Komunikaty PR

Wstążka, którą można wiele powiedzieć!

2019-12-06  |  15:45
Biuro prasowe

Na polski rynek trafiło właśnie urządzenie, które zainteresuje właścicieli kwiaciarni, sklepów jubilerskich, sklepów z winami, delikatesów, centrów prezentowych oraz wiele innych punktów z działalności usługowej.

Drukarka ta, to również narzędzie, które urozmaici i uatrakcyjni ofertę każdego sklepu, podniesie jego prestiż oraz w realny sposób przyczyni się do zwiększenia dochodów. Drukarka, dzięki automatycznie ustawianym logo, może również reklamować sklep na każdej wstążce.

 

Klient dokonujący zakupów w sklepie dzięki drukarce do wstążek w prosty i szybki sposób zaprojektuje, przygotuje i osobiście wydrukuje spersonalizowaną wstążkę prezentową dla bliskiej osoby. Ma również możliwość wyboru któregoś z domyślnych komunikatów z sześciu głównych kategorii, albo tworzenie własnych wiadomości z tekstem i emotikonami.

Dzięki temu, każdy upominek nabierze bardziej osobistego charakteru.

 

Sposobów na wykorzystanie wstążki jest wiele.

Sprawdzi się doskonale do przekazania życzeń, pozdrowień, gratulacji czy wyrazów uznania. Może być piękną ozdobą z życzeniami na butelkę z winem, dodatkiem do czekoladek czy bukietu kwiatów.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.druknawstazkach.pl 

 

Produkt jest dostępny w sprzedaży.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DTM CX86e -najmniejsza kolorowa drukarka etykiet LED z suchym tonerem Biuro prasowe
2019-12-06 | 15:45

DTM CX86e -najmniejsza kolorowa drukarka etykiet LED z suchym tonerem

Drukarka DTM CX86e pozwala firmom produkować wszechstronne i profesjonalne kolorowe etykiety, paragony, metki, zawieszki, kupony, bony, vouchery, identyfikatory i wiele innych. To szybkie i
Handel RX500e kolorowa drukarka do etykiet RFID
2019-12-06 | 15:45

RX500e kolorowa drukarka do etykiet RFID

Najnowsza drukarka firmy Primera RX500e, to w pełni kolorowa drukarka etykiet z wbudowanym, automatycznym systemem kodującym RFID. Wykorzystuje najnowszą technologię druku atramentowego o
Handel Aplikacja pomoże Ci ocalić lub zyskać 247 kg żywności rocznie – zainteresowany?
2019-12-06 | 01:00

Aplikacja pomoże Ci ocalić lub zyskać 247 kg żywności rocznie – zainteresowany?

Marek ma ciekawą, ale nieco nieprzewidywalną pracę – zdarza się, że z dnia na dzień musi wyruszyć w zagraniczną podróż służbową. Szybkie spakowanie się, zebranie

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Internet

Cyberataki coraz bardziej powszechne. Są rozwiązania chroniące infrastrukturę państwową, ale brakuje tych pomagających zwykłym obywatelom

Cyberataki są coraz częstsze i coraz bardziej niebezpieczne. Dotykają firmy, instytucje ważne dla bezpieczeństwa kraju, ale też zwykłych ludzi. Większość krajów, w tym Polska, wdraża systemy cyberbezpieczeństwa. Brakuje jednak narzędzi, które pomogłyby chronić zwykłych obywateli – alarmują eksperci. Tymczasem University of Maryland obliczają, że hakerzy atakują co 39 sekund, średnio 2 244 razy dziennie, a większość osób nie tylko nie wie, jakie kroki podjąć w przypadku naruszenia danych, lecz także jakie stosować zabezpieczenia.

CES Las Vegas 2020

Internet

W strumieniowe przesyłanie rozrywki wchodzą technologiczni giganci. W wideo online swoją szansę widzą także reklamodawcy

Przeciętny odbiorca na oglądanie wideo online poświęca nieco ponad 80 minut. W 2021 roku będzie to już 100 minut. Choć telewizję codziennie ogląda niemal połowa Polaków, to coraz częściej wybieramy serwisy VoD. Zwłaszcza że tym rodzajem mediów zainteresowali się tacy technologiczni giganci jak Apple. Rozwój wideo w sieci jest szansą zarówno dla marketerów, jak i stacji telewizyjnych – przekonują eksperci. Z szacunków wynika, że globalnie reklamodawcy przeznaczą na reklamę video online ponad 175 mln dol. W 2021 roku wydatki na reklamę wideo online będą warte jedną trzecią rynku reklam telewizyjnych.