Komunikaty PR

Start XXXII Letnich Igrzysk Olimpijskich Tokyo 2020 z Costa Coffee

2021-07-12  |  16:56
Biuro prasowe

Już 23 lipca rozpoczynają się XXXII Letnie Igrzyska Olimpijskie Tokyo 2020, których oficjalnym sponsorem została Costa Coffee – z tej okazji marka startuje z nową kampanią. Od 7 lipca menu kawiarni poszerzone zostało o trzy pyszne pozycje kawowe inspirowane olimpijskim złotem – Tokyo Gold Caramel Latte, Tokyo Gold Caramel Iced Latte oraz Iced Golden Caramel Tokyocinno, a sportową atmosferę podtrzyma specjalny wystrój lokali oraz kubki z wyjątkowymi grafikami.

Pasja towarzyszy najlepszym

W 2021 roku Costa Coffee ma zaszczyt być oficjalnym sponsorem Letnich Igrzysk Olimpijskich Tokyo 2020. To, co łączy filozofię Kawiarni z serca Londynu oraz Igrzyska Olimpijskie, to ciągłe dążenie do doskonałości poprzez pasję oraz wieloletnią pracę. Nowe olimpijskie menu Costa Coffee to znane wszystkim klasyczne smaki połączone z trzema przygotowanymi wyłącznie na tę okazję kawami oraz szeregiem niespodzianek.

Perfekcja w każdej kropli

Aby wprowadzić do oferty sportowego ducha, trzy nowe propozycje kawowe, które odkryjemy w Costa Coffee przygotowane są na bazie karmelu, którego kolor na myśl przywodzi olimpijskie złoto. Tokyo Gold Caramel Latte to znana wszystkim pozycja odkryta na nowo przy udziale właśnie karmelu. Naturalna słodycz mieszanki kawy Mocha Italia Signature Blend spotęgowana została poprzez ten rozpieszczający kubki smakowe dodatek, a całość uzupełnia idealnie spienione, lekkie mleko. Tokyo Gold Caramel Iced Latte to z kolei kawa przygotowana na towarzyszące nam podczas lata upały. Pełny głębi smak wraz z dodatkiem lodu zapewni nam orzeźwiającą siłę, która sprawdzi się nawet przy najwyższych temperaturach. Trzecią propozycją jest Iced Golden Caramel Tokyoccino. Tradycyjna kawa śniadaniowa, poprzez użycie lodu oraz syropu karmelowego zyskała uniwersalny charakter, wpisując się na listę smaków, których po prostu trzeba spróbować.

Kolejnym elementem wprowadzającym do kawiarni sportową atmosferę są przygotowane specjalnie na tę okazję jednorazowe kubeczki z rysunkami obecnych na olimpiadzie dyscyplin sportowych, a także odświętny wystrój lokali.

Zwycięstwo zawsze na wyciągnięcie ręki

Aby odkryć najnowsze smaki z nowego olimpijskiego menu Costa Coffee lub skosztować swoich ulubionych propozycji z menu wystarczy odwiedzić najbliższą kawiarnię Costa Coffee lub zamówić je w dowolne miejsce z dostawą.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.

Ochrona środowiska

Naukowcy wzywają do większej ochrony oceanów. Przestrzegają przed groźnym w skutkach przełowieniem stad

Bioróżnorodność oceanów jest zagrożona i musimy zrobić wszystko, aby ją chronić – biją na alarm naukowcy z całego świata. Badani przez organizację Marine Stewardship Council wskazują, że przyczyniają się do tego przede wszystkim zmiany klimatyczne i przełowienie. W związku z przypadającym 8 czerwca Światowym Dniem Oceanów eksperci MSC zachęcają do wspólnej edukacji na temat tego, jakie działania może podjąć każdy z nas na rzecz ochrony morskiego ekosystemu.

Ochrona środowiska

Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.