Komunikaty PR

Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?

2024-11-27  |  13:10
Biuro prasowe

Rusza zimowa edycja Chef’s Menu, czyli MaverickFest – wyjątkowe wydarzenie stworzone przez twórców RestaurantWeek, które pozwala odkrywać najlepsze, starannie wyselekcjonowane restauracje. Głównymi bohaterami projektu są Chefowie, ich flagowe menu, wizja, odwaga i talent w kreowaniu najlepszych smaków. Inicjatywa obejmuje blisko 40 restauracji w Warszawie i Krakowie, które specjalnie na tę okazję przygotowały unikalne trzydaniowe menu z niespodzianką od marki Glenfiddich w atrakcyjnej cenie – już od 79 zł. Wydarzenie trwa od 18 listopada do 10 grudnia. Nie zwlekaj – podążaj za instynktem i rezerwuj stolik na https://restaurantclub.pl/menu!

 

Kampania "Where Next?" - Podążaj za instynktem!

Nazwa Festiwalu – MaverickFest – pochodzi od angielskiego słowa "maverick", oznaczającego osobę niezależną, nietuzinkową, podążającą własną ścieżką. Właśnie takie wartości chcą promować twórcy projektu, stawiając na wyjątkowe, odważne podejście do sztuki kulinarnej. Jednak MaverickFest to nie tylko kulinarna uczta, ale i część kampanii "Where Next?" marki Glenfiddich, która zachęca do podążania za instynktem i eksplorowania nowych doświadczeń. "Where Next?" celebruje Maverick Spirit, inspirując do śmiałych wyborów i przekraczania granic. Właśnie dlatego MaverickFest, z Glenfiddich, zaprasza do spróbowania wyjątkowych smaków, poznania historii i pasji Chefów oraz odkrywania zupełnie nowych kulinarnych doznań. 

Ekskluzywne menu i koktajle na bazie Glenfiddich 12 YO

Goście MaverickFest będą mieli wyjątkową okazję skosztować popisowych dań w formie trzydaniowego menu (przystawka, danie główne, deser) oraz spróbować cocktaili na bazie Glenfiddich 12 YO. Wszystko to jest dostępne w niezwykle przystępnej cenie, już od 79zł, aby każdy mógł wyruszyć na tę kulinarną wyprawę. Cocktaile przygotowane na bazie Glenfiddich 12 YO, najczęściej nagradzanej szkockiej whisky,  podobnie jak serwowane dania, przełamują granice tradycyjnych smaków, odzwierciedlając ideę odkrywania i kreatywności. Ale bez obaw, każdy znajdzie coś dla siebie!

Odkrywaj najlepsze restauracje i szanuj jedzenie!

Pełna lista restauracji biorących udział w MaverickFest dostępna jest na stronie: https://restaurantclub.pl/menu. Co ważne - inicjatywie przyświeca idea #SzanujJedzenie. Dzięki systemowi wcześniejszego wyboru menu, restauracje zamawiają dokładnie tyle składników, ile potrzeba do skomponowania wybranego menu. W ten sposób ograniczane jest marnowanie jedzenia. 

 

Jeśli pragniesz oderwać się od rutyny i odkryć nowe kulinarne ścieżki, MaverickFest to doskonała okazja, by poznać wizję i pasję najlepszych Chefów.

Nie czekaj – podążaj za instynktem i zarezerwuj swój stolik na https://restaurantclub.pl/menu.

 

Rezerwacje: https://restaurantclub.pl/menu

 

Termin Festiwalu:  18  listopada — 10 grudnia

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Handel DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
2024-12-20 | 14:00

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity

Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Medycyna

Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.