Komunikaty PR

Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?

2024-11-27  |  13:10
Biuro prasowe

Rusza zimowa edycja Chef’s Menu, czyli MaverickFest – wyjątkowe wydarzenie stworzone przez twórców RestaurantWeek, które pozwala odkrywać najlepsze, starannie wyselekcjonowane restauracje. Głównymi bohaterami projektu są Chefowie, ich flagowe menu, wizja, odwaga i talent w kreowaniu najlepszych smaków. Inicjatywa obejmuje blisko 40 restauracji w Warszawie i Krakowie, które specjalnie na tę okazję przygotowały unikalne trzydaniowe menu z niespodzianką od marki Glenfiddich w atrakcyjnej cenie – już od 79 zł. Wydarzenie trwa od 18 listopada do 10 grudnia. Nie zwlekaj – podążaj za instynktem i rezerwuj stolik na https://restaurantclub.pl/menu!

 

Kampania "Where Next?" - Podążaj za instynktem!

Nazwa Festiwalu – MaverickFest – pochodzi od angielskiego słowa "maverick", oznaczającego osobę niezależną, nietuzinkową, podążającą własną ścieżką. Właśnie takie wartości chcą promować twórcy projektu, stawiając na wyjątkowe, odważne podejście do sztuki kulinarnej. Jednak MaverickFest to nie tylko kulinarna uczta, ale i część kampanii "Where Next?" marki Glenfiddich, która zachęca do podążania za instynktem i eksplorowania nowych doświadczeń. "Where Next?" celebruje Maverick Spirit, inspirując do śmiałych wyborów i przekraczania granic. Właśnie dlatego MaverickFest, z Glenfiddich, zaprasza do spróbowania wyjątkowych smaków, poznania historii i pasji Chefów oraz odkrywania zupełnie nowych kulinarnych doznań. 

Ekskluzywne menu i koktajle na bazie Glenfiddich 12 YO

Goście MaverickFest będą mieli wyjątkową okazję skosztować popisowych dań w formie trzydaniowego menu (przystawka, danie główne, deser) oraz spróbować cocktaili na bazie Glenfiddich 12 YO. Wszystko to jest dostępne w niezwykle przystępnej cenie, już od 79zł, aby każdy mógł wyruszyć na tę kulinarną wyprawę. Cocktaile przygotowane na bazie Glenfiddich 12 YO, najczęściej nagradzanej szkockiej whisky,  podobnie jak serwowane dania, przełamują granice tradycyjnych smaków, odzwierciedlając ideę odkrywania i kreatywności. Ale bez obaw, każdy znajdzie coś dla siebie!

Odkrywaj najlepsze restauracje i szanuj jedzenie!

Pełna lista restauracji biorących udział w MaverickFest dostępna jest na stronie: https://restaurantclub.pl/menu. Co ważne - inicjatywie przyświeca idea #SzanujJedzenie. Dzięki systemowi wcześniejszego wyboru menu, restauracje zamawiają dokładnie tyle składników, ile potrzeba do skomponowania wybranego menu. W ten sposób ograniczane jest marnowanie jedzenia. 

 

Jeśli pragniesz oderwać się od rutyny i odkryć nowe kulinarne ścieżki, MaverickFest to doskonała okazja, by poznać wizję i pasję najlepszych Chefów.

Nie czekaj – podążaj za instynktem i zarezerwuj swój stolik na https://restaurantclub.pl/menu.

 

Rezerwacje: https://restaurantclub.pl/menu

 

Termin Festiwalu:  18  listopada — 10 grudnia

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.