Sos Barbecue bez konserwantów – nowość w ofercie Fanex
Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex – polski producent sosów i dodatków dla branży HoReCa, podążając za trendami żywieniowymi oraz gastronomicznymi, wprowadził na rynek nową odmianę swojego dobrze znanego Sosu Barbecue w wersji bez konserwantów. Nowa receptura na bazie pomidorów, musu śliwkowego z dodatkiem przydymionego posmaku, skierowana jest dla klientów gastronomicznych, jak i detalicznych.
Barbecue jest jednym z najpopularniejszych rodzajów sosów na świecie, a przez wielu smakoszy jest uznawany, za integralną część grilla. Nowa receptura sosu bez konserwantów od marki Fanex, powstała jako odpowiedź na zmieniające się oczekiwania klientów, którzy coraz częściej preferują produkty bazujących w dużej mierze na naturalnych składnikach.
Nowy Sos Barbecue bez konserwantów, charakteryzuje się gładką i jednolitą konsystencją. Posiada czerwono-brązową barwę, jego słodkawy pomidorowy smak, został wzbogacony większą ilością musu śliwkowego oraz przyjemnym aromatem dymu. Będzie pasował do większości wyrazistych potraw, ale najbardziej przyda się jako dodatek do mięs pieczonych oraz z grilla. W szczególności polecany jest do grillowanej wieprzowiny oraz żeberek. Jego lekko gęstawa struktura, idealnie nadaje się także do dipów lub polania potrawy znajdującej się jeszcze na grillu, w ostatniej fazie pieczenia. Świetnie sprawdzi się również jako marynata.
Dzięki licznym test-panelom producenta, nowy sos posiada wysokie walory smakowe, które zostały docenione przez profesjonalnych kucharzy współpracujących z marką Fanex.
- Smaku sosu Barbecue, nie da się chyba pomylić z żadnym innym. Wyborny aromat słodkich pomidorów, musu śliwkowego oraz dymu z ogniska, a do tego piękna, ciemna barwa – to wszystko sprawia, że wiele dań z grilla, nie uzyska pełni smaku bez tego dodatku. Podany do kiełbasek, mięs czy szaszłyków, zachwyca i idealnie się z nimi komponuje, wprowadzając prawdziwy klimat amerykańskiego BBQ. Teraz nasi Klienci, mogą zakupić ten legendarny sos, także w wersji bez konserwantów – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów w Fanex Sp. z o.o.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.
Dziel się wielkanocną zabawą z M&M’s®!
Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w nowej kampanii marki Wawel
Fanex wprowadza dwa nowe dipy do nachosów: pomidorowy i serowy
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
Sztuczna inteligencja coraz bliższa ludzkiemu sposobowi przyswajania wiedzy. Naukowcy opracowali model, który uczy się języka tak jak dzieci
Naukowcy z Uniwersytetu Nowojorskiego opracowali model uczenia maszynowego, który naśladuje sposób, w jaki dzieci uczą się języka. Wykorzystując nagrania wideo i audio rejestrowane z perspektywy małego dziecka, model z powodzeniem nauczył się dopasowywać słowa do odpowiadających im obrazów. Wysoka, dwukrotnie większa niż w przypadku dużo większych modeli skuteczność pozwala przypuszczać, że jesteśmy bliscy zrozumienia tego, w jaki sposób dzieci zaczynają rozumieć język i go używać. Dotychczas poruszaliśmy się w obszarze niepotwierdzonych, a jedynie uprawdopodobnionych teorii.
Ochrona środowiska
Sprzedaż pomp ciepła spadła o 1/3. Branża liczy na odbicie dzięki aktywnej polityce rządu
Ubiegły rok nie był udany dla branży urządzeń grzewczych – przyznaje Polska Organizacja Rozwoju Technologii Pomp Ciepła (PORT PC). Sprzedaż w tym sektorze spadła o ponad 30 proc., a w przypadku domów jednorodzinnych o około 40 proc. Prezes zarządu tej organizacji liczy na aktywną politykę rządu. Wśród możliwych rozwiązań wymienia m.in. wprowadzenie specjalnej taryfy dla pomp ciepła oraz obniżenie VAT–u na energię elektryczną. Ocenia, że przy sprzyjających okolicznościach sprzedaż pomp ciepła w 2024 roku może wzrosnąć o 20 proc.
Edukacja
Polscy seniorzy w ogonie UE pod względem umiejętności cyfrowych. Rząd chce zaangażować w edukację media publiczne
W Polsce jest blisko 10 mln osób w wieku 60+. Według danych Eurostatu tylko niewielki procent tej grupy ma podstawowe umiejętności cyfrowe, a z badań Fundacji Digital Poland wynika, że 37 proc. polskich seniorów uznaje korzystanie z technologii cyfrowych i internetu za zbyt skomplikowane. – Mamy dużo do nadrobienia – podkreśla Marzena Okła-Drewnowicz, ministra ds. polityki senioralnej. Jak wskazuje, w tej grupie potrzebna jest przede wszystkim szersza edukacja, w którą zaangażowane będą m.in. media publiczne. Nowa perspektywa finansowa UE stwarza możliwość skorzystania z dużej puli środków przeznaczonych specjalnie na ten cel.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.