Repertuar Ofert Tygodniowych pełen wyjątkowych smaków Costa Coffee
Już od 1 grudnia, sieć kawiarni Costa Coffee zaprasza do odkrycia wyjątkowych produktów z "Repertuaru Ofert Tygodniowych”, pełnego bestsellerowych smaków w atrakcyjnych rabatach. Z całotygodniowych promocji mogą korzystać użytkownicy aplikacji mobilnej Costa Coffee.
Wyjątkowe rabaty na produkty w ramach „Repertuaru Ofert Tygodniowych” przygotowanego przez znaną sieć kawiarni znajdziemy już dziś w aplikacji mobilnej Costa Coffee. Co ważne, oferta ta została rozszerzona także na weekendy – oznacza to, że swoje ulubione smaki Costa Coffee w atrakcyjnych, promocyjnych cenach możemy odkrywać przez cały tydzień, od poniedziałku do niedzieli. Akcja potrwa od 1 grudnia do 12 stycznia 2021 roku.
Tu każdy znajdzie coś dla siebie
W ramach „Repertuaru Ofert Tygodniowych”, w poniedziałki znajdziemy promocję na zestawy śniadaniowe, jakie ofertuje sieć kawiarni. Fani rozgrzewających napojów, w każdy wtorek w aplikacji mobilnej znajdą też rabat na wszystkie herbaty oraz Cydrowy Czar – wyjątkowy hit z Kampanii Zimowej marki. Atrakcyjne oferty dla miłośników gorącej, aromatycznej kawy Costa Coffee czekają w aż 4 dni tygodnia – środy, czwartki, soboty oraz niedziele – tu promocje obejmą kawy paczkowane oraz porcelanowe kubki. Na deser warto skosztować słodkości dostępnych w ofercie – w piątki na przykład, skorzystamy z oferty -50% na drugie ciasto.
Nie czekaj, sprawdź jakie niespodzianki są dla Ciebie dostępne w aplikacji Costa Coffee i zamawiaj na wynos swoje ulubione smaki w promocyjnych cenach już teraz!

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy
Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Transport
Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.