Start XXXII Letnich Igrzysk Olimpijskich Tokyo 2020 z Costa Coffee
Już 23 lipca rozpoczynają się XXXII Letnie Igrzyska Olimpijskie Tokyo 2020, których oficjalnym sponsorem została Costa Coffee – z tej okazji marka startuje z nową kampanią. Od 7 lipca menu kawiarni poszerzone zostało o trzy pyszne pozycje kawowe inspirowane olimpijskim złotem – Tokyo Gold Caramel Latte, Tokyo Gold Caramel Iced Latte oraz Iced Golden Caramel Tokyocinno, a sportową atmosferę podtrzyma specjalny wystrój lokali oraz kubki z wyjątkowymi grafikami.
Pasja towarzyszy najlepszym
W 2021 roku Costa Coffee ma zaszczyt być oficjalnym sponsorem Letnich Igrzysk Olimpijskich Tokyo 2020. To, co łączy filozofię Kawiarni z serca Londynu oraz Igrzyska Olimpijskie, to ciągłe dążenie do doskonałości poprzez pasję oraz wieloletnią pracę. Nowe olimpijskie menu Costa Coffee to znane wszystkim klasyczne smaki połączone z trzema przygotowanymi wyłącznie na tę okazję kawami oraz szeregiem niespodzianek.
Perfekcja w każdej kropli
Aby wprowadzić do oferty sportowego ducha, trzy nowe propozycje kawowe, które odkryjemy w Costa Coffee przygotowane są na bazie karmelu, którego kolor na myśl przywodzi olimpijskie złoto. Tokyo Gold Caramel Latte to znana wszystkim pozycja odkryta na nowo przy udziale właśnie karmelu. Naturalna słodycz mieszanki kawy Mocha Italia Signature Blend spotęgowana została poprzez ten rozpieszczający kubki smakowe dodatek, a całość uzupełnia idealnie spienione, lekkie mleko. Tokyo Gold Caramel Iced Latte to z kolei kawa przygotowana na towarzyszące nam podczas lata upały. Pełny głębi smak wraz z dodatkiem lodu zapewni nam orzeźwiającą siłę, która sprawdzi się nawet przy najwyższych temperaturach. Trzecią propozycją jest Iced Golden Caramel Tokyoccino. Tradycyjna kawa śniadaniowa, poprzez użycie lodu oraz syropu karmelowego zyskała uniwersalny charakter, wpisując się na listę smaków, których po prostu trzeba spróbować.
Kolejnym elementem wprowadzającym do kawiarni sportową atmosferę są przygotowane specjalnie na tę okazję jednorazowe kubeczki z rysunkami obecnych na olimpiadzie dyscyplin sportowych, a także odświętny wystrój lokali.
Zwycięstwo zawsze na wyciągnięcie ręki
Aby odkryć najnowsze smaki z nowego olimpijskiego menu Costa Coffee lub skosztować swoich ulubionych propozycji z menu wystarczy odwiedzić najbliższą kawiarnię Costa Coffee lub zamówić je w dowolne miejsce z dostawą.
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!
Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.