Trzy nowe sosy bez konserwantów w ofercie Fanex
Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, wprowadził do swojej oferty trzy nowe sosy bez konserwantów. Vinaigrette, Czosnkowy oraz Czosnkowy z Ziołami Włoskimi to majonezowe wersje sosów w niewielkich opakowaniach jednorazowych, które w dzisiejszych czasach coraz częściej poszukiwane są przez klientów i idealnie sprawdzają się m.in. do dań serwowanych na wynos.
Nowe sosy bez konserwantów od Fanex to receptury oparte o starannie wyselekcjonowane składniki. Produkty skierowane są do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa, a także dla klientów detalicznych, mogących dokonać zakupu online.
Vinaigrette bez konserwantów to zupełnie nowa odsłona jednego z najpopularniejszych dresingów na świecie. Kremowa konsystencja, mieszanka ziół oraz słodko-kwaśny smak, czynią go doskonałym dodatkiem do podkreślania charakteru wielu dań. Dressing doskonale nadaje się do polania zielonych sałat, ale nie tylko – pokrojone świeże warzywa skropione tymże dressingiem, wszelakie sałatki z mięsem, czy też z owocami morza równie dobrze razem się komponują i smakowo uzupełniają.
Sos Czosnkowy to również klasyczna kompozycja, dobrze znana wszystkim smakoszom. Nowa receptura bez konserwantów, charakteryzuje się gładką i jednolitą konsystencją z wyczuwalnymi cząstkami czosnku. Jasny, kremowy sos posiada przyjemny i naturalny aromat warzyw. W kuchni, sprawdzi się idealnie jako dodatek choćby do różnego rodzaju frytek, czy też jako dip do chrupiących warzywnych paluszków. Wiele z oryginalnych dań typu fast food - jak wrapy i burgery – równie często nie obędą się bez tego sosu.
Sos Czosnkowy z Ziołami Włoskimi bez konserwantów to z kolei nowa wariacja smakowa na temat klasycznej receptury. Jego gęsta, z widocznymi cząstkami ziół konsystencja oraz kremowa barwa z widocznymi przyprawami, czynią go estetycznym dodatkiem do potraw. Posiada wyjątkowy i charakterystyczny czosnkowo-ziołowy smak a to, jak go wykorzystamy zależy jedynie od naszej nieograniczonej kulinarnej inwencji twórczej – sos do sałatek, dip do chrupiących pałek z kurczaka, placków z różnego rodzaju kasz, czy też frytek z batatów - to tylko namiastka tego, co jeszcze możemy przygotować z tym sosem w roli głównej.
Nowe produkty bez konserwantów dostępne są w małych opakowaniach (cups - 25g oraz saszetka - 60g) i sprzedawane są w opakowaniach zbiorczych po 35 i 48 sztuk.
-Wprowadzenie sosów bez konserwantów to naturalna reakcja na zmieniające się trendy i oczekiwania Klientów. Produkty pakujemy w małe, jednorazowe opakowania, przez co idealnie sprawdzą się jako dodatek do dań na wynos, czy też na stołach hotelowych restauracji. Mamy nadzieję, że ich walory szybko dostrzegą także klienci detaliczni korzystający z naszej oferty sklepu online – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów w Fanex Sp. z o.o.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.
Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne
Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji CO2 oraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.
Handel
Europoseł PiS: Trump tak przyspiesza Amerykę, że my zostaniemy w tyle. Wszystko przez „kaganiec pseudoekologiczny”
– Donald Trump tak przyspiesza Amerykę, że my zostaniemy w tyle – uważa europoseł PiS Jacek Ozdoba, odnosząc się do wycofania się Stanów Zjednoczonych z porozumienia paryskiego. Polityk krytykuje władze UE oraz przedstawicieli koalicji rządzącej w Polsce za negatywne oceny i wypowiedzi pod adresem nowego prezydenta USA, które mogą utrudnić współpracę.
Handel
Branża drzewna obawia się zalewu mebli z importu. Apeluje o wypracowanie strategii leśnej państwa
Organizacje branżowe i przedsiębiorstwa sektora drzewnego, które porozumiały się w ramach Koalicji na Rzecz Polskiego Drewna, protestują przeciwko planom Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczącym wyłączenia z gospodarki leśnej 20 proc. polskich lasów. Ich zdaniem taka decyzja stwarza realne zagrożenie dla trwałości lasów i uderzy w polską branżę meblarską. Pracę może stracić nawet 70 tys. osób, a straty dla budżetu państwa szacowane są na 4,5 mld zł.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.