tesa prezentuje tesa® 60462 Heavy - Duty Duct Tape
Nowa wersja została wykonana z materiałów pochodzących z recyklingu, przy wykorzystaniu systemu klejącego z kauczuku syntetycznego niezawierającego rozpuszczalników. Jest nie tylko mocniejsza, ale także bardziej ekologiczna, niż swoja poprzedniczka.
Zawartość materiałów pochodzących z recyklingu pokonsumenckiego w nośniku taśmy tesa® 60462 Duct Tape wynosi 67%, co stanowi 30% całego produktu. Każda rolka tej taśmy o wymiarach 50 mm : 50 m zastępuje recyklatem pokonsumenckim aż 90 gramów plastiku pierwotnego. Udział procentowy materiałów pochodzących z recyklingu w taśmie tesa® 60462 został potwierdzony certyfikatem niezależnej firmy UL Solutions[1].
Bardziej zrównoważone taśmy, niezawodna wydajność
Porównanie właściwości obu taśm typu duct tape wykazało, że tesa® 60462 Heavy-Duty Duct Tape, oprócz bycia mocniejszą i bardziej ekologiczną od swojej poprzedniej wersji, jest również bardziej odporna na ścieranie. Dzięki temu dłużej zachowuje swoje właściwości w warunkach intensywnego ruchu pieszych lub wózków widłowych.
Dodatkową zaletą tej taśmy jest to, że płynnie się odwija i można ją z łatwością odrywać ręcznie.
Daje to użytkownikom większą swobodę podczas pracy w ograniczonych przestrzeniach lub na wysokości.
Produkt jest powszechnie stosowany w branży budowlanej do różnych wymagających aplikacji, takich jak mocowanie i uszczelnianie powłok ochronnych, mocowanie i łączenie w wiązki przewodów, czy rur, znakowanie i maskowanie nawet na chropowatych powierzchniach, takich jak cegła i beton, jak również do ochrony powierzchni podczas malowania i piaskowania.
Główne cechy:
- Taśma charakteryzuje się doskonałą przyczepnością do różnorodnych materiałów, w tym
do chropowatych powierzchni - Odwijanie nie wymaga wysiłku, a taśmę można z łatwością odrywać ręcznie
- Wodoodporna i niezwykle wytrzymała
- Wykonana z materiałów w 30% pochodzących z recyklingu
Dzięki niezawodności dorównującej poprzednim wersjom taśmy oraz ponad 60% zawartości materiałów z recyklingu w nośniku, co odpowiada 30% całego produktu, nowa tesa® 60462 stanowi nieocenioną pomoc w realizacji celów związanych ze zrównoważonym rozwojem.
[1] Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://spot.ul.com/.
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!
Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.