Komunikaty PR

Huawei Apps Up – globalny konkurs dla deweloperów

2020-06-30  |  15:00
Biuro prasowe

Huawei wystartował z globalnym konkursem dla deweloperów i twórców aplikacji – Huawei Apps Up, w którym do wygrania są nagrody o łącznej wartości miliona dolarów.

Konkurs ma nie tylko zachęcić deweloperów do tworzenia aplikacji zintegrowanych z ekosystemem marki, Huawei Mobile Services, i HMS Core, ale również promować utalentowanych twórców i ciekawe aplikacje.

 

Najlepsze aplikacje i najbardziej utalentowani deweloperzy otrzymają atrakcyjne nagrody pieniężne, najnowszy smartfon Huawei P40 Pro, możliwość promowania swojej aplikacji w sklepie z aplikacjami Huawei AppGallery, z którego codziennie korzystają miliony osób w ponad 170 krajach na całym świecie, a także dostęp do wydarzeń, kursów i certyfikatów Huawei.

 

Zgłaszający się deweloperzy zostaną przypisani do jednego z pięciu regionów – Chiny, Azja-Pacyfik, Ameryka Łacińska, Europa, Bliski Wschód i Afryka. W każdym regionie jury przyzna następujące nagrody:

- 5 nagród w kategorii „Wybitna Aplikacja” po 15 000 dolarów dla każdej aplikacji;

- 3 nagrody w kategorii „Wybitna Gra” po 15 000 dolarów każda;

- 12 Nagród Honorowych po 2 500 dolarów każda;

- 3 nagrody w kategorii „Największy Wpływ Społeczny” po 5 000 dolarów każda;

- 1 nagroda w kategorii „Najpopularniejsza Aplikacja” (wybrana przez użytkowników) w wysokości 5 000 dolarów.

 

W tegorocznej edycji konkursu aplikacje będzie oceniać siedmioosobowe jury składające się z ekspertów branży, w tym dwóch przedstawicieli z Polski – Michał Tajchert, twórca aplikacji Kanarek oraz dr Konrad Maj, kierownik Centrum Innowacji Społecznych i Technologicznych HumanTech na Uniwersytecie SWPS.

 

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie Huawei Apps Up jest stworzenie aplikacji zintegrowanej z Huawei Mobile Services (HMS) i HMS Core. Deweloperzy, którzy zdecydują się wziąć udział w konkursie, będą mogli korzystać z pełnego zestawu narzędzi dostępnych w HMS i HMS Core.

 

Jak zgłosić się do konkursu Huawei Apps Up?

Aby spróbować swoich sił w konkursie, wystarczy do 30 sierpnia zarejestrować swoją aplikację (pojedynczo lub jako zespół maksymalnie 3-osobowy) na stronie: https://developer.huawei.com/consumer/en/activity/digixActivity/digixdetail/101592474457998399. Każda zgłoszona aplikacja musi opierać się o zestaw narzędzi HMS Core i być zintegrowana z HMS. Jury będzie oceniać aplikację zarówno pod kątem jej funkcjonalności i innowacyjności, jak i praktycznej użyteczności.

 

Najlepsze aplikacje z każdego z pięciu regionów (Chiny, Azja-Pacyfik, Ameryka Łacińska, Europa, Bliski Wschód i Afryka) zostanie poddanych ocenie internautów (poprzez stronę konkursową) oraz użytkowników AppGallery. Najlepsi z najlepszych wezmą udział w wielkim finale transmitowanym na żywo, podczas którego będą musieli zaprezentować swoje aplikacje przed jury, które następnie wybierze zwycięzców.

 

Partnerami w konkursie Huawei Apps Up są najlepsze uczelnie z całego świata, w tym uczelnie z Polski – PJATK, Uniwersytet Koźmińskiego, Uniwersytet SWPS, Politechnika Śląska, a także Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki oraz Biuro Karier Uniwersytetu Warszawskiego.

 

Huawei dynamicznie rozwija swój własny ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami Huawei AppGallery, w którym obecnie znajduje się prawie 1000 polskich aplikacji, a liczba ta z dnia na dzień rośnie. W skali globalnej, w sklepie dostępnych jest już 35 tysięcy aplikacji, z których korzysta ponad 390 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services, obok takich usług jak – między innymi – Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
Technologie Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
2025-04-17 | 07:00

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Branża elektrotechniczna dynamicznie się rozwija, dostosowując do rosnących wymagań użytkowników oraz wyzwań związanych z efektywnością energetyczną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Media i PR

Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.