Sos Barbecue bez konserwantów – nowość w ofercie Fanex

Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex – polski producent sosów i dodatków dla branży HoReCa, podążając za trendami żywieniowymi oraz gastronomicznymi, wprowadził na rynek nową odmianę swojego dobrze znanego Sosu Barbecue w wersji bez konserwantów. Nowa receptura na bazie pomidorów, musu śliwkowego z dodatkiem przydymionego posmaku, skierowana jest dla klientów gastronomicznych, jak i detalicznych.
Barbecue jest jednym z najpopularniejszych rodzajów sosów na świecie, a przez wielu smakoszy jest uznawany, za integralną część grilla. Nowa receptura sosu bez konserwantów od marki Fanex, powstała jako odpowiedź na zmieniające się oczekiwania klientów, którzy coraz częściej preferują produkty bazujących w dużej mierze na naturalnych składnikach.
Nowy Sos Barbecue bez konserwantów, charakteryzuje się gładką i jednolitą konsystencją. Posiada czerwono-brązową barwę, jego słodkawy pomidorowy smak, został wzbogacony większą ilością musu śliwkowego oraz przyjemnym aromatem dymu. Będzie pasował do większości wyrazistych potraw, ale najbardziej przyda się jako dodatek do mięs pieczonych oraz z grilla. W szczególności polecany jest do grillowanej wieprzowiny oraz żeberek. Jego lekko gęstawa struktura, idealnie nadaje się także do dipów lub polania potrawy znajdującej się jeszcze na grillu, w ostatniej fazie pieczenia. Świetnie sprawdzi się również jako marynata.
Dzięki licznym test-panelom producenta, nowy sos posiada wysokie walory smakowe, które zostały docenione przez profesjonalnych kucharzy współpracujących z marką Fanex.
- Smaku sosu Barbecue, nie da się chyba pomylić z żadnym innym. Wyborny aromat słodkich pomidorów, musu śliwkowego oraz dymu z ogniska, a do tego piękna, ciemna barwa – to wszystko sprawia, że wiele dań z grilla, nie uzyska pełni smaku bez tego dodatku. Podany do kiełbasek, mięs czy szaszłyków, zachwyca i idealnie się z nimi komponuje, wprowadzając prawdziwy klimat amerykańskiego BBQ. Teraz nasi Klienci, mogą zakupić ten legendarny sos, także w wersji bez konserwantów – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów w Fanex Sp. z o.o.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier
Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.
Nauka
Dobre perspektywy współpracy pomiędzy brytyjskimi a polskimi uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na relacje gospodarcze

Współpraca pomiędzy Polską a Wielką Brytanią w obszarze akademickim szybko się rozwija. Dotyczy to nie tylko wymiany studenckiej i edukacji transnarodowej, ale przede wszystkim strategicznych partnerstw między instytucjami i uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na współpracę między firmami z obu krajów. W efekcie dynamika współpracy gospodarczej Polski z Wielką Brytanią stale rośnie, podobnie jak wartość brytyjskich inwestycji czy firm z udziałem brytyjskiego kapitału.
Handel
Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.