Komunikaty PR

Sos Barbecue bez konserwantów – nowość w ofercie Fanex

2021-03-17  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex – polski producent sosów i dodatków dla branży HoReCa, podążając za trendami żywieniowymi oraz gastronomicznymi, wprowadził na rynek nową odmianę swojego dobrze znanego Sosu Barbecue w wersji bez konserwantów. Nowa receptura na bazie pomidorów, musu śliwkowego z dodatkiem przydymionego posmaku, skierowana jest dla klientów gastronomicznych, jak i detalicznych.

Barbecue jest jednym z najpopularniejszych rodzajów sosów na świecie, a przez wielu smakoszy jest uznawany, za integralną część grilla. Nowa receptura sosu bez konserwantów od marki Fanex, powstała jako odpowiedź na zmieniające się oczekiwania klientów, którzy coraz częściej preferują produkty bazujących w dużej mierze na naturalnych składnikach.

Nowy Sos Barbecue bez konserwantów, charakteryzuje się gładką i jednolitą konsystencją. Posiada czerwono-brązową barwę, jego słodkawy pomidorowy smak, został wzbogacony większą ilością musu śliwkowego oraz przyjemnym aromatem dymu. Będzie pasował do większości wyrazistych potraw, ale najbardziej przyda się jako dodatek do mięs pieczonych oraz z grilla. W szczególności polecany jest do grillowanej wieprzowiny oraz żeberek. Jego lekko gęstawa struktura, idealnie nadaje się także do dipów lub polania potrawy znajdującej się jeszcze na grillu, w ostatniej fazie pieczenia. Świetnie sprawdzi się również jako marynata.

Dzięki licznym test-panelom producenta, nowy sos posiada wysokie walory smakowe, które zostały docenione przez profesjonalnych kucharzy współpracujących z marką Fanex.

- Smaku sosu Barbecue, nie da się chyba pomylić z żadnym innym. Wyborny aromat słodkich pomidorów, musu śliwkowego oraz dymu z ogniska, a do tego piękna, ciemna barwa – to wszystko sprawia, że wiele dań z grilla, nie uzyska pełni smaku bez tego dodatku. Podany do kiełbasek, mięs czy szaszłyków, zachwyca i idealnie się z nimi komponuje, wprowadzając prawdziwy klimat amerykańskiego BBQ. Teraz nasi Klienci, mogą zakupić ten legendarny sos, także w wersji bez konserwantów – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów w Fanex Sp. z o.o.

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Dziel się wielkanocną zabawą z M&M’s®! Biuro prasowe
2024-03-15 | 10:30

Dziel się wielkanocną zabawą z M&M’s®!

Mars Wrigley wraz z ikoniczną marką M&M’s® chcą zainspirować do przeżywania małych chwil codziennego szczęścia oraz do radosnego spędzenia świątecznego czasu. W tym
Handel Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w nowej kampanii marki Wawel
2024-03-14 | 14:30

Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w nowej kampanii marki Wawel

„Nowe nuty smakowe” to hasło tegorocznej oferty wiosennej od marki Wawel, która tym razem zaskakuje nietypowymi przyprawami. Znane od pokoleń, kultowe czekoladki nadziewane
Handel Fanex wprowadza dwa nowe dipy do nachosów: pomidorowy i serowy
2024-03-12 | 11:00

Fanex wprowadza dwa nowe dipy do nachosów: pomidorowy i serowy

Fanex - wiodący producent wysokiej jakości sosów i dodatków dla branży gastronomicznej, wprowadza na rynek dwa wyjątkowe dipy do nachosów Tres Amigos. Łagodna Salsa

Transmisje online

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Energia i klimat dla samorządów lokalnych

XXXI Welconomy Forum in Toruń

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

IT i technologie

Sztuczna inteligencja coraz bliższa ludzkiemu sposobowi przyswajania wiedzy. Naukowcy opracowali model, który uczy się języka tak jak dzieci

Naukowcy z Uniwersytetu Nowojorskiego opracowali model uczenia maszynowego, który naśladuje sposób, w jaki dzieci uczą się języka. Wykorzystując nagrania wideo i audio rejestrowane z perspektywy małego dziecka, model z powodzeniem nauczył się dopasowywać słowa do odpowiadających im obrazów. Wysoka, dwukrotnie większa niż w przypadku dużo większych modeli skuteczność pozwala przypuszczać, że jesteśmy bliscy zrozumienia tego, w jaki sposób dzieci zaczynają rozumieć język i go używać. Dotychczas poruszaliśmy się w obszarze niepotwierdzonych, a jedynie uprawdopodobnionych teorii.

Ochrona środowiska

Sprzedaż pomp ciepła spadła o 1/3. Branża liczy na odbicie dzięki aktywnej polityce rządu

Ubiegły rok nie był udany dla branży urządzeń grzewczych – przyznaje Polska Organizacja Rozwoju Technologii Pomp Ciepła (PORT PC). Sprzedaż w tym sektorze spadła o ponad 30 proc., a w przypadku domów jednorodzinnych o około 40 proc. Prezes zarządu tej organizacji liczy na aktywną politykę rządu. Wśród możliwych rozwiązań wymienia m.in. wprowadzenie specjalnej taryfy dla pomp ciepła oraz obniżenie VAT–u na energię elektryczną. Ocenia, że przy sprzyjających okolicznościach sprzedaż pomp ciepła w 2024 roku może wzrosnąć o 20 proc.

Edukacja

Polscy seniorzy w ogonie UE pod względem umiejętności cyfrowych. Rząd chce zaangażować w edukację media publiczne

W Polsce jest blisko 10 mln osób w wieku 60+. Według danych Eurostatu tylko niewielki procent tej grupy ma podstawowe umiejętności cyfrowe, a z badań Fundacji Digital Poland wynika, że 37 proc. polskich seniorów uznaje korzystanie z technologii cyfrowych i internetu za zbyt skomplikowane. – Mamy dużo do nadrobienia – podkreśla Marzena Okła-Drewnowicz, ministra ds. polityki senioralnej. Jak wskazuje, w tej grupie potrzebna jest przede wszystkim szersza edukacja, w którą zaangażowane będą m.in. media publiczne. Nowa perspektywa finansowa UE stwarza możliwość skorzystania z dużej puli środków przeznaczonych specjalnie na ten cel.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.