Zostań Pomocnikiem Świętego Mikołaja - akcja Wawel i Fundacji „Wawel z Rodziną"
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami. Producent słodyczy marka Wawel i Fundacja „Wawel z Rodziną” po raz kolejny inspirują w swoich akcjach świątecznych do czynienia dobra. W ramach organizowanej od 13 lat akcji „Zostań Pomocnikiem Świętego Mikołaja” aż 430 placówek opiekuńczych w całej Polsce otrzymało jak dotąd 65 ton słodyczy. W tym roku dzieci i młodzież ze świetlic środowiskowych już po raz drugi mogą same wcielić się w rolę Świętego Mikołaja.
Firma Wawel i Fundacja “Wawel z Rodziną” corocznie w okresie świąt aktywnie działają na rzecz świetlic środowiskowych. W tym roku, podobnie jak ubiegłorocznie, Fundacja „Wawel z Rodziną” zaprosiła podopiecznych świetlic środowiskowych do nietypowej odsłony konkursu pt. „Zostań Pomocnikiem Świętego Mikołaja”, niosącego za sobą głębsze przesłanie.
Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu ozdób świątecznych i przekazanie ich seniorom. Każda placówka biorąca udział w konkursie powinna wskazać adres, pod który trafią świąteczne prezenty oraz dołączyć zdjęcia wykonanych ozdób.
W ramach podziękowań zwycięzcy - Pomocnicy świętego Mikołaja otrzymają zestawy słodyczy marki Wawel.
Prace konkursowe można przesyłać na adres: fundacja@fundacjawawel.pl do 12 grudnia.
Regulamin konkursu dostępny jest na stronie Fundacji “Wawel z Rodziną” - www.fundacjawawel.pl
Fundacja „Wawel z Rodziną” od 2008 roku aktywnie kontynuuje działalność dobroczynną firmy Wawel. W swoich działaniach wspiera inicjatywy poszerzające wiedzę, zdolności dzieci, tak, żeby było im łatwiej wejść w dorosłe życia. Aktywnie angażuje się w pomoc społeczną i edukacyjną oraz wspieranie polskich rodzin, osób i instytucji sprawujących opiekę zastępczą nad dziećmi. Fundacja aktywnie wspiera także świetlice środowiskowe. W 2018 roku uruchomiła innowacyjny program społeczny „Dobro od Dziecka”, który wspiera wychowawców w codziennej pracy z dziećmi i młodzieżą.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.