Komunikaty PR

Prezenty również na Wielkanoc – zniżki i rabaty na wiosenne przebudzenie

2021-04-01  |  11:00
Biuro prasowe

Przygotowując się do Świąt wielkanocnych, polscy konsumenci wydają więcej niż zazwyczaj. Czas z najbliższymi przy stole wymaga odpowiednich przygotowań związanych z ustaleniem wydatków na ten szczególny w roku okres. By nie nadwyrężyć domowego budżetu, Polacy chętnie korzystają z dostępnych promocji, które w tym okresie pozwalają odciążyć rodzinne finanse.

Zwyczaje zakupowe na wiosnę

Wczesny okres wiosny oraz Wielkanoc to dla Polaków okres zakupów spożywczych, odświeżenie garderoby czy uzupełnienie sprzętów i akcesoriów w naszych domach. Po żywność zazwyczaj wybierają się do hipermarketów i dyskontów, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Polscy konsumenci doceniają zwłaszcza promocje na droższe produkty spożywcze, np. oliwy z oliwek czy żywność dla najmłodszych, która często stanowi dużą część budżetu rodzin z małymi dziećmi. Wiosna to czas, gdy pragniemy zmian. Budzimy się niejako po zimie i pragniemy zadbać o swój wygląd, wprowadzając systematyczną pielęgnacje. Często wraz z liczniejszymi  słonecznymi dniami zyskujemy energię do realizacji zadań, które odkładaliśmy przez długie miesiące, np. zbadanie wzroku i zakup nowych okularów czy nauka nowego języka.

 Koszyk zakupowy od święta

Polacy posiadają dużą świadomość, że obecna sytuacja zmienia diametralnie znaną dotychczas rzeczywistość, co przyczynia się do zmiany sposobu korzystania z zasobów portfela na odpowiedzialny oraz rozsądny. 

– Ogromną rolę w zachowaniu zasobów portfela w okresie świąt odgrywają pracodawcy, którzy swoim pracownikom mogą zagwarantować specjalne promocje przygotowane przez partnerów Sodexo. Wartość koszyka zakupowego Polaków rośnie z roku na rok, dlatego tak bardzo cenione jest wsparcie poprzez benefity pracownicze, czyli karty i kupony, którym towarzyszą zniżki w najpopularniejszych sklepach stacjonarnych i online. Rabaty dostępne są dla pracowników w postaci pakietu promocji oraz platformy Sodexo Friends. Te promocje  są przydatne przede wszystkim podczas zakupów świątecznych – mówi Karolina Karolczak, dyrektor ds. Zakupów i Współpracy z Partnerami w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.

W poszukiwaniu zniżek

Przygotowany pakiet promocji oraz oferowane rabaty od Sodexo Friends wpisują się doskonale w zwyczaje zakupowe Polaków, którzy chętnie korzystają ze zniżek. Rabaty dla polskich konsumentów oferują uznane marki odzieżowe jak Adidas i 4F, polska, ceniona marka obuwnicza Kazar, producenci kosmetyków – L’Ocinatte oraz Yves Rocher, producent sprzętu AGD Philips oraz sieć sklepów sprzedających artykuły gospodarstwa domowego oraz elementy wyposażenia wnętrz DUKA. Użytkownicy pakietu promocji Sodexo mogą również skorzystać ze zniżek na zakupy okularów korekcyjnych w Vision Express lub przeciwsłonecznych w Trendy Opticians, na naukę języków obcych w ESKK oraz na pierwsze zamówienie w aplikacji GLOVO.

Promocje od zajączka

Przygotowania do Świąