Komunikaty PR

Smak nadchodzących Świąt – nowa Kampania Świąteczna w Costa Coffee

2021-11-23  |  08:00
Biuro prasowe

Nadchodzi najbardziej wyczekiwany okres w roku, a wraz z nim nowa Kampania Świąteczna w Costa Coffee! Aby już teraz rozsmakować się w klimacie świąt warto skosztować przepysznych nowości z oferty kawiarni. Wrapy z kurczakiem zagrodowym oraz serem camembert, pobudzające kawy deserowe, rozgrzewające herbaty czy rozpływające się w ustach ciasta – te propozycje z pewnością umilą wszystkim oczekiwanie na święta.

Ciepło pysznych chwil        

Wraz z nową Kampanią Świąteczną menu Costa Coffee powiększyło się o dwie wyjątkowe nowości z kategorii food. Klienci będą mogli spróbować Wrapa z Kurczakiem Zagrodowym - czyli pełnoziarnistej tortilli z kurczakiem, miksem kasz i szpinakiem. W ofercie znajdziemy także opcję bezmięsną – Wrap z serem Camembert, w którym smak sera z północy Francji zestawiony został z miksem kasz, lekko słodkim burakiem i szpinakiem oraz pełnoziarnistą tortillą. Obie propozycje to idealny pomysł na pożywny lunch.

Energia na słodko

Do menu Costa Coffee od listopada powróciły także bestsellerowe świąteczne smaki napojów, ale na wypróbowanie czekają także pyszne nowości. Twix Latte to słodka, karmelowo-czekoladowa propozycja na zimowe dni, która powstała przy współpracy z marką Mars. Inspiracją do powstania napoju był batonik Twix który pojawia się w formie syropu oraz ciasteczka, a całość wieńczy bita śmietana z sosem czekoladowym. W tym sezonie do oferty powracają także ulubione napoje Klientów, czyli Piernikowa Latte, która w szklance zamyka aromat bożonarodzeniowych wypieków czy intensywnie karmelowa Toffenut Latte. We wszystkich kawach, które w standardzie posiadają bitą śmietanę Klienci mogą bezpłatnie zamienić ją na jej wegański odpowiednik – Vege krem, czyli roślinną alternatywę dla śmietanki Flora Plant od firmy Upfield. Propozycja nie zawiera produktów pochodzenia zwierzęcego, w jej składzie znajdziemy białka soczewicy oraz oleje roślinne, a jej smak i konsystencja niczym nie odstępują klasycznej bitej śmietanie z mleka. W świątecznej ofercie Costa Coffee znajdzie się również coś dla tych, którzy preferują inne rozgrzewające napoje – Herbata Premium z iście zimowym połączeniem miodu, rozmarynu, imbiru i cytrusów, oraz bardziej korzenna opcja z miodem, kurkumą, imbirem, cytryną i laską cynamonu.

Słodkie chwile

Nic nie komponuje się tak dobrze jak kubek gorącej kawy oraz rozpływające się w ustach słodkości. W nowym menu Costa Coffee znajdziemy aż 4 propozycje nowych, pysznych ciast. Tort pomarańczowo-makowy zaskoczy wszystkich doskonale komponującym się smakiem kremowego mascarpone z lekką nutą cytrusów. Świetnym wyborem będzie także dobrze znany, klasyczny, czekoladowy tort W-Z przełożony kremem śmietanowym. Warto spróbować także Ciasta Słony Karmel z prażonymi orzechami nerkowca oraz Ciastka o smaku migdałowym z masą marcepanową. Słodkie wypieki z menu kawiarni mogą zagościć na stole Klientów, podczas dowolnej uroczystości, ponieważ dostępne są również do zakupu w całości.

Smaki na wyciągnięcie ręki

Wszystkie wyjątkowe smaki z nowego menu, jak i uwielbiane klasyki są teraz dostępne w najbliższej kawiarni Costa Coffee lub z dostawą poprzez Costa Delivery.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Farmacja

Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.