Zostań Pomocnikiem Świętego Mikołaja - akcja Wawel i Fundacji „Wawel z Rodziną"
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. Producent słodyczy marka Wawel i Fundacja „Wawel z Rodziną” po raz kolejny inspirują w swoich akcjach świątecznych do czynienia dobra. W ramach organizowanej od 13 lat akcji „Zostań Pomocnikiem Świętego Mikołaja” aż 430 placówek opiekuńczych w całej Polsce otrzymało jak dotąd 65 ton słodyczy. W tym roku dzieci i młodzież ze świetlic środowiskowych już po raz drugi mogą same wcielić się w rolę Świętego Mikołaja.
Firma Wawel i Fundacja “Wawel z Rodziną” corocznie w okresie świąt aktywnie działają na rzecz świetlic środowiskowych. W tym roku, podobnie jak ubiegłorocznie, Fundacja „Wawel z Rodziną” zaprosiła podopiecznych świetlic środowiskowych do nietypowej odsłony konkursu pt. „Zostań Pomocnikiem Świętego Mikołaja”, niosącego za sobą głębsze przesłanie.
Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu ozdób świątecznych i przekazanie ich seniorom. Każda placówka biorąca udział w konkursie powinna wskazać adres, pod który trafią świąteczne prezenty oraz dołączyć zdjęcia wykonanych ozdób.
W ramach podziękowań zwycięzcy - Pomocnicy świętego Mikołaja otrzymają zestawy słodyczy marki Wawel.
Prace konkursowe można przesyłać na adres: fundacja@fundacjawawel.pl do 12 grudnia.
Regulamin konkursu dostępny jest na stronie Fundacji “Wawel z Rodziną” - www.fundacjawawel.pl
Fundacja „Wawel z Rodziną” od 2008 roku aktywnie kontynuuje działalność dobroczynną firmy Wawel. W swoich działaniach wspiera inicjatywy poszerzające wiedzę, zdolności dzieci, tak, żeby było im łatwiej wejść w dorosłe życia. Aktywnie angażuje się w pomoc społeczną i edukacyjną oraz wspieranie polskich rodzin, osób i instytucji sprawujących opiekę zastępczą nad dziećmi. Fundacja aktywnie wspiera także świetlice środowiskowe. W 2018 roku uruchomiła innowacyjny program społeczny „Dobro od Dziecka”, który wspiera wychowawców w codziennej pracy z dziećmi i młodzieżą.
Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne
Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji CO2 oraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.
Handel
Europoseł PiS: Trump tak przyspiesza Amerykę, że my zostaniemy w tyle. Wszystko przez „kaganiec pseudoekologiczny”
– Donald Trump tak przyspiesza Amerykę, że my zostaniemy w tyle – uważa europoseł PiS Jacek Ozdoba, odnosząc się do wycofania się Stanów Zjednoczonych z porozumienia paryskiego. Polityk krytykuje władze UE oraz przedstawicieli koalicji rządzącej w Polsce za negatywne oceny i wypowiedzi pod adresem nowego prezydenta USA, które mogą utrudnić współpracę.
Handel
Branża drzewna obawia się zalewu mebli z importu. Apeluje o wypracowanie strategii leśnej państwa
Organizacje branżowe i przedsiębiorstwa sektora drzewnego, które porozumiały się w ramach Koalicji na Rzecz Polskiego Drewna, protestują przeciwko planom Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczącym wyłączenia z gospodarki leśnej 20 proc. polskich lasów. Ich zdaniem taka decyzja stwarza realne zagrożenie dla trwałości lasów i uderzy w polską branżę meblarską. Pracę może stracić nawet 70 tys. osób, a straty dla budżetu państwa szacowane są na 4,5 mld zł.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.