Prezenty również na Wielkanoc – zniżki i rabaty na wiosenne przebudzenie
Przygotowując się do Świąt wielkanocnych, polscy konsumenci wydają więcej niż zazwyczaj. Czas z najbliższymi przy stole wymaga odpowiednich przygotowań związanych z ustaleniem wydatków na ten szczególny w roku okres. By nie nadwyrężyć domowego budżetu, Polacy chętnie korzystają z dostępnych promocji, które w tym okresie pozwalają odciążyć rodzinne finanse.
Zwyczaje zakupowe na wiosnę
Wczesny okres wiosny oraz Wielkanoc to dla Polaków okres zakupów spożywczych, odświeżenie garderoby czy uzupełnienie sprzętów i akcesoriów w naszych domach. Po żywność zazwyczaj wybierają się do hipermarketów i dyskontów, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Polscy konsumenci doceniają zwłaszcza promocje na droższe produkty spożywcze, np. oliwy z oliwek czy żywność dla najmłodszych, która często stanowi dużą część budżetu rodzin z małymi dziećmi. Wiosna to czas, gdy pragniemy zmian. Budzimy się niejako po zimie i pragniemy zadbać o swój wygląd, wprowadzając systematyczną pielęgnacje. Często wraz z liczniejszymi słonecznymi dniami zyskujemy energię do realizacji zadań, które odkładaliśmy przez długie miesiące, np. zbadanie wzroku i zakup nowych okularów czy nauka nowego języka.
Koszyk zakupowy od święta
Polacy posiadają dużą świadomość, że obecna sytuacja zmienia diametralnie znaną dotychczas rzeczywistość, co przyczynia się do zmiany sposobu korzystania z zasobów portfela na odpowiedzialny oraz rozsądny.
– Ogromną rolę w zachowaniu zasobów portfela w okresie świąt odgrywają pracodawcy, którzy swoim pracownikom mogą zagwarantować specjalne promocje przygotowane przez partnerów Sodexo. Wartość koszyka zakupowego Polaków rośnie z roku na rok, dlatego tak bardzo cenione jest wsparcie poprzez benefity pracownicze, czyli karty i kupony, którym towarzyszą zniżki w najpopularniejszych sklepach stacjonarnych i online. Rabaty dostępne są dla pracowników w postaci pakietu promocji oraz platformy Sodexo Friends. Te promocje są przydatne przede wszystkim podczas zakupów świątecznych – mówi Karolina Karolczak, dyrektor ds. Zakupów i Współpracy z Partnerami w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.
W poszukiwaniu zniżek
Przygotowany pakiet promocji oraz oferowane rabaty od Sodexo Friends wpisują się doskonale w zwyczaje zakupowe Polaków, którzy chętnie korzystają ze zniżek. Rabaty dla polskich konsumentów oferują uznane marki odzieżowe jak Adidas i 4F, polska, ceniona marka obuwnicza Kazar, producenci kosmetyków – L’Ocinatte oraz Yves Rocher, producent sprzętu AGD Philips oraz sieć sklepów sprzedających artykuły gospodarstwa domowego oraz elementy wyposażenia wnętrz DUKA. Użytkownicy pakietu promocji Sodexo mogą również skorzystać ze zniżek na zakupy okularów korekcyjnych w Vision Express lub przeciwsłonecznych w Trendy Opticians, na naukę języków obcych w ESKK oraz na pierwsze zamówienie w aplikacji GLOVO.
Promocje od zajączka
Przygotowania do Świąt Wielkanocy obejmują w dużej mierzy zakup żywności. Wspólny czas za suto zastawionym stołem to ta rzecz, którą Polacy cenią w świątecznych okresach najbardziej. Jak zaoszczędzić podczas zakupów spożywczych? Użytkownicy pakietu promocji i Sodexo Friends mają możliwość skorzystania z rabatów w wielu znanych sieciach sklepów stacjonarnych i online. W książeczce rabatowej Sodexo znaleźć można promocje w ulubionym dyskoncie Polaków – Biedronce oraz w hipermarketach, do których najczęściej wybierają się polscy konsumenci – Auchan i Carrefour. Współpraca z tymi markami trwa od wielu lat, co spowodowało, że wśród użytkowników zniżek udało się zbudować świadomość wsparcia ich podczas zakupów żywności w ważnych dla nich okresach.
Sodexo przygotowało dla posiadaczy kart zniżki nawet do 70%! Posiadają oni dostęp do szerokiej oferty produktów i usług obowiązujących zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online największych marek i sieci handlowych takich jak:
- Biedronka:
– Oliwa z Oliwek Gallo Classico 750 ml – przy zakupie 2 produktów rabat o wartości jednego z nich
– Bobovita – 4 za 3, Kup 4 produkty, a czwarty, najtańszy otrzymasz gratis.
– Wszystkie kosmetyki – drugi za 50% ceny
- Auchan:
-30% na jeden artykuł kuchenny marki Actuel by Auchan oraz -20% na jeden produkt marki Gardenstar z kategorii meble ogrodowe
- Carrefour – do 10% premii za zakupy z aplikacją Mój Carrefour
- Adidas:
Do -30% zniżki w sklepie
- Duka:
- 40 zł na zakupy w sklepach stacjonarnych i na duka.pl
- L’Occitane
krem do rąk przy zakupach od 59 zł
- ESKK - -70% na kursy językowe
- Vision Express – 25% zniżki na kompletną parę okularów korekcyjnych oraz 45% zniżki na progresywne soczewki korekcyjne przy zakupie kompletnej pary okularów
- Trendy Opticians – 30% zniżki na dowolne okulary przeciwsłoneczne
- Glovo – 20 zł na pierwsze zamówienie w aplikacji Glovo
- Yves Rocher – -45% na 1 dowolny kosmetyk
- 4F – -50 zł na kurtki i softshelle
- Kazar – -15% na akcesoria Kazar i Kazar Studio w sklepach stacjonarnych oraz online
- Philips – -40% na produkty z kategorii małe AGD
Czy oszczędzać na zakupach można przez cały rok? Oczywiście! Terminy skorzystania z promocji są niezwykle elastyczne. W tym roku niektóre obowiązują do końca kwietnia, a większość nawet do końca czerwca. Przygotowując pakiet korzyści dla posiadaczy kart, eksperci Sodexo dokładają wszelkich starań, by był on atrakcyjny i spełniał oczekiwania użytkowników nie tylko w okresach przedświątecznych. Do współpracy zapraszani są znani i cenieni partnerzy, którzy są w stanie zaproponować atrakcyjne promocje na cały rok. Dostęp do ofert specjalnych, 24/7 można znaleźć na sodexofriends.pl. Liczba i forma dostępnych promocji różni się w zależności od poziomu dostępu do serwisu. Sodexo Friends to coś więcej niż platforma z rabatami. To społeczność ludzi, którzy kupują mądrze nie tylko od święta!
Kontakt dla mediów:
Inga Ryfka
Account Executive
+48 790 393 471
i.ryfka@agencjafaceit.pl

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy
Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Transport
Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.