Skosztujże! Wawel z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej
W ramach trwającej kampanii Mieszanka Krakowska jest promowana w formie reklam outdoor (nośniki citylight w największych polskich miastach) i digital oraz poprzez aktywacje i materiały POS w punktach sprzedaży.
Reklamę online Mieszanki Krakowskiej można już zobaczyć na stronach partnerskich Googla oraz w sieci reklamowej Meta (Facebook, Instagram). Wawel przygotował dwie wersje animacji promujące Mieszankę Krakowską na okrągło i Mieszankę Krakowską tradycyjną. Mieszanka Krakowska w tradycyjnym kształcie dostępna jest o smaku: cytryny, pomarańczy, maliny i ananasa oraz w wersji na okrągło o smaku: ananasowym, malinowym i pomarańczowym. Cała linia galaretek powstaje zgodnie z założeniami projektu Dobre Składniki - oznacza to, że ich skład jest krótki i prosty, zawierają naturalne aromaty, soki owocowe i roślinną substancję żelującą - agar.
Klasyczną wersję galaretek w czekoladzie można kupić na wagę i w różnych rozmiarach opakowań m.in. w poręcznych torebkach o wadze 245 g. Mieszanka Krakowska na okrągło dostępna jest w autorskich modułach sprzedaży na wagę - Królestwo Dobrego Smaku. Moduły te wpływają na dostępność produktów i ich wysoką rotację, zapewniając właściwą jakość zgodnie z zasadą FIFO (first in - first out), dzięki czemu produkty zachowują odpowiednią jakość i smak.
Kreację do kampanii przygotowała agencja Lekko, kampanię digital realizuje agencja Promo Traffic, a działania PR prowadzi agencja Great Minds.
Link do animacji:
https://www.youtube.com/watch?v=XR4TI9Enl98
https://www.youtube.com/watch?v=fcU4-IvZ0hM

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.