Komunikaty PR

Repertuar Ofert Tygodniowych pełen wyjątkowych smaków Costa Coffee

2020-12-04  |  10:44
Biuro prasowe

Już od 1 grudnia, sieć kawiarni Costa Coffee zaprasza do odkrycia wyjątkowych produktów z "Repertuaru Ofert Tygodniowych”, pełnego bestsellerowych smaków w atrakcyjnych rabatach. Z całotygodniowych promocji mogą korzystać użytkownicy aplikacji mobilnej Costa Coffee.

Wyjątkowe rabaty na produkty w ramach Repertuaru Ofert Tygodniowych przygotowanego przez znaną sieć kawiarni znajdziemy już dziś w aplikacji mobilnej Costa Coffee. Co ważne, oferta ta została rozszerzona także na weekendy – oznacza to, że swoje ulubione smaki Costa Coffee w atrakcyjnych, promocyjnych cenach możemy odkrywać przez cały tydzień, od poniedziałku do niedzieli. Akcja potrwa od 1 grudnia do 12 stycznia 2021 roku.

Tu każdy znajdzie coś dla siebie

W ramach Repertuaru Ofert Tygodniowych, w poniedziałki znajdziemy promocję na zestawy śniadaniowe, jakie ofertuje sieć kawiarni. Fani rozgrzewających napojów, w każdy wtorek w aplikacji mobilnej znajdą też rabat na wszystkie herbaty oraz Cydrowy Czar – wyjątkowy hit z Kampanii Zimowej marki. Atrakcyjne oferty dla miłośników gorącej, aromatycznej kawy Costa Coffee czekają w aż 4 dni tygodnia – środy, czwartki, soboty oraz niedziele – tu promocje obejmą kawy paczkowane oraz porcelanowe kubki. Na deser warto skosztować słodkości dostępnych w ofercie – w piątki na przykład, skorzystamy z oferty -50% na drugie ciasto.

Nie czekaj, sprawdź jakie niespodzianki są dla Ciebie dostępne w aplikacji Costa Coffee i zamawiaj na wynos swoje ulubione smaki w promocyjnych cenach już teraz!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta! Biuro prasowe
2024-11-20 | 15:00

Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!

Limitowana edycja to nie tylko pyszny pomysł na prezent, ale i sposób, by dodać magii każdej chwili spędzonej z bliskimi – z nutą ciepła, radości i zimowego
Handel Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
2024-11-20 | 08:30

Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?

Jak wzmocnić komunikację z klientem? Jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej oraz rozwiązania technologiczne, by być bliżej konsumentów? Jak zachować bezpieczeństwo
Handel Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich
2024-11-19 | 13:00

Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich

  Dynamiczny rozwój e-commerce zwiększa zapotrzebowanie na usługi logistyczne, szczególnie w zakresie dostaw na tzw. ostatniej mili. Wzmożona sprzedaż online, zwłaszcza

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.