Komunikaty PR

Świąteczna oferta Starbucks, a w niej mnóstwo nowości

2020-11-27  |  10:00

Chociaż Święta w tym roku będą nietypowe, istnieje wiele sposobów, aby się nimi rozkoszować. Z pomysłami przychodzi Starbucks, który dla swoich fanów przygotował mnóstwo nowości. Po raz pierwszy mogą oni wypróbować zmieniający kolor świąteczny kubek oraz zakupić zestawy świąteczne Starbucks idealne na prezenty w bezpiecznej i bezkontaktowej dostawie Glovo.

Chłodne jesienno-zimowe wieczory ogrzeją świąteczne napoje Starbucks, wśród których w tym roku znajdują się same pyszności! Oprócz dwóch najpopularniejszych napojów sezonowych, klasycznej słodko-pikantnej i pierniczkowej Gingerbread Latte oraz aromatycznej Toffee Nut Latte z nutą prażonych orzechów i toffi, w zimowej ofercie marki dostępna jest też tegoroczna nowość o smaku słonego karmelu w dwóch wersjach do wyboru: Salted Caramel Latte i Salted Caramel Hot Chocolate. W świąteczny czas do oferty powraca także unikalne ciasto Starbucks Red Velvet, dostępne w zestawie wraz z ulubioną kawą, a na miejscu w kawiarniach wypiekane są rozpływające się w ustach croissanty i cynamonki z ciasta francuskiego na bazie prawdziwego masła.

- Nasza tegoroczna zimowa oferta obfituje w nowości! Mam tu na myśli nie tylko napoje i przekąski, ale przede wszystkim merchandise Starbucks, w którym po raz pierwszy pojawił się świąteczny kubek zmieniający kolor, którego wakacyjna odsłona okazała się wcześniej absolutnym hitem sezonu. Ogromną sympatią cieszy się także nowy design kubków, który tego roku jest szczególnie radosny, bo zainspirowany motywem świątecznych swetrów. Tematem przewodnim tegorocznych Świąt w Starbucks jest „Carry the Merry”, dlatego w projekcie dominują charakterystyczne dla Świąt czerwień i szmaragdowa zieleń, które pozwolą naszym Gościom zachować świąteczny nastrój także w zaciszu własnego domu – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager w Starbucks Polska.


Z dostawą do domu

Po raz pierwszy w tym roku miłośnicy Starbucks mogą sprawić prezent sobie i bliskim także przy użyciu aplikacji Glovo, w ofercie której poza wspomnianymi już gorącymi napojami i przekąskami, znajdują się m.in. elegancko zapakowane zestawy świąteczne Starbucks z kawą ziarnistą i wielorazowym kubkiem, a także inne wybrane produkty, jak chociażby świąteczna mieszanka Starbucks Christmas Blend.


Starbucks odlicza do Świąt

To jeszcze nie wszystko! Fani Starbucks prawdziwą gratkę znajdą na kanałach społecznościowych marki, gdzie od 1 grudnia rusza specjalny kalendarz adwentowy Starbucks. W ramach akcji, każdego dnia aż do Świąt użytkownicy będą mieli szansę zdobyć atrakcyjne nagrody, jak vouchery na kawę czy darmowa dostawa w Glovo. O szczegółach Starbucks powiadomi już wkrótce na swoim oficjalnym profilu na Facebooku. Bądźcie czujni!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe Biuro prasowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Handel DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
2024-12-20 | 14:00

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity

Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających
Handel Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
2024-12-09 | 17:00

Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii

Nowa umowa na linii Posten Bring x SwipBox wzmacnia obecność Posten Bring w Skandynawii, zapewniając klientom we wszystkich trzech krajach (Szwecja, Norwegia, Dania) dogodny dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne

Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji COoraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.

Handel

Europoseł PiS: Trump tak przyspiesza Amerykę, że my zostaniemy w tyle. Wszystko przez „kaganiec pseudoekologiczny”

– Donald Trump tak przyspiesza Amerykę, że my zostaniemy w tyle – uważa europoseł PiS Jacek Ozdoba, odnosząc się do wycofania się Stanów Zjednoczonych z porozumienia paryskiego. Polityk krytykuje władze UE oraz przedstawicieli koalicji rządzącej w Polsce za negatywne oceny i wypowiedzi pod adresem nowego prezydenta USA, które mogą utrudnić współpracę.

Handel

Branża drzewna obawia się zalewu mebli z importu. Apeluje o wypracowanie strategii leśnej państwa

Organizacje branżowe i przedsiębiorstwa sektora drzewnego, które porozumiały się w ramach Koalicji na Rzecz Polskiego Drewna, protestują przeciwko planom Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczącym wyłączenia z gospodarki leśnej 20 proc. polskich lasów. Ich zdaniem taka decyzja stwarza realne zagrożenie dla trwałości lasów i uderzy w polską branżę meblarską. Pracę może stracić nawet 70 tys. osób, a straty dla budżetu państwa szacowane są na 4,5 mld zł.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.