Komunikaty PR

Wygraj przygodę z M&M’s® w Disneyland® w Paryżu!

2024-09-06  |  17:07
Biuro prasowe

Aby dać sobie i swojej ekipie szansę na wygranie epickiej przygody z Marvel w Disneyland® Paris wystarczy kupić dowolny wariant draży M&M’s®, zachować paragon i zarejestrować go w formularzu zgłoszeniowym na stronie loterii. Kultowa loteria marki potrwa do 29 września.

Polacy statystycznie oglądają telewizję ponad 4 godziny na dobę[1], a blisko 50% ankietowanych sięga po czekoladowe przekąski podczas wspólnych chwil przed telewizorem[2]. Teraz dzięki wyjątkowej kampanii marki M&M’s® we współpracy z Disneyland® w Paryżu można połączyć czekoladową przyjemność z wizytą w najbardziej znanym parku rozrywki w Europie[3]!

Konsumenci, którzy wezmą udział w loterii mogą wygrać 6 wyjazdów do Disneyland® Paris, każdy dla 4 osób. Nagroda obejmuje przelot lotniczy z wybranego lotniska w Polsce do/z Paryża, transfer z lotniska, zakwaterowanie oraz 2-dniowe bilety do Disneyland® Paris, oferującego moc świetnej zabawy. Dodatkowo do wygrania jest 18 nagród pieniężnych o wartości 500 zł.

Akcja potrwa do 29 września. Aby wziąć udział w losowaniu wystarczy zakupić dowolny produkt marki M&M’s® i zarejestrować paragon na stronie https://www.mms.com/pl-pl/DLP-marvel-adventure-pl poprzez formularz zgłoszeniowy. Jeden uczestnik może dokonać wielokrotnego zgłoszenia na podstawie różnych dowodów zakupu, jednak każdy dowód zakupu może być zgłoszony tylko raz.

Loteria M&M’s® wspierana jest kampanią reklamową w Internecie. Dedykowane spoty możemy zobaczyć na Facebooku, TikToku, Instagramie oraz YouTube. Za organizację loterii odpowiedzialna jest agencja Brandcomm, za planowanie i zakup mediów opowiada EssenceMediacom, natomiast za komunikację PR Garden of Words.

Szczegółowy regulamin loterii M&Ms® znajduje się na stronie: https://www.mms.com/pl-pl/DLP-marvel-adventure-pl.

 


[1] Dane: Nielsen Media.

[2] Kantar I Usage Panel | IH/CO | Priority Moments | Occasions % I 52 w/e 17 Apr 22.

[3] https://www.worldtravelawards.com/award-europes-leading-theme-park-resort-2023

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Znaczenie i rola automatów paczkowych w rozwoju e-commerce Biuro prasowe
2024-09-06 | 14:00

Znaczenie i rola automatów paczkowych w rozwoju e-commerce

Rynek e-commerce w Polsce znajduje się obecnie na jednym z najbardziej dynamicznych etapów rozwoju, co wynika z kilku kluczowych trendów i zmian nawyków konsumenckich.
Handel tesa prezentuje tesa® 60462 Heavy - Duty Duct Tape
2024-08-21 | 12:00

tesa prezentuje tesa® 60462 Heavy - Duty Duct Tape

Nowa wersja została wykonana z materiałów pochodzących z recyklingu, przy wykorzystaniu systemu klejącego z kauczuku syntetycznego niezawierającego rozpuszczalników. Jest nie
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-08-20 | 11:00

Blisko 3 mln zł obrotu w e-sklepach dzięki Portmonetce

Portmonetka to darmowe narzędzie dla e-commerce wprowadzone na rynek w styczniu 2023 roku przez Furgonetkę. Rozwiązanie skutecznie automatyzuje proces finalizacji transakcji, dzięki czemu usprawnia pracę e-sklepów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Duoport Lotniczy w Białymstoku ma być szansą na rozwój ściany wschodniej. Inicjatorzy rozmawiają z potencjalnymi inwestorami zagranicznymi

Duoport Lotniczy to szansa na rozwój regionu i całej ściany wschodniej – przekonuje Karol Halicki, prezes Podlaskiej Izby Lotniczej i Stowarzyszenia Port Lotniczy Białystok, które walczy o powstanie zupełnie nowego lotniska zlokalizowanego ok. 100 km od wschodniej granicy, w pobliżu trasy łączącej Warszawę z Białymstokiem. Jak podkreśla, inwestycja mogłaby obsługiwać transport cargo z Dalekiego i Bliskiego Wschodu i stać się dla tych kierunków bramą na rynki europejskie. Ze względu na położenie mogłaby mieć ogromne znaczenie pod względem bezpieczeństwa dla krajów bałtyckich.

Infrastruktura

Grupa PGE wciąż zwiększa wydatki na inwestycje. Po raz pierwszy przekroczyły 4,5 mld zł

W pierwszych sześciu miesiącach br. wydatki inwestycyjne PGE zwiększyły się do poziomu 4,64 mld zł wobec 3,95 mld zł w analogicznym okresie rok wcześniej. Spółka podkreśla, że jest to odpowiedź na dynamiczne zmiany zachodzące na rynku energetycznym i konieczność adaptacji do nowych realiów regulacyjnych. – Nasze najważniejsze inwestycje w drugiej połowie tego roku to zamknięcie finansowania największej, wielkoskalowej morskiej farmy wiatrowej Baltica 2 oraz finalizacja inwestycji w naszym segmencie gazowym – zapowiada Dariusz Marzec, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.

Ochrona środowiska

Przez betonozę miasta coraz częściej zmagają się ze skutkami powodzi błyskawicznych. Rozwiązaniem jest zwiększanie terenów zielonych

W ciągu kilkudziesięciu ostatnich lat średnia temperatura w Polsce wzrosła o 2°C. Każda kolejna dekada jest cieplejsza od poprzedniej, a zmianom tym towarzyszą coraz częstsze i bardziej ekstremalne zjawiska pogodowe. Zespół doradczy PAN ds. kryzysu klimatycznego ocenia, że są one dodatkowo wzmacniane przez lokalne cechy klimatu miejskiego. To prowadzi m.in. do błyskawicznych powodzi wynikających z uszczelniania powierzchni i niedoboru zieleni. – Im więcej terenów zielonych, tym więcej możliwości wsiąkania i retencjonowania wody. Przyszłością są zielone miasta – ocenia hydrolog dr Jarosław Suchożebrski.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.