Prezenty również na Wielkanoc – zniżki i rabaty na wiosenne przebudzenie
Przygotowując się do Świąt wielkanocnych, polscy konsumenci wydają więcej niż zazwyczaj. Czas z najbliższymi przy stole wymaga odpowiednich przygotowań związanych z ustaleniem wydatków na ten szczególny w roku okres. By nie nadwyrężyć domowego budżetu, Polacy chętnie korzystają z dostępnych promocji, które w tym okresie pozwalają odciążyć rodzinne finanse.
Zwyczaje zakupowe na wiosnę
Wczesny okres wiosny oraz Wielkanoc to dla Polaków okres zakupów spożywczych, odświeżenie garderoby czy uzupełnienie sprzętów i akcesoriów w naszych domach. Po żywność zazwyczaj wybierają się do hipermarketów i dyskontów, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Polscy konsumenci doceniają zwłaszcza promocje na droższe produkty spożywcze, np. oliwy z oliwek czy żywność dla najmłodszych, która często stanowi dużą część budżetu rodzin z małymi dziećmi. Wiosna to czas, gdy pragniemy zmian. Budzimy się niejako po zimie i pragniemy zadbać o swój wygląd, wprowadzając systematyczną pielęgnacje. Często wraz z liczniejszymi słonecznymi dniami zyskujemy energię do realizacji zadań, które odkładaliśmy przez długie miesiące, np. zbadanie wzroku i zakup nowych okularów czy nauka nowego języka.
Koszyk zakupowy od święta
Polacy posiadają dużą świadomość, że obecna sytuacja zmienia diametralnie znaną dotychczas rzeczywistość, co przyczynia się do zmiany sposobu korzystania z zasobów portfela na odpowiedzialny oraz rozsądny.
– Ogromną rolę w zachowaniu zasobów portfela w okresie świąt odgrywają pracodawcy, którzy swoim pracownikom mogą zagwarantować specjalne promocje przygotowane przez partnerów Sodexo. Wartość koszyka zakupowego Polaków rośnie z roku na rok, dlatego tak bardzo cenione jest wsparcie poprzez benefity pracownicze, czyli karty i kupony, którym towarzyszą zniżki w najpopularniejszych sklepach stacjonarnych i online. Rabaty dostępne są dla pracowników w postaci pakietu promocji oraz platformy Sodexo Friends. Te promocje są przydatne przede wszystkim podczas zakupów świątecznych – mówi Karolina Karolczak, dyrektor ds. Zakupów i Współpracy z Partnerami w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.
W poszukiwaniu zniżek
Przygotowany pakiet promocji oraz oferowane rabaty od Sodexo Friends wpisują się doskonale w zwyczaje zakupowe Polaków, którzy chętnie korzystają ze zniżek. Rabaty dla polskich konsumentów oferują uznane marki odzieżowe jak Adidas i 4F, polska, ceniona marka obuwnicza Kazar, producenci kosmetyków – L’Ocinatte oraz Yves Rocher, producent sprzętu AGD Philips oraz sieć sklepów sprzedających artykuły gospodarstwa domowego oraz elementy wyposażenia wnętrz DUKA. Użytkownicy pakietu promocji Sodexo mogą również skorzystać ze zniżek na zakupy okularów korekcyjnych w Vision Express lub przeciwsłonecznych w Trendy Opticians, na naukę języków obcych w ESKK oraz na pierwsze zamówienie w aplikacji GLOVO.
Promocje od zajączka
Przygotowania do Świąt Wielkanocy obejmują w dużej mierzy zakup żywności. Wspólny czas za suto zastawionym stołem to ta rzecz, którą Polacy cenią w świątecznych okresach najbardziej. Jak zaoszczędzić podczas zakupów spożywczych? Użytkownicy pakietu promocji i Sodexo Friends mają możliwość skorzystania z rabatów w wielu znanych sieciach sklepów stacjonarnych i online. W książeczce rabatowej Sodexo znaleźć można promocje w ulubionym dyskoncie Polaków – Biedronce oraz w hipermarketach, do których najczęściej wybierają się polscy konsumenci – Auchan i Carrefour. Współpraca z tymi markami trwa od wielu lat, co spowodowało, że wśród użytkowników zniżek udało się zbudować świadomość wsparcia ich podczas zakupów żywności w ważnych dla nich okresach.
