Komunikaty PR

Start XXXII Letnich Igrzysk Olimpijskich Tokyo 2020 z Costa Coffee

2021-07-12  |  16:56
Biuro prasowe

Już 23 lipca rozpoczynają się XXXII Letnie Igrzyska Olimpijskie Tokyo 2020, których oficjalnym sponsorem została Costa Coffee – z tej okazji marka startuje z nową kampanią. Od 7 lipca menu kawiarni poszerzone zostało o trzy pyszne pozycje kawowe inspirowane olimpijskim złotem – Tokyo Gold Caramel Latte, Tokyo Gold Caramel Iced Latte oraz Iced Golden Caramel Tokyocinno, a sportową atmosferę podtrzyma specjalny wystrój lokali oraz kubki z wyjątkowymi grafikami.

Pasja towarzyszy najlepszym

W 2021 roku Costa Coffee ma zaszczyt być oficjalnym sponsorem Letnich Igrzysk Olimpijskich Tokyo 2020. To, co łączy filozofię Kawiarni z serca Londynu oraz Igrzyska Olimpijskie, to ciągłe dążenie do doskonałości poprzez pasję oraz wieloletnią pracę. Nowe olimpijskie menu Costa Coffee to znane wszystkim klasyczne smaki połączone z trzema przygotowanymi wyłącznie na tę okazję kawami oraz szeregiem niespodzianek.

Perfekcja w każdej kropli

Aby wprowadzić do oferty sportowego ducha, trzy nowe propozycje kawowe, które odkryjemy w Costa Coffee przygotowane są na bazie karmelu, którego kolor na myśl przywodzi olimpijskie złoto. Tokyo Gold Caramel Latte to znana wszystkim pozycja odkryta na nowo przy udziale właśnie karmelu. Naturalna słodycz mieszanki kawy Mocha Italia Signature Blend spotęgowana została poprzez ten rozpieszczający kubki smakowe dodatek, a całość uzupełnia idealnie spienione, lekkie mleko. Tokyo Gold Caramel Iced Latte to z kolei kawa przygotowana na towarzyszące nam podczas lata upały. Pełny głębi smak wraz z dodatkiem lodu zapewni nam orzeźwiającą siłę, która sprawdzi się nawet przy najwyższych temperaturach. Trzecią propozycją jest Iced Golden Caramel Tokyoccino. Tradycyjna kawa śniadaniowa, poprzez użycie lodu oraz syropu karmelowego zyskała uniwersalny charakter, wpisując się na listę smaków, których po prostu trzeba spróbować.

Kolejnym elementem wprowadzającym do kawiarni sportową atmosferę są przygotowane specjalnie na tę okazję jednorazowe kubeczki z rysunkami obecnych na olimpiadzie dyscyplin sportowych, a także odświętny wystrój lokali.

Zwycięstwo zawsze na wyciągnięcie ręki

Aby odkryć najnowsze smaki z nowego olimpijskiego menu Costa Coffee lub skosztować swoich ulubionych propozycji z menu wystarczy odwiedzić najbliższą kawiarnię Costa Coffee lub zamówić je w dowolne miejsce z dostawą.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska
2025-07-21 | 13:00

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Sezon wakacyjny niesie ze sobą nie tylko wzmożony ruch turystyczny, ale i ciekawe zmiany w zachowaniach konsumenckich.  Gdy z różnych powodów –
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Transport

Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.