Komunikaty PR

Testy robota dezynfekującego NOYEN w VIVO! Lublin

2020-05-08  |  14:55
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Banaś
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
tomek|openmedia.pl| |tomek|openmedia.pl
606501415
openmedia.pl

Lubelska firma NOYEN od wielu lat zajmuje się produkcją urządzeń myjących i środków chemicznych. Dezynfekcja przestrzeni publicznej oraz odpowiedni do tego celu dobór urządzenia to obecnie priorytetowe kwestie, nad którymi pracuje marka. Wspólnie z pracownikami Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie oraz firmą Mobile Industrial Robots z Danii marka NOYEN stworzyła robota do dezynfekcji powierzchni publicznych. Maszyna pomyślnie przeszła szereg badań w nowoczesnym laboratorium. Teraz przyszła kolej na testy w warunkach rzeczywistych. Do tego celu swoją powierzchnię użyczy centrum handlowe VIVO! Lublin, w którym już w najbliższy poniedziałek, 11 maja, robot dezynfekujący zaprezentuje swoje możliwości. Badania te mają na celu sprawdzenie zaproponowanych przez naukowców rozwiązań.

- Z największą przyjemnością udostępniamy powierzchnię naszego centrum handlowego lubelskiej firmie NOYEN, która po raz pierwszy poza laboratorium będzie testowała, stworzonego we współpracy z duńską firmą Mobile Industrial Robots oraz Uniwersytetem Przyrodniczym, robota do dezynfekcji. Zdajemy sobie sprawę, że dbanie o czystość przestrzeni ogólnodostępnych i zakładów pracy jest w obecnych czasach sprawą priorytetową. Liczymy, że przeprowadzone u nas testy przyczynią się do pozytywnych wniosków i zakończenia finalnych prac naukowców – mówi Małgorzata Daca-Gardynik, Dyrektor VIVO! Lublin.


 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Caffè Vergnano będzie sprzedawać kawę w opakowaniach z odzyskanego plastiku Biuro prasowe
2020-08-04 | 08:00

Caffè Vergnano będzie sprzedawać kawę w opakowaniach z odzyskanego plastiku

Najpopularniejszy produkt z linii HoReCa Caffè Vergnano zyskał nowe, bardziej przyjazne środowisku opakowanie. 2,5 kilogramowy pojemnik z kawą produkowany jest w 50% z odzyskanego
Handel Superior Taste Award dla piwa Łomża Jasne
2020-07-20 | 13:15

Superior Taste Award dla piwa Łomża Jasne

Piwo Łomża Jasne - flagowy produkt z portfolio marki Łomża, otrzymało prestiżową nagrodę w Superior Taste Award. Dwie złote gwiazdki podkreślają wybitny smak oraz jakość. VAN PUR S.A.
Handel BRAK ZDJĘCIA
2020-07-06 | 09:40

AliExpress z nową platformą Connect

Podczas warsztatów „When The East Meets The West” ambasadorzy nowej platformy AliExpress Connect podzielili się spostrzeżeniami na temat najgorętszego trendu w handlu detalicznym na świecie – rozrywką zakupową.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Firma

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Robotyka i SI

Telewizja coraz chętniej wykorzystuje kamery z możliwością sterowania w czasie rzeczywistym i rozszerzoną rzeczywistość. Pandemia przyspieszyła ich rozwój

Choć branża medialna i rozrywkowa sporo straciła na pandemii, to koronawirus pozytywnie wpłynął na rozwój innowacji, zwłaszcza w wydarzeniach transmitowanych na żywo. Producenci telewizyjnego sportu przetestowali nowinki technologiczne, m.in. nagrania z drona czy umieszczenie kamery na strojach sędziów. Przyszłością jest też połączenie elementów rzeczywistych z wirtualnymi i zastosowanie kamer sterowanych na żywo, które pozwolą uchwycić emocje zawodników, a widzom umożliwią bezpośredni udział w wydarzeniu.