Komunikaty PR

Przerażająco dobra oferta w Pizza Hut! Premierowa The Black Pizza już dostępna

2024-10-17  |  09:00
Biuro prasowe

Nadszedł czas, gdy na każdym rogu możesz już spotkać upiorną dynię - z roku na rok Halloween cieszy się w Polsce coraz większą popularnością. Teraz również w Pizza Hut, gdzie w tym sezonie znajdziemy przerażająco dobrą ofertę! Już od 15 października w menu wszystkich restauracji czeka wielka halloweenowa premiera - The Black Pizza. To debiut oryginalnej oferty, ale marka już teraz zapowiada, że zamierza co roku celebrować straszny sezon w Polsce!

 

Cukierek albo... pizza?

 

Uwaga! Czas na najbardziej upiorny dzień w roku! Gdy dynie zamieniają się w potwory, a cukierki w magiczne smakołyki, tylko jedno jest pewne – Halloween to świetna okazja, by połączyć strach i śmiech. W Pizza Hut straszenie zaczyna się dużo wcześniej - czy odważysz się wejść w ten świat pełen duchów, wiedźm i... halloweenowych nowości?

Spiesz się, bo dziś jest, a jutro może jej nie być!

THE BLACK PIZZA to limitowana oferta, która będzie dostępna od 15 października do Halloween, czyli 31 października, albo do wyczerpania zapasów. Więc spiesz się, bo dziś jest, a jutro może jej nie być! Tego rodzaju nowości znikają z menu w mgnieniu oka, więc lepiej nie czekać z degustacją – raz spróbowane, mogą stać się ulubioną pozycją halloweenowego menu. Szkoda byłoby przegapić taki hit!

Halloweenowa Czarna Pizza to oryginalne czarne ciasto, mozarella, serowe kuleczki oraz sos czosnkowy ułożony w pajęczą sieć! Nowy produkt przykuwa wzrok i budzi skojarzenia z najciemniejszą nocą Halloween – wszystko to sprawia, że jest ona jedyna w swoim rodzaju! Od 15 października można ją zamówić w restauracjach stacjonarnych, ale także w opcji na wynos i z dostawą.

Ale to nie koniec – w halloweenowym klimacie znajdziemy również Black Bites – czarne kuleczki wypełnione ciągnącym się serem cheddar i kawałeczkami papryczki jalapeno. Znajdują się na pizzy, ale fani mogą je też zamówić osobno z sosem czosnkowym.

Halloween w Pizza Hut to zupełnie nowy wymiar przeżyć. Premiera Black Pizzy i Black Bites to ukłon w stronę tych, którzy kochają serowość naszych produktów i odważne połączenia smaków. Tajemnica? Ten niesamowity, straszliwy kolor ciasta pochodzi od... kakao! Dzięki temu nasza nowość smakuje niepowtarzalnie i intrygująco. Trzeba tego spróbować! Zamówienie Black Pizzy sprawdzi się na każdej imprezie. — mówi Ewelina Parzych, Communication Manager w Pizza Hut.

Przerażająco dobra zniżka! 

Pizza Hut przygotowała również przerażająco dobrą zniżkę dla osób, które lubią dzielić się swoimi wrażeniami z innymi. Co musisz zrobić? To proste! Dodaj film lub zdjęcie Czarnej Pizzy na Facebooka, Instagrama albo TikToka i oznacz profil Pizza Hut Polska. W ciągu 12 godzin dostaniesz wiadomość z 10% zniżką na kolejne zamówienie. Wykorzystaj kod najpóźniej do 4 listopada 2024 roku, bo przepadnie na zawsze!

Chcemy łączyć ludzi poprzez radość wokół pizzy, stąd też niezmiennie poszerzamy naszą ofertę, wprowadzając nowe zaskakujące smaki i produkty. Zależy nam również na budowaniu szczególnej relacji i wspólnym celebrowaniu wyjątkowych chwil z naszymi Gośćmi. Liczymy, że Czarna Pizza i Black Bites będą świetnym pretekstem do dzielenia się zabawą z najbliższymi i tworzenia wspólnych wspomnień. — dodaje Tomasz Tomczyk, Senior Marketing Manager Pizza Hut. Spiesz się, aby skorzystać z limitowanych produktów oraz zniżki, bo obowiązują tylko do wyczerpania zapasów, jednak nie dłużej niż do 31 października 2024!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.