VEGE NOW - nowa tabliczka z Wawelu dla wegan i… nie tylko!
Delikatny aksamitny smak i receptura oparta jedynie na składnikach roślinnych - to wszystko znajduje się w nowej wegańskiej tabliczce VEGE NOW marki Wawel z międzynarodowym certyfikatem V-Label. To pierwsza tego typu tabliczka w asortymencie Wawel i kolejny produkt przyjazny weganom, który marka proponuje konsumentom.
Wegańskie słodycze z Wawelu
Nowa tabliczka VEGE NOW 90 g z Wawelu to odpowiedź na dynamiczny wzrost popularności produktów roślinnych wśród konsumentów. Wawel jako doświadczony producent podjął wyzwanie przygotowania tabliczki opartej jedynie na składnikach roślinnych, o delikatnej, rozpływającej się w ustach teksturze. Wymagało to specjalnego przygotowania technologicznego, tak aby powstające słodycze spełniały wszystkie wymogi produktów przyjaznych weganom, zgodnych z wymogami międzynarodowego certyfikatu V-Label.
Od 2017 roku Wawel jako świadomy i odpowiedzialny producent realizuje program Dobre Składniki. W ramach tej inicjatywy zmieniono skład słodkości z Wawelu na jeszcze krótszy i prostszy, bez sztucznych barwników i sztucznych aromatów. Niedawno wprowadzona na rynek tabliczka dla wegan VEGE NOW 90 g z Wawelu również powstała w myśl idei Dobrych Składników, dzięki czemu jej skład jest maksymalnie prosty. Jest także odpowiedzią na duże zainteresowanie konsumentów nieoczywistymi smakami i ciekawymi teksturami.
Tabliczka bez dodatku mleka
Receptura nowej tabliczki dla wegan VEGE NOW 90 g została oparta tylko na składnikach roślinnych. Swój wyjątkowy aksamitny smak zawdzięcza wyłącznie paście z orzecha laskowego, który dodatkowo nadaje jej delikatną i przyjemnie rozpuszczającą się konsystencję. Tabliczka otrzymała międzynarodowy certyfikat V-Label. Jest to znak, który przyznaje się wyłącznie towarom i usługom wegańskim i wegetariańskim, pozwala w łatwy sposób zidentyfikować konsumentom wybór produktów roślinnych.
Tabliczka dla wegan VEGE NOW 90 g to także świetna propozycja dla osób poszukujących ciekawych smaków i tekstur, pragnących spróbować zupełnie nowej odsłony słodyczy.
Produkty przyjazne weganom w Wawelu
Tabliczka VEGE NOW 90 g to nie pierwszy produkt przyjazny weganom z Wawelu. Od kilku lat na rynku dostępne są owocowe galaretki Fresh & Fruity i Fresh & Fruity kwaśne. Stworzone na bazie naturalnych składników i aromatów, bez sztucznych barwników i konserwantów, dostępne w opakowaniach 160 g, 245 g oraz w sprzedaży luzowej.
To nie wszystko! W tym roku do asortymentu Wawelu dołączyła linia produktów o słodko - słonym smaku peanut butter. Konsumenci mogą delektować się nim w formie MINIczekolady Peanut Butter 37 g z delikatnym kremem z masła orzechowego i warstwą drobinek orzechów , tabliczki czekolady Peanut Butter 100 g o smaku delikatnie gorzkiej czekolady połączonej z masłem orzechowym i orzeszkami arachidowymi. Całość linii domykają pyszne czekoladki nadziewane Peanut Butter, dostępne w dowolnej ilości na wagę.
Ostatnim w tym zestawieniu produktem przyjaznym weganom, który podobnie jak tabliczka VEGE NOW 90 g otrzymał międzynarodowy certyfikat V-Label są ŻELKI TRAVELKI wegańskie 80 g. Jest to tegoroczna nowość, wprowadzona w ramach linii ŻELKI TRAVELKI, która poprzez egzotyczne oryginalne smaki owoców zabiera nas w różne kierunki świata (Azja, Afryka, Ameryka, Smaki Świata).
Wawel nie powiedział jeszcze ostatniego słowa w kwestii słodkości przyjaznym weganom. Już wkrótce na rynek trafią kolejne pyszne nowości, oparte niezmiennie na idei programu Dobre Składniki, których smak z pewnością pozytywnie zaskoczy!
Tabliczka VEGE NOW 90 g - tabliczka dla wegan o smaku mlecznym, która swoją aksamitną strukturę i delikatny smak zawdzięcza paście z orzecha laskowego. Oparta tylko na roślinnych składnikach, bez sztucznych barwników i aromatów. Znakowana certyfikatem V-Label, przyznawanym towarom i usługom wegańskim i wegetariańskim.
Sugerowana cena detaliczna: ok. 8,99 zł
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!
Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.