Testy robota dezynfekującego NOYEN w VIVO! Lublin

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Lubelska firma NOYEN od wielu lat zajmuje się produkcją urządzeń myjących i środków chemicznych. Dezynfekcja przestrzeni publicznej oraz odpowiedni do tego celu dobór urządzenia to obecnie priorytetowe kwestie, nad którymi pracuje marka. Wspólnie z pracownikami Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie oraz firmą Mobile Industrial Robots z Danii marka NOYEN stworzyła robota do dezynfekcji powierzchni publicznych. Maszyna pomyślnie przeszła szereg badań w nowoczesnym laboratorium. Teraz przyszła kolej na testy w warunkach rzeczywistych. Do tego celu swoją powierzchnię użyczy centrum handlowe VIVO! Lublin, w którym już w najbliższy poniedziałek, 11 maja, robot dezynfekujący zaprezentuje swoje możliwości. Badania te mają na celu sprawdzenie zaproponowanych przez naukowców rozwiązań.
- Z największą przyjemnością udostępniamy powierzchnię naszego centrum handlowego lubelskiej firmie NOYEN, która po raz pierwszy poza laboratorium będzie testowała, stworzonego we współpracy z duńską firmą Mobile Industrial Robots oraz Uniwersytetem Przyrodniczym, robota do dezynfekcji. Zdajemy sobie sprawę, że dbanie o czystość przestrzeni ogólnodostępnych i zakładów pracy jest w obecnych czasach sprawą priorytetową. Liczymy, że przeprowadzone u nas testy przyczynią się do pozytywnych wniosków i zakończenia finalnych prac naukowców – mówi Małgorzata Daca-Gardynik, Dyrektor VIVO! Lublin.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.