Tysiące czekolad z Wawelu dla klientów InPost
Na klientów InPost odbierających paczki w PaczkoPunktach czeka miła niespodzianka – oryginalne czekolady Wawel, dostępne w dwóch wariantach. Słodkości oferowane będą w 645 placówkach InPostu do końca roku lub do wyczerpania zapasów.
Współpraca producenta słodyczy, firmy Wawel, z marką InPost rozpoczęła się 1 grudnia. Klienci PaczkoPunktów InPost, przy okazji odbioru paczki otrzymają w prezencie czekoladę gorzką 70% cocoa Wawel 35g lub czekoladę mleczną Wawel 35g oraz kod uprawniający do 15% rabatu w sklepie online www.slodkiwawel.pl. Niezależnie zatem, czy odbierana paczka zawiera świąteczny prezent, dzięki Wawelowi każdy będzie mógł liczyć na słodki upominek dla siebie. Sampling czekolad będzie trwał do 31 grudnia.
“Mamy nadzieję, że w tym intensywnym i pracowitym okresie, nasze czekolady będą miłym upominkiem i chwilą wytchnienia dla klientów InPostu odbierających swoje przedświąteczne zakupy. Tych zaś, którzy jeszcze nie znają naszych produktów, przekonają do zapoznania się
z bogatym portfolio słodyczy z Wawelu” - mówi Michał Sikora, PR Manager marki Wawel.
Czekolada Gorzka 70% cocoa Wawel to połączenie głębokiego aromatu i klasycznego, wytrawnego smaku czekolady gorzkiej. Wyróżnia ją wysoka zawartość masy kakaowej. To idealna propozycja dla osób poszukujących produktów najwyższej jakości.
Tradycyjna Czekolada Mleczna Wawel cechuje się delikatnym smakiem i aksamitną strukturą. To połączenie wysokiej jakości mleka z miazgą kakaową wyselekcjonowanych odmian kakaowca. Oba produkty powstały w myśl idei projektu Dobre Składniki, czyli tworzenia słodyczy o prostym składzie, przy zachowaniu najwyższej jakości i maksimum smaku.
Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne
Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji CO2 oraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.
Handel
Europoseł PiS: Trump tak przyspiesza Amerykę, że my zostaniemy w tyle. Wszystko przez „kaganiec pseudoekologiczny”
– Donald Trump tak przyspiesza Amerykę, że my zostaniemy w tyle – uważa europoseł PiS Jacek Ozdoba, odnosząc się do wycofania się Stanów Zjednoczonych z porozumienia paryskiego. Polityk krytykuje władze UE oraz przedstawicieli koalicji rządzącej w Polsce za negatywne oceny i wypowiedzi pod adresem nowego prezydenta USA, które mogą utrudnić współpracę.
Handel
Branża drzewna obawia się zalewu mebli z importu. Apeluje o wypracowanie strategii leśnej państwa
Organizacje branżowe i przedsiębiorstwa sektora drzewnego, które porozumiały się w ramach Koalicji na Rzecz Polskiego Drewna, protestują przeciwko planom Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczącym wyłączenia z gospodarki leśnej 20 proc. polskich lasów. Ich zdaniem taka decyzja stwarza realne zagrożenie dla trwałości lasów i uderzy w polską branżę meblarską. Pracę może stracić nawet 70 tys. osób, a straty dla budżetu państwa szacowane są na 4,5 mld zł.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.