Tysiące czekolad z Wawelu dla klientów InPost
Na klientów InPost odbierających paczki w PaczkoPunktach czeka miła niespodzianka – oryginalne czekolady Wawel, dostępne w dwóch wariantach. Słodkości oferowane będą w 645 placówkach InPostu do końca roku lub do wyczerpania zapasów.
Współpraca producenta słodyczy, firmy Wawel, z marką InPost rozpoczęła się 1 grudnia. Klienci PaczkoPunktów InPost, przy okazji odbioru paczki otrzymają w prezencie czekoladę gorzką 70% cocoa Wawel 35g lub czekoladę mleczną Wawel 35g oraz kod uprawniający do 15% rabatu w sklepie online www.slodkiwawel.pl. Niezależnie zatem, czy odbierana paczka zawiera świąteczny prezent, dzięki Wawelowi każdy będzie mógł liczyć na słodki upominek dla siebie. Sampling czekolad będzie trwał do 31 grudnia.
“Mamy nadzieję, że w tym intensywnym i pracowitym okresie, nasze czekolady będą miłym upominkiem i chwilą wytchnienia dla klientów InPostu odbierających swoje przedświąteczne zakupy. Tych zaś, którzy jeszcze nie znają naszych produktów, przekonają do zapoznania się
z bogatym portfolio słodyczy z Wawelu” - mówi Michał Sikora, PR Manager marki Wawel.
Czekolada Gorzka 70% cocoa Wawel to połączenie głębokiego aromatu i klasycznego, wytrawnego smaku czekolady gorzkiej. Wyróżnia ją wysoka zawartość masy kakaowej. To idealna propozycja dla osób poszukujących produktów najwyższej jakości.
Tradycyjna Czekolada Mleczna Wawel cechuje się delikatnym smakiem i aksamitną strukturą. To połączenie wysokiej jakości mleka z miazgą kakaową wyselekcjonowanych odmian kakaowca. Oba produkty powstały w myśl idei projektu Dobre Składniki, czyli tworzenia słodyczy o prostym składzie, przy zachowaniu najwyższej jakości i maksimum smaku.

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy
Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Transport
Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.