Przerażająco dobra oferta w Pizza Hut! Premierowa The Black Pizza już dostępna
Nadszedł czas, gdy na każdym rogu możesz już spotkać upiorną dynię - z roku na rok Halloween cieszy się w Polsce coraz większą popularnością. Teraz również w Pizza Hut, gdzie w tym sezonie znajdziemy przerażająco dobrą ofertę! Już od 15 października w menu wszystkich restauracji czeka wielka halloweenowa premiera - The Black Pizza. To debiut oryginalnej oferty, ale marka już teraz zapowiada, że zamierza co roku celebrować straszny sezon w Polsce!
Cukierek albo... pizza?
Uwaga! Czas na najbardziej upiorny dzień w roku! Gdy dynie zamieniają się w potwory, a cukierki w magiczne smakołyki, tylko jedno jest pewne – Halloween to świetna okazja, by połączyć strach i śmiech. W Pizza Hut straszenie zaczyna się dużo wcześniej - czy odważysz się wejść w ten świat pełen duchów, wiedźm i... halloweenowych nowości?
Spiesz się, bo dziś jest, a jutro może jej nie być!
THE BLACK PIZZA to limitowana oferta, która będzie dostępna od 15 października do Halloween, czyli 31 października, albo do wyczerpania zapasów. Więc spiesz się, bo dziś jest, a jutro może jej nie być! Tego rodzaju nowości znikają z menu w mgnieniu oka, więc lepiej nie czekać z degustacją – raz spróbowane, mogą stać się ulubioną pozycją halloweenowego menu. Szkoda byłoby przegapić taki hit!
Halloweenowa Czarna Pizza to oryginalne czarne ciasto, mozarella, serowe kuleczki oraz sos czosnkowy ułożony w pajęczą sieć! Nowy produkt przykuwa wzrok i budzi skojarzenia z najciemniejszą nocą Halloween – wszystko to sprawia, że jest ona jedyna w swoim rodzaju! Od 15 października można ją zamówić w restauracjach stacjonarnych, ale także w opcji na wynos i z dostawą.
Ale to nie koniec – w halloweenowym klimacie znajdziemy również Black Bites – czarne kuleczki wypełnione ciągnącym się serem cheddar i kawałeczkami papryczki jalapeno. Znajdują się na pizzy, ale fani mogą je też zamówić osobno z sosem czosnkowym.
Halloween w Pizza Hut to zupełnie nowy wymiar przeżyć. Premiera Black Pizzy i Black Bites to ukłon w stronę tych, którzy kochają serowość naszych produktów i odważne połączenia smaków. Tajemnica? Ten niesamowity, straszliwy kolor ciasta pochodzi od... kakao! Dzięki temu nasza nowość smakuje niepowtarzalnie i intrygująco. Trzeba tego spróbować! Zamówienie Black Pizzy sprawdzi się na każdej imprezie. — mówi Ewelina Parzych, Communication Manager w Pizza Hut.
Przerażająco dobra zniżka!
Pizza Hut przygotowała również przerażająco dobrą zniżkę dla osób, które lubią dzielić się swoimi wrażeniami z innymi. Co musisz zrobić? To proste! Dodaj film lub zdjęcie Czarnej Pizzy na Facebooka, Instagrama albo TikToka i oznacz profil Pizza Hut Polska. W ciągu 12 godzin dostaniesz wiadomość z 10% zniżką na kolejne zamówienie. Wykorzystaj kod najpóźniej do 4 listopada 2024 roku, bo przepadnie na zawsze!
Chcemy łączyć ludzi poprzez radość wokół pizzy, stąd też niezmiennie poszerzamy naszą ofertę, wprowadzając nowe zaskakujące smaki i produkty. Zależy nam również na budowaniu szczególnej relacji i wspólnym celebrowaniu wyjątkowych chwil z naszymi Gośćmi. Liczymy, że Czarna Pizza i Black Bites będą świetnym pretekstem do dzielenia się zabawą z najbliższymi i tworzenia wspólnych wspomnień. — dodaje Tomasz Tomczyk, Senior Marketing Manager Pizza Hut. Spiesz się, aby skorzystać z limitowanych produktów oraz zniżki, bo obowiązują tylko do wyczerpania zapasów, jednak nie dłużej niż do 31 października 2024!
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!
Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.