Żelki Travelki – podróżuj ze smakiem!
Odkryj wyjątkową nowość od marki Fresh&Fruity – niezwykle soczyste i kolorowe Żelki Travelki, które zachwycają niespotykanymi smakami oraz oryginalnymi kształtami. Azja, Afryka czy Ameryka – który smak wybierasz? Spróbuj też intrygujących żelków w wersji wegańskiej, które posiadają międzynarodowy certyfikat V-label. Niezwykła przygoda pełna owocowych smaków właśnie się rozpoczyna!
Żelki Travelki marki Fresh&Fruity zaskakują owocową soczystością oraz intensywnością doznań. Tu i teraz przenieś się do świata pełnego słońca, owoców i radości. Otwórz paczkę z pysznymi Żelkami Travelkami i poczuj intensywny zapach egzotycznej podróży!
Każda z paczek to wyprawa na inny, odległy kontynent, na którym poznasz zaskakujące, nowe smaki. Żelki Travelki owocowe smaki Azji (80 g) to słodka kompozycja liczi, yuzu, granatu, mandarynki i wiśni, zamknięta w oryginalnych kształtach lampionu, wachlarza oraz kwiatu wiśni. Żelki Travelki owocowe smaki Afryki (80 g) to owoce figi, karamboli i melona oraz trawy cytrynowej, a także banana i arbuza, ukryte w kształtach żyrafy, słonia, papugi, palmy i lwa. Natomiast Żelki Travelki owocowe smaki Ameryki (80g) to marakuja nadziewana mango, skryta w kształcie gitary, kaktus z nadzieniem granatu w piłce do rugby oraz pitaja z nadzieniem cytrynowym w kształcie sombrero.
Wegańska nowość
Jeśli szukasz wegańskich słodyczy i chcesz zasmakować w egzotycznych smakach z całego globu, koniecznie sięgnij po Żelki Travelki Smaki Świata z międzynarodowym certyfikatem
V-label. Spróbuj soczystej pomarańczy sycylijskiej z nadzieniem cytrynowym, marakui nadzianej orzeźwiającym mango oraz opuncji z granatem, ukrytych w kształtach kwiatu lotosu oraz azjatyckiego lampionu.
Wrzuć do plecaka, zabierz w drogę, miej je zawsze pod ręką i travelkuj ze smakiem! Nowe Żelki Travelki to idealny kompan – zarówno na bliskie, jak i te dalekie wyprawy. Zawędrujesz z nimi, dokąd tylko zechcesz. Wybierz swój ulubiony owocowy smak i już teraz ciesz się niezapomnianą podróżą z ulubionymi Żelkami Travelkami.
Więcej informacji o Żelkach Travelkach na stronie: zelkitravelki.pl

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.