Komunikaty PR

RX500e kolorowa drukarka do etykiet RFID

2020-03-30  |  15:35
Biuro prasowe

Najnowsza drukarka firmy Primera RX500e, to w pełni kolorowa drukarka etykiet z wbudowanym, automatycznym systemem kodującym RFID. Wykorzystuje najnowszą technologię druku atramentowego o ultra wysokiej rozdzielczości, drukując etykiety z prędkością do 63,5 mm na sekundę i do 108mm szerokości.

Etykiety RFID oprócz nadrukowanej informacji identyfikacyjnej klasycznymi metodami, zawierają wbudowany chip radiowy umożliwiający bezprzewodowe odczytywanie informacji przez oddaloną antenę odbiornika.

Dzięki temu można w łatwy i skuteczny sposób identyfikować towary czy osoby. Technologia RFID wprowadza nowe możliwości przydatne przy tworzeniu kartotek, prowadzeniu ewidencji zapasów, produkcji etykiet na odzież, opasek na nadgarstki, identyfikatorów, czy oznaczaniu nośników z danymi komputerowymi, próbek laboratoryjnych, materiałów dowodowych, środków farmaceutycznych oraz wielu innych.

Zintegrowany czytnik/koder jest dostarczany przez lidera branży RFID, przez firmę Honeywell®. Urządzenie obsługuje zarówno EPC Global Class 1 Gen 2 oraz ISO 18000 -6B i -6C.

RX500e to kompaktowy model umożliwiający drukowanie, kodowanie, weryfikację i rozdzielanie etykiet. Za pomocą urządzenia można wykonać dokładnie taką ilość pełnokolorowych etykiet RFID, jaka jest potrzebna w danej chwili i w danym miejscu.

Działanie urządzenia RX500e:

Na powierzchni specjalnych samoprzylepnych etykiet RFID wykonywany jest kolorowy nadruk (np. zdjęcie i opis produktu, kod kreskowy lub 3D). Po zakończeniu nadruku etykiety, wbudowany układ kodujący RFID zapisuje także dane do miniaturowego układu elektronicznego, który znajduje się pod spodem każdej etykiety.

W efekcie otrzymujemy unikalne etykiety, które można zidentyfikować zarówno wizualnie, jak i przy pomocy klasycznych czytników kodów kreskowych i co najważniejsze także za pomocą bezprzewodowych anten systemu RFID.

Nowa Primera RX500e, to kompaktowe urządzenie, o niewielkiej wadze, które w powodzeniem zmieści się na biurku, drukuje etykiety w rozdzielczości 4800dpi i posiada wbudowany czytnik/koder UHF firmy Honeywell®.  W środku znajdziemy pojedynczy pojemnik z tuszem o dużej pojemności, by precyzyjnie odczytywać sygnały radiowe RX500e została wyposażona w zmienne wzmocnienie i antenę z regulowaną pozycją położenia. Drukarka jest kompatybilna z Windows 7/10+.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Wiosenne nowości od Wawelu Biuro prasowe
2021-02-22 | 15:00

Wiosenne nowości od Wawelu

Zbliża się wiosna, a wraz z nią na półkach sklepowych pojawiają się słodycze z sezonowej oferty od firmy Wawel. To znane i cenione przez konsumentów produkty w wiosennej
Handel Green Factory wprowadza do Polski robota sałatkowego
2021-02-19 | 17:20

Green Factory wprowadza do Polski robota sałatkowego

Vending, czyli zautomatyzowana forma zaopatrywania konsumenta w produkty, to nie od dziś znany w Polsce sposób sprzedawania pożywienia i nie tylko. Dużą popularnością, zwłaszcza
Handel MINIczekolady z Wawelu z konkursowym wsparciem
2021-02-12 | 10:00

MINIczekolady z Wawelu z konkursowym wsparciem

Miłośnicy MINIczekolad z Wawelu mają jeszcze więcej powodów, by wybierać swoje ulubione słodycze. Produkty te, będące połączeniem oryginalnej czekolady Wawel z bogatym nadzieniem

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen

Robotyka i SI

Roboty i skanery 3D przyszłością edukacji. Już dziś pozwalają uczyć programowania i mogą stworzyć model ciała człowieka

Nowe technologie coraz mocniej zaznaczają swoją obecność w dziedzinie edukacji. Roboty edukacyjne uczą programowania nawet najmłodsze dzieci, roboty społeczne potrafią czytać książki i uczyć języków, a skanery 3D ułatwią naukę ludzkiej anatomii. Choć pandemia utrudniła prowadzenie warsztatów edukacyjnych dla dzieci, to tempo tworzenia nowych rozwiązań nie maleje. – Sztuczna inteligencja i robotyzacja to zdecydowanie właściwe kierunki dla rozwoju edukacji – mówi Maciej Trojnacki, prezes zarządu Eduroco.

Robotyka i SI

Neuromarketing coraz silniejszym narzędziem sprzedaży. Coraz silniej wpływa na nasze decyzje zakupowe

Analiza reakcji mózgu klienta na bodziec wizualny jest coraz częściej wykorzystywana w procesie projektowania produktów i opakowań. Znajduje również zastosowanie przy budowaniu stron internetowych, etykiet cenowych czy ekspozycji w sklepach. W przyszłości neuromarketing będzie się prawdopodobnie posiłkował innymi technologiami, jak wirtualna rzeczywistość czy analiza Big Data. – Neuromarketing zbiera całą wiedzę o mózgu i próbuje te procesy wytłumaczyć i przełożyć na skuteczniejsze mechanizmy rynkowe – tłumaczy Wojciech Broniatowski, dyrektor operacyjny CortiVision.