Wawel promuje zestawy świąteczne w serwisach online
„Świąteczny worek słodkości”, zestaw „Słodki bez cukru” i „Słodki kosz wdzięczności” to najchętniej wybierane przez klientów kanału online zestawy prezentowe marki Wawel. Producent słodyczy w okresie przedświątecznym wspiera sprzedaż swoich produktów w sklepie internetowym slodkiwawel.pl oraz w serwisie Allegro.
Od początku grudniu firma promuje gotowe zestawy świąteczne w kanale digital, korzystając z reklam display, a także w swoich mediach społecznościowych. To właśnie na grudzień przypada największe zainteresowanie klientów zestawami prezentowymi, które w sklepie internetowym oraz w serwisie Allegro Wawelu są częścią stałej, całorocznej oferty.
Producent słodyczy od kliku lat mocno rozwija kanał e-commerce. Miłośnicy czekolad, galaretek i pralin mogą wybierać spośród bogatej oferty sklepu internetowego slodkiwawel.pl już od września 2017 roku, zaś w serwisie Allegro Wawel obecny jest od maja 2020 roku. Na obu platformach znajdziemy pełną gamę produktów, w tym także słodycze z oferty sezonowej oraz gotowe zestawy prezentowe. Przy zamówieniu o wartości powyżej 69 złotych, dostawa produktów jest darmowa.
Wawel przygotował również dostępną online ofertę dla przedsiębiorców. Obejmuje ona możliwość zrealizowania dedykowanych, indywidualnych zamówień dla firm w sklepie Słodki Wawel. W ramach oferty, klient komponuje własny mix słodyczy, wybiera spośród z szerokiej gamy koszy i pudełek prezentowych oraz elementów personalizacji, jak logo firmy czy własne życzenia.
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!
Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.