Wawel po raz kolejny wyróżniony w Raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu
16 kwietnia 2020 roku odbyła się premiera Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2019. Dobre praktyki”. W tegorocznej, już 18 edycji Publikacji, Forum Odpowiedzialnego Biznesu doceniło firmę Wawel za realizowanie godnych polecenia praktyk w aż 3 kategoriach.
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2019. Dobre praktyki” zawiera prezentację najważniejszych działań polskich firm w zakresie CSR. Publikacja wydawana jest cyklicznie od 2002 roku, a jej celem jest wyróżnienie praktyk z zakresu CSR oraz promowanie idei odpowiedzialnego biznesu. Wawel, w tegorocznej, już 18 edycji Raportu, po raz kolejny znalazł się w gronie firm, których dobre praktyki zostały docenione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
W ramach praktyk długoletnich, w kategorii „Zagadnienia Konsumenckie” Wawel został wyróżniony dwukrotnie: za program „Dobre Składniki”, który udowadnia, że nawet przy produkcji na szeroką skalę słodycze mogą mieć dobry i krótki skład, bez zbędnych dodatków, a także za interaktywną ciężarówkę Wawel Truck, pełną gier, aplikacji i oczywiście słodyczy marki. W kategorii „Środowisko” doceniono realizowany długofalowo projekt Carpoolingu oraz Ekologicznej rozbudowy fabryki Wawel. Z kolei w ramach praktyk nowych, w kategorii „Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej” firmę wyróżniono za innowacyjny program społeczny „Dobro od Dziecka”, który został stworzony przez Fundację „Wawel z Rodziną” i zajmuje się wsparciem świetlic środowiskowych w codziennej pracy z dziećmi i młodzieżą.
„Niezmiernie cieszymy się z przyznanych nam wyróżnień, bo są one potwierdzeniem profesjonalizmu i zaangażowania, z jakim podchodzimy do kolejnych projektów. Nasze wszystkie dotychczas podejmowane działania wyróżnia innowacyjność i troska o najwyższą jakość, a także reagowanie na zmieniające się oczekiwania współczesnych konsumentów” - mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu firmy Wawel.
W tym roku, samo ogłoszenie wyników Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2019. Dobre Praktyki” odbyło się 16 kwietnia w formie online. Relacja z premiery miała miejsce na stronie facebook.com/ForumOdpowiedzialnegoBiznesu.
Raport dostępny jest pod adresem: http://odpowiedzialnybiznes.pl/publikacje/raport-2019/

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.