Sodexo przygotowało dla posiadaczy kart zniżki nawet do 70%! Posiadają oni dostęp do szerokiej oferty produktów i usług obowiązujących zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online największych marek i sieci handlowych takich jak:
- Biedronka:
– Oliwa z Oliwek Gallo Classico 750 ml – przy zakupie 2 produktów rabat o wartości jednego z nich
– Bobovita – 4 za 3, Kup 4 produkty, a czwarty, najtańszy otrzymasz gratis.
– Wszystkie kosmetyki – drugi za 50% ceny
- Auchan:
-30% na jeden artykuł kuchenny marki Actuel by Auchan oraz -20% na jeden produkt marki Gardenstar z kategorii meble ogrodowe
- Carrefour – do 10% premii za zakupy z aplikacją Mój Carrefour
- Adidas:
Do -30% zniżki w sklepie
- Duka:
- 40 zł na zakupy w sklepach stacjonarnych i na duka.pl
- L’Occitane
krem do rąk przy zakupach od 59 zł
- ESKK - -70% na kursy językowe
- Vision Express – 25% zniżki na kompletną parę okularów korekcyjnych oraz 45% zniżki na progresywne soczewki korekcyjne przy zakupie kompletnej pary okularów
- Trendy Opticians – 30% zniżki na dowolne okulary przeciwsłoneczne
- Glovo – 20 zł na pierwsze zamówienie w aplikacji Glovo
- Yves Rocher – -45% na 1 dowolny kosmetyk
- 4F – -50 zł na kurtki i softshelle
- Kazar – -15% na akcesoria Kazar i Kazar Studio w sklepach stacjonarnych oraz online
- Philips – -40% na produkty z kategorii małe AGD
Czy oszczędzać na zakupach można przez cały rok? Oczywiście! Terminy skorzystania z promocji są niezwykle elastyczne. W tym roku niektóre obowiązują do końca kwietnia, a większość nawet do końca czerwca. Przygotowując pakiet korzyści dla posiadaczy kart, eksperci Sodexo dokładają wszelkich starań, by był on atrakcyjny i spełniał oczekiwania użytkowników nie tylko w okresach przedświątecznych. Do współpracy zapraszani są znani i cenieni partnerzy, którzy są w stanie zaproponować atrakcyjne promocje na cały rok. Dostęp do ofert specjalnych, 24/7 można znaleźć na sodexofriends.pl. Liczba i forma dostępnych promocji różni się w zależności od poziomu dostępu do serwisu. Sodexo Friends to coś więcej niż platforma z rabatami. To społeczność ludzi, którzy kupują mądrze nie tylko od święta!
Kontakt dla mediów:
Inga Ryfka
Account Executive
+48 790 393 471
i.ryfka@agencjafaceit.pl

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier
Różnice w kalendarzu szczepień, bariery językowe, nieznajomość polskiego systemu szczepień oraz obawy przed skutkami ubocznymi szczepionek – to jedne z najczęstszych problemów, które prowadzą do tego, że poziom wyszczepienia Ukraińców w Polsce jest niższy niż Polaków. To może mieć wpływ na bezpieczeństwo zdrowotne w całym kraju. Fundacja Instytutu Matki i Dziecka podejmuje inicjatywę mającą budować postawy proszczepienne wśród imigrantów.
Nauka
Dobre perspektywy współpracy pomiędzy brytyjskimi a polskimi uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na relacje gospodarcze

Współpraca pomiędzy Polską a Wielką Brytanią w obszarze akademickim szybko się rozwija. Dotyczy to nie tylko wymiany studenckiej i edukacji transnarodowej, ale przede wszystkim strategicznych partnerstw między instytucjami i uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na współpracę między firmami z obu krajów. W efekcie dynamika współpracy gospodarczej Polski z Wielką Brytanią stale rośnie, podobnie jak wartość brytyjskich inwestycji czy firm z udziałem brytyjskiego kapitału.
Handel
Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.