Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
Rusza zimowa edycja Chef’s Menu, czyli MaverickFest – wyjątkowe wydarzenie stworzone przez twórców RestaurantWeekⓇ, które pozwala odkrywać najlepsze, starannie wyselekcjonowane restauracje. Głównymi bohaterami projektu są Chefowie, ich flagowe menu, wizja, odwaga i talent w kreowaniu najlepszych smaków. Inicjatywa obejmuje blisko 40 restauracji w Warszawie i Krakowie, które specjalnie na tę okazję przygotowały unikalne trzydaniowe menu z niespodzianką od marki Glenfiddich w atrakcyjnej cenie – już od 79 zł. Wydarzenie trwa od 18 listopada do 10 grudnia. Nie zwlekaj – podążaj za instynktem i rezerwuj stolik na https://restaurantclub.pl/menu!
Kampania "Where Next?" - Podążaj za instynktem!
Nazwa Festiwalu – MaverickFest – pochodzi od angielskiego słowa "maverick", oznaczającego osobę niezależną, nietuzinkową, podążającą własną ścieżką. Właśnie takie wartości chcą promować twórcy projektu, stawiając na wyjątkowe, odważne podejście do sztuki kulinarnej. Jednak MaverickFest to nie tylko kulinarna uczta, ale i część kampanii "Where Next?" marki Glenfiddich, która zachęca do podążania za instynktem i eksplorowania nowych doświadczeń. "Where Next?" celebruje Maverick Spirit, inspirując do śmiałych wyborów i przekraczania granic. Właśnie dlatego MaverickFest, z Glenfiddich, zaprasza do spróbowania wyjątkowych smaków, poznania historii i pasji Chefów oraz odkrywania zupełnie nowych kulinarnych doznań.
Ekskluzywne menu i koktajle na bazie Glenfiddich 12 YO
Goście MaverickFest będą mieli wyjątkową okazję skosztować popisowych dań w formie trzydaniowego menu (przystawka, danie główne, deser) oraz spróbować cocktaili na bazie Glenfiddich 12 YO. Wszystko to jest dostępne w niezwykle przystępnej cenie, już od 79zł, aby każdy mógł wyruszyć na tę kulinarną wyprawę. Cocktaile przygotowane na bazie Glenfiddich 12 YO, najczęściej nagradzanej szkockiej whisky, podobnie jak serwowane dania, przełamują granice tradycyjnych smaków, odzwierciedlając ideę odkrywania i kreatywności. Ale bez obaw, każdy znajdzie coś dla siebie!
Odkrywaj najlepsze restauracje i szanuj jedzenie!
Pełna lista restauracji biorących udział w MaverickFest dostępna jest na stronie: https://restaurantclub.pl/menu. Co ważne - inicjatywie przyświeca idea #SzanujJedzenie. Dzięki systemowi wcześniejszego wyboru menu, restauracje zamawiają dokładnie tyle składników, ile potrzeba do skomponowania wybranego menu. W ten sposób ograniczane jest marnowanie jedzenia.
Jeśli pragniesz oderwać się od rutyny i odkryć nowe kulinarne ścieżki, MaverickFest to doskonała okazja, by poznać wizję i pasję najlepszych Chefów.
Nie czekaj – podążaj za instynktem i zarezerwuj swój stolik na https://restaurantclub.pl/menu.
Rezerwacje: https://restaurantclub.pl/menu
Termin Festiwalu: 18 listopada — 10 grudnia
DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale usunąć. Kwestii bezpieczeństwa zabiegów korekcji wad wzroku dotyczy najwięcej obaw pacjentów, którzy myślą o takim kroku. Tutaj z pomocą przychodzą certyfikaty spełnianych norm jakości, akredytacje poszczególnych placówek oraz potwierdzenie kwalifikacji lekarzy chirurgów.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
Ponad połowa Polaków chciałaby głosować przez internet – wynika z analizy CBOS. Już dziś niektóre państwa na świecie korzystają z głosowania elektronicznego, a wiele innych rozważa wprowadzenie takiego rozwiązania. Światowym liderem w tym zakresie jest Estonia, gdzie od 2005 roku działa e-voting. Także w Polsce po wyborach w 2023 roku pojawił się tego typu pomysł. Okazuje się jednak, że choć wola społeczna zdigitalizowania sposobu wyboru rządzących jest, to woli politycznej ciągle brakuje. Nie wiadomo też, która z platform mogłaby pełnić rolę bezpiecznej urny wyborczej.
Prawo
Tak zwana sztuczna twórczość coraz popularniejsza. Wyzwaniem pozostają kwestie praw autorskich
Rosnąca popularność narzędzi AI spowodowała, że powstaje coraz więcej „dzieł sztuki”, będących wytworem działania algorytmów, które potrafią m.in. tworzyć muzykę dopasowaną do preferencji i nastroju, malować obrazy, a nawet pisać poezję czy scenariusze filmowe. To rodzi szereg wyzwań dotyczących praw autorskich. Są także wątpliwości dotyczące ochrony dzieł, z których AI się uczy. Narzucanie prawnych zakazów i obostrzeń może jednak nie przynieść efektów.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.