głośnikiem marki.
Wideo dostępne jest m. in. na kanałach social media Huawei pod adresem:
- Instagram: https://www.instagram.com/p/CDdycweIy4j/
- Facebook: https://www.facebook.com/HuaweimobilePL/posts/3451069061621933
- YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gJp6k_ixKoI

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Infrastruktura

Energia słoneczna wyprzedziła węgiel jako źródło energii w UE. Tempo dalszego rozwoju zależy od inwestycji w system i sieć
Zgodnie z założeniami strategii planu REPowerEU do 2030 roku na terenie państw członkowskich ma zostać zainstalowanych niemal 600 GW mocy fotowoltaiki słonecznej. Organizacje takie jak SolarPower Europe walczą o to, aby do tego czasu fotowoltaika stała się głównym źródłem energii elektrycznej. O ile w ostatnich latach odnotowano dynamiczne tempo wzrostu produkcji energii słonecznej, o tyle w kolejnych latach na drodze do realizacji planu może stanąć nienadążająca za tempem rozwoju infrastruktura.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.