Komunikaty PR

Huawei dołącza do społeczności TikToka

2020-06-15  |  14:00

Polski oddział Huawei uruchomił swój kanał w serwisie TikTok i opublikował pierwsze wideo inspirowane hasłem „Explore IT”, które nawiązuje do autorskiego sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery. W premierowym wideo występuje Robert Lewandowski, ambasador Huawei w Europie, i czworo popularnych TikTokerów.

 

Robert Lewandowski pojawia się w filmie w towarzystwie znanych fanom TikToka twórców – @nataliasisik, @magicofy, @lukipoland i @kamelemona. Wideo promuje najnowsze smartfony marki – Y6p i Y5p. Wykorzystano w nim dynamiczną muzykę charakterystyczną dla całej komunikacji sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery.

 

Wideo, oprócz publikacji na kanale Huawei, pojawi się na kanałach TikTokerów zaangażowanych w projekt.

 

Pojawiając się na TikToku, Huawei zaprasza swoich fanów do współtworzenia kanału marki i prezentowania na nim własnych talentów i kreatywnych produkcji. 15 czerwca wystartowało wyzwanie #TheBestJobInTheWorld, w którym przez tydzień użytkownicy TikToka będą mogli publikować wideo inspirowane tym właśnie hasłem i oznaczone powyższym hashtagiem. Jury wybierze 4 najciekawsze i najbardziej angażujące filmy, a ich autorzy otrzymają możliwość publikowania swoich wideo na kanale Huawei przez dwa wakacyjne miesiące – lipiec i sierpień. Dodatkowo produkcje zwycięzców i zaangażowanych w projekt TikTokerów zostaną połączone w cztery filmy, które trafią na kanał Huawei i kanały TikTokowych twórców.

 

- TikTok to najszybciej rosnące medium społecznościowe na świecie i miejsce, w którym ludzie na różne sposoby mogą wyzwalać i pokazywać innym swoją kreatywność. Huawei jest marką kreatywną, dlatego TikTok to naturalne miejsce, w którym chcemy być blisko konsumentów. Jest tam bardzo dużo młodych, dynamicznych ludzi, a nasze najnowsze smartfony z serii Y – Y6p i Y5p – idealnie do nich pasują – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.

 

TikTok to kolejny kanał w komunikacji Huawei w social media, obok Facebooka, Instagrama, Twittera oraz YouTube’a.

 

Pierwszy film Huawei na TikToku nawiązuje do trwającej kampanii marketingowej promującej autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery oraz atrakcyjne cenowo smartfony z najnowszej serii Y – Y6p i Y5p. Huawei dynamicznie rozwija swój własny ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami Huawei AppGallery, w którym obecnie znajduje się prawie 1000 polskich aplikacji, a liczba ta z dnia na dzień rośnie. Platforma przyciąga użytkowników smartfonów i tabletów Huawei nie tylko bogatą ofertą, ale również wieloma nowościami, dedykowanymi ofertami czy wysokim poziomem bezpieczeństwa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT Biuro prasowe
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
Technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.