HP rozbudowuje możliwości urządzeń serii R
Firma HP Inc. zaprezentowała zaktualizowaną ofertę drukarek HP Latex z serii R. Nowe funkcje i rozwiązania ułatwią firmom zajmującym się drukiem poligraficznym korzystanie z technologii HP Latex na hybrydowej platformie druku, umożliwiając jednocześnie uzyskanie wysokiej jakoś wydruków na różnych typach materiałów, przy użyciu atramentów lateksowych HP.
Seria HP Latex R Series ożywia świat druku wraz z innowacyjnym, „prawdziwie białym”, błyszczącym atramentem HP White Latex, który w przeciwieństwie do tradycyjnego białego atramentu UV nie żółknie z czasem.
Odświeżone portfolio obejmuje również nowy podstawowy model HP Latex R1000, dostępny w atrakcyjnej cenie.
Ulepszenia obejmują przede wszystkim oprogramowanie i zapewniają rozszerzone możliwości zarządzania kolejkami (queue management) oraz automatyczne aktualizacje. Wprowadzają jednocześnie, wpływające na poprawę wydajności, zoptymalizowane ładowanie i obsługę wielo-arkuszowych nośników. Wspomniane aktualizacje będą dostępne również dla obecnych użytkowników urządzeń serii R.
Nowa seria R pomoże przedsiębiorcom rozwijać swoje oferty, np. w postaci drukowanych na zamówienie opakowań tymczasowych, opakowań tekturowych typu POP, czy opcji termoformowania. Gwarantuje również lepszą szczegółowość i nasycenie barw obrazu na kartonie oraz wydłużenie żywotności atramentu HP Latex podczas produkcji termoformowanych części do drukarek.
Dzięki nowym drukarkom z serii HP Latex R 2020 specjaliści od druku wielkoformatowego doświadczą zupełnie nowego poziomu wydajności. Będą mogli również rozszerzyć swoją działalność o coraz popularniejsze zastosowania, takie jak specjalne opakowania tymczasowe czy termoformowanie, w których technologia atramentów HP Latex gwarantuje najwyższą jakość – tłumaczy Guayente Sanmartin, dyrektor generalna, HP Large Format Graphics Business, HP Inc.
Nowe portfolio urządzeń z serii R
Drukarki HP Latex R zapewniają producentom absolutną wszechstronność, w ramach jednej technologii, która pozwala na uzyskanie tego samego efektu zarówno na sztywnych, jak i elastycznych powierzchniach. Pojedynczy zestaw atramentów obejmuje gamę wkładów HP Latex z niezwykle nasyconymi kolorami oraz „najjaśniejszą” biel na rynku. Atrament HP Latex White jako pierwszy w branży korzysta z innowacyjnego systemu, który recyrkuluje biały atrament, aby uniknąć powstawania osadu.
W skład odświeżonej oferty urządzeń z serii R wchodzą:
- Drukarka HP Latex R2000 Plus zapewniająca najwyższą pojemność i wydajność, podawanie materiałów, rolkę lub arkusz do konfiguracji o szerokości do 2,5 metra, drukowanie dzięki pojemnym zbiornikom o pojemności 5 litrów i funkcją drukowania białym atramentem.
- Drukarka HP Latex R1000 Plus obsługująca arkusze o szerokości do 1,64 metra, konfigurowana z podajnikiem rolowym lub arkuszowym ze zbiornikami 3-litrowymi oraz funkcją drukowania białym atramentem.
- Drukarka HP Latex R1000, czyli podstawowe rozwiązanie dostępne w atrakcyjnej cenie, obsługujące nośniki o szerokości do 1,64 m, z konfiguracją podawania arkuszy – podawanie z podajnikiem dostępne jako wyposażenie dodatkowe – z 3-litrowymi zbiornikami oraz funkcją drukowania białym atramentem.
Seria R może pracować na różnorodnych podłożach sztywnych, takich jak płyta piankowa, spieniony PCW, tektura falista, akryl, poliwęglan, tektura lita, płyta o strukturze plastra miodu, aluminiowy panel kompozytowy czy drewno. Urządzenia obsługują również materiały rolowe takie jak baner PCV, samoprzylepny winyl, papier powlekany, polipropylen, polistyren, poliwęglan, poliester, tekstylia oraz płótno.
Więcej informacji na temat HP Latex jest dostępnych na stronie hp.com/go/LatexRseries.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.