Komunikaty PR

Przerażająco dobra oferta w Pizza Hut! Premierowa The Black Pizza już dostępna

2024-10-17  |  09:00
Biuro prasowe

Nadszedł czas, gdy na każdym rogu możesz już spotkać upiorną dynię - z roku na rok Halloween cieszy się w Polsce coraz większą popularnością. Teraz również w Pizza Hut, gdzie w tym sezonie znajdziemy przerażająco dobrą ofertę! Już od 15 października w menu wszystkich restauracji czeka wielka halloweenowa premiera - The Black Pizza. To debiut oryginalnej oferty, ale marka już teraz zapowiada, że zamierza co roku celebrować straszny sezon w Polsce!

 

Cukierek albo... pizza?

 

Uwaga! Czas na najbardziej upiorny dzień w roku! Gdy dynie zamieniają się w potwory, a cukierki w magiczne smakołyki, tylko jedno jest pewne – Halloween to świetna okazja, by połączyć strach i śmiech. W Pizza Hut straszenie zaczyna się dużo wcześniej - czy odważysz się wejść w ten świat pełen duchów, wiedźm i... halloweenowych nowości?

Spiesz się, bo dziś jest, a jutro może jej nie być!

THE BLACK PIZZA to limitowana oferta, która będzie dostępna od 15 października do Halloween, czyli 31 października, albo do wyczerpania zapasów. Więc spiesz się, bo dziś jest, a jutro może jej nie być! Tego rodzaju nowości znikają z menu w mgnieniu oka, więc lepiej nie czekać z degustacją – raz spróbowane, mogą stać się ulubioną pozycją halloweenowego menu. Szkoda byłoby przegapić taki hit!

Halloweenowa Czarna Pizza to oryginalne czarne ciasto, mozarella, serowe kuleczki oraz sos czosnkowy ułożony w pajęczą sieć! Nowy produkt przykuwa wzrok i budzi skojarzenia z najciemniejszą nocą Halloween – wszystko to sprawia, że jest ona jedyna w swoim rodzaju! Od 15 października można ją zamówić w restauracjach stacjonarnych, ale także w opcji na wynos i z dostawą.

Ale to nie koniec – w halloweenowym klimacie znajdziemy również Black Bites – czarne kuleczki wypełnione ciągnącym się serem cheddar i kawałeczkami papryczki jalapeno. Znajdują się na pizzy, ale fani mogą je też zamówić osobno z sosem czosnkowym.

Halloween w Pizza Hut to zupełnie nowy wymiar przeżyć. Premiera Black Pizzy i Black Bites to ukłon w stronę tych, którzy kochają serowość naszych produktów i odważne połączenia smaków. Tajemnica? Ten niesamowity, straszliwy kolor ciasta pochodzi od... kakao! Dzięki temu nasza nowość smakuje niepowtarzalnie i intrygująco. Trzeba tego spróbować! Zamówienie Black Pizzy sprawdzi się na każdej imprezie. — mówi Ewelina Parzych, Communication Manager w Pizza Hut.

Przerażająco dobra zniżka! 

Pizza Hut przygotowała również przerażająco dobrą zniżkę dla osób, które lubią dzielić się swoimi wrażeniami z innymi. Co musisz zrobić? To proste! Dodaj film lub zdjęcie Czarnej Pizzy na Facebooka, Instagrama albo TikToka i oznacz profil Pizza Hut Polska. W ciągu 12 godzin dostaniesz wiadomość z 10% zniżką na kolejne zamówienie. Wykorzystaj kod najpóźniej do 4 listopada 2024 roku, bo przepadnie na zawsze!

Chcemy łączyć ludzi poprzez radość wokół pizzy, stąd też niezmiennie poszerzamy naszą ofertę, wprowadzając nowe zaskakujące smaki i produkty. Zależy nam również na budowaniu szczególnej relacji i wspólnym celebrowaniu wyjątkowych chwil z naszymi Gośćmi. Liczymy, że Czarna Pizza i Black Bites będą świetnym pretekstem do dzielenia się zabawą z najbliższymi i tworzenia wspólnych wspomnień. — dodaje Tomasz Tomczyk, Senior Marketing Manager Pizza Hut. Spiesz się, aby skorzystać z limitowanych produktów oraz zniżki, bo obowiązują tylko do wyczerpania zapasów, jednak nie dłużej niż do 31 października 2024!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity Biuro prasowe
2024-12-20 | 14:00

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity

Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających
Handel Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
2024-12-09 | 17:00

Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii

Nowa umowa na linii Posten Bring x SwipBox wzmacnia obecność Posten Bring w Skandynawii, zapewniając klientom we wszystkich trzech krajach (Szwecja, Norwegia, Dania) dogodny dostęp do
Handel Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
2024-11-27 | 13:10

Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?

Rusza zimowa edycja Chef’s Menu, czyli MaverickFest – wyjątkowe wydarzenie stworzone przez twórców RestaurantWeekⓇ, które pozwala odkrywać najlepsze, starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża drzewna obawia się zalewu mebli z importu. Apeluje o wypracowanie strategii leśnej państwa

Organizacje branżowe i przedsiębiorstwa sektora drzewnego, które porozumiały się w ramach Koalicji na Rzecz Polskiego Drewna, protestują przeciwko planom Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczącym wyłączenia z gospodarki leśnej 20 proc. polskich lasów. Ich zdaniem taka decyzja stwarza realne zagrożenie dla trwałości lasów i uderzy w polską branżę meblarską. Pracę może stracić nawet 70 tys. osób, a straty dla budżetu państwa szacowane są na 4,5 mld zł.

Polityka

Europoseł AfD: Elon Musk poprawił nasz wizerunek za granicą. Jego wsparcie nam pomaga

Najpierw wywiad z Alice Weidel, współprzewodniczącą AfD, a ostatnio wystąpienie na platformie X podczas inauguracji kampanii wyborczej – w ten sposób Elon Musk wyraża swoje poparcie dla tej niemieckiej frakcji politycznej. – Wsparcie Elona Muska nam pomaga, bo w pewnym sensie AfD poprawiła swój image za granicą – mówi Tomasz Froelich, poseł do Parlamentu Europejskiego z Alternatywy dla Niemiec. Jak wskazuje, trudno przy takim poparciu utrzymać zarzut, że AfD jest ugrupowaniem prorosyjskim.

Polityka

Polska prezydencja skupi się na bezpieczeństwie. Kluczowe ma być też zwiększenie konkurencyjności całej Unii Europejskiej

Wielowymiarowe bezpieczeństwo skupione wokół siedmiu filarów ma być fundamentem polskiej prezydencji w UE. Kluczowe, zwłaszcza w kontekście rosnącego napięcia geopolitycznego czy zagrożenia hybrydowego, jest wzmocnienie bezpieczeństwa zewnętrznego i informacyjnego. Zgodnie z zapowiedziami Donalda Tuska konkurencyjność Europy ma z kolei zależeć od działań deregulacyjnych Parlamentu Europejskiego, polski rząd ma się też koncentrować na znoszeniu barier i obciążeń biurokratycznych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.