Komunikaty PR

Wawel po raz kolejny wyróżniony w Raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu

2020-04-17  |  11:00
Biuro prasowe

16 kwietnia 2020 roku odbyła się premiera Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2019. Dobre praktyki”. W tegorocznej, już 18 edycji Publikacji, Forum Odpowiedzialnego Biznesu doceniło firmę Wawel za realizowanie godnych polecenia praktyk w aż 3 kategoriach.

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2019. Dobre praktyki” zawiera prezentację najważniejszych działań polskich firm w zakresie CSR. Publikacja wydawana jest cyklicznie od 2002 roku, a jej celem jest wyróżnienie praktyk z zakresu CSR oraz promowanie idei odpowiedzialnego biznesu. Wawel, w tegorocznej, już 18 edycji Raportu, po raz kolejny znalazł się w gronie firm, których dobre praktyki zostały docenione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

W ramach praktyk długoletnich, w kategorii „Zagadnienia Konsumenckie” Wawel został wyróżniony dwukrotnie: za program „Dobre Składniki”, który udowadnia, że nawet przy produkcji na szeroką skalę słodycze mogą mieć dobry i krótki skład, bez zbędnych dodatków, a także za interaktywną ciężarówkę Wawel Truck, pełną gier, aplikacji i oczywiście słodyczy marki. W kategorii „Środowisko” doceniono realizowany długofalowo projekt Carpoolingu oraz Ekologicznej rozbudowy fabryki Wawel. Z kolei w ramach praktyk nowych, w kategorii „Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej” firmę wyróżniono za innowacyjny program społeczny „Dobro od Dziecka”, który został stworzony przez Fundację „Wawel z Rodziną” i zajmuje się wsparciem świetlic środowiskowych w codziennej pracy z dziećmi i młodzieżą.

„Niezmiernie cieszymy się z przyznanych nam wyróżnień, bo są one potwierdzeniem profesjonalizmu i zaangażowania, z jakim podchodzimy do kolejnych projektów. Nasze wszystkie dotychczas podejmowane działania wyróżnia innowacyjność i troska o najwyższą jakość, a także reagowanie na zmieniające się oczekiwania współczesnych konsumentów” - mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu firmy Wawel.

W tym roku, samo ogłoszenie wyników Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2019. Dobre Praktyki” odbyło się 16 kwietnia w formie online. Relacja z premiery miała miejsce na stronie facebook.com/ForumOdpowiedzialnegoBiznesu.

Raport dostępny jest pod adresem: http://odpowiedzialnybiznes.pl/publikacje/raport-2019/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

IT i technologie

UE w 80 proc. technologicznie polega na innych krajach. Zależność cyfrowa od USA i Chin może być zagrożeniem dla bezpieczeństwa

Unia Europejska w alarmującym stopniu jest uzależniona od dostawców technologii z USA i Chin. W ponad 80 proc. polega na państwach trzecich w zakresie produktów cyfrowych, usług, infrastruktury oraz własności intelektualnej. – To sytuacja, która w kontekście bezpieczeństwa danych i stabilności gospodarczej jest po prostu nie do zaakceptowania – ocenia Michał Kobosko, europoseł z Polski 2050. Ogranicza to zdolność Europy do innowacji, konkurowania oraz utrzymania kontroli nad jej gospodarką cyfrową.

Prawo

Rzecznik MŚP na mocy nowej ustawy ma objąć ochroną także rolników. Na zmianach skorzystają też duże firmy

Trwają prace nad zmianą ustawy o Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców. Jej projekt jest na etapie konsultacji i przewiduje wiele modyfikacji w obszarze kompetencji organu, który do tej pory obejmuje ochroną jedynie mikro-, małe i średnie firmy. Wraz z wejściem w życie nowej ustawy będzie mógł podejmować działania na rzecz ogółu przedsiębiorców, w tym m.in. rolników, adwokatów czy wspólników spółek. Kompetencje Rzecznika Praw Przedsiębiorców zostaną rozszerzone także m.in. w zakresie opiniowania i inicjowania przyjęcia aktów prawnych.

Konsument

GUS chce walczyć z fake newsami. Współpraca z sektorem prywatnym ma pomóc ograniczyć chaos informacyjny

Tradycyjna statystyka, oparta wyłącznie na cyklicznych badaniach i danych administracyjnych, przestaje wystarczać, by analizować dynamiczne zmiany w czasie rzeczywistym. Z tego powodu Główny Urząd Statystyczny stawia na nowoczesne podejście oparte na integracji danych, budowie spójnej struktury informacyjnej państwa oraz współpracy z sektorem prywatnym. – Jesteśmy na dobrej drodze do budowy infrastruktury informacyjnej państwa po to, żeby uniknąć halucynacji sztucznej inteligencji, chaosu czy dezinformacji – podkreśla Marek Cierpiał-Wolan, prezes Głównego Urzędu Statystycznego.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.