Komunikaty PR

Wawel Collection - słodkie prezenty na wyjątkowe okazje

2021-01-11  |  11:55
Biuro prasowe

Widok radości i uśmiechu na ustach bliskich to wspaniałe uczucie dla wręczającego prezent. Zaś pyszne słodycze, stworzone w oparciu o prosty skład, z pewnością przypadną do gustu obdarowanej osobie. Marka Wawel, chcąc wprawiać ludzi w dobry nastrój w zimowych miesiącach, poleca linię produktów Collection w eleganckich kartonikach. Idealnie sprawdzą się jako prezent na bliskie sercu okazje przypadające na początku roku, takie jak Dzień Babci i Dziadka, Walentynki czy Dzień Kobiet.

Podaruj słodkie chwile bliskim

Oferta marki Wawel pozwoli wybrać słodki prezent dla ukochanych osób, drugiej połówki i płci pięknej z okazji ich zbliżających się świąt. Produkty marki Wawel to gwarancja wysokiej jakości, gustownego opakowania oraz aksamitnego smaku, który jest zasługą delikatnie rozpływającej się w ustach czekolady Wawel. Teraz linia produktów z serii Collection została rozszerzona o kolejne nowości. Czekoladki nadziewane Figa z pomarańczą w eleganckim wygodnym kartoniku zaskakują połączeniem delikatnie gorzkiej czekolady z aromatycznym nietuzinkowym owocowym nadzieniem. Duża 300 g czekolada Cappuccino ze szczyptą cynamonu przypadnie do gustu miłośnikom kawowych smaków, uwodząc swym korzennym aromatem. W ofercie nie zabraknie również bestsellerów - dużych czekolad 300 g Czarny Las i Piernikowej ze śliwką, dostępnych w matowych, stylowych opakowaniach oraz klasycznej Śliwki w czekoladzie w gustownym, ozdobnym kartoniku.

Do grona puszystych, okrągłych pianek w czekoladzie o wyrazistym smaku wanilii dołączył nowy, drugi już wariant smakowy: Królewskie Mleczko Śmietankowe. Dzięki atrakcyjnym i nowoczesnym motywom zdobniczym, aksamitnym wykończeniu, a także apetycznemu wyglądowi, świetnie nadaje się jako słodki upominek dla szczególnych dla nas osób. Każda pianka ma okrągły kształt i jest sygnowana literą „W” dającą najwyższą gwarancję smaku i najlepszą jakość czekolady Wawel.

Dla koneserów smaków świata

Dla miłośników najbardziej wyszukanych smaków czekolad gorzkich polecamy kolekcję czekolad Ziarna Świata. Limitowana edycja aromatycznych, idealnie gładkich czekolad na bazie ziaren kakaowca z regionalnych plantacji w Wenezueli, Ghanie i Kamerunie z pewnością przypadnie do gustu koneserom intensywnie czekoladowych smaków. Receptura czekolad jest oparta tylko na 3 składnikach. Czekolady te zawierają 74% ziarna kakaowego, które jest źródłem ich niepowtarzalnego smaku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.