Huawei dołącza do społeczności TikToka
Polski oddział Huawei uruchomił swój kanał w serwisie TikTok i opublikował pierwsze wideo inspirowane hasłem „Explore IT”, które nawiązuje do autorskiego sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery. W premierowym wideo występuje Robert Lewandowski, ambasador Huawei w Europie, i czworo popularnych TikTokerów.
Robert Lewandowski pojawia się w filmie w towarzystwie znanych fanom TikToka twórców – @nataliasisik, @magicofy, @lukipoland i @kamelemona. Wideo promuje najnowsze smartfony marki – Y6p i Y5p. Wykorzystano w nim dynamiczną muzykę charakterystyczną dla całej komunikacji sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery.
Wideo, oprócz publikacji na kanale Huawei, pojawi się na kanałach TikTokerów zaangażowanych w projekt.
Pojawiając się na TikToku, Huawei zaprasza swoich fanów do współtworzenia kanału marki i prezentowania na nim własnych talentów i kreatywnych produkcji. 15 czerwca wystartowało wyzwanie #TheBestJobInTheWorld, w którym przez tydzień użytkownicy TikToka będą mogli publikować wideo inspirowane tym właśnie hasłem i oznaczone powyższym hashtagiem. Jury wybierze 4 najciekawsze i najbardziej angażujące filmy, a ich autorzy otrzymają możliwość publikowania swoich wideo na kanale Huawei przez dwa wakacyjne miesiące – lipiec i sierpień. Dodatkowo produkcje zwycięzców i zaangażowanych w projekt TikTokerów zostaną połączone w cztery filmy, które trafią na kanał Huawei i kanały TikTokowych twórców.
- TikTok to najszybciej rosnące medium społecznościowe na świecie i miejsce, w którym ludzie na różne sposoby mogą wyzwalać i pokazywać innym swoją kreatywność. Huawei jest marką kreatywną, dlatego TikTok to naturalne miejsce, w którym chcemy być blisko konsumentów. Jest tam bardzo dużo młodych, dynamicznych ludzi, a nasze najnowsze smartfony z serii Y – Y6p i Y5p – idealnie do nich pasują – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.
TikTok to kolejny kanał w komunikacji Huawei w social media, obok Facebooka, Instagrama, Twittera oraz YouTube’a.
Pierwszy film Huawei na TikToku nawiązuje do trwającej kampanii marketingowej promującej autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery oraz atrakcyjne cenowo smartfony z najnowszej serii Y – Y6p i Y5p. Huawei dynamicznie rozwija swój własny ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami Huawei AppGallery, w którym obecnie znajduje się prawie 1000 polskich aplikacji, a liczba ta z dnia na dzień rośnie. Platforma przyciąga użytkowników smartfonów i tabletów Huawei nie tylko bogatą ofertą, ale również wieloma nowościami, dedykowanymi ofertami czy wysokim poziomem bezpieczeństwa.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Handel
Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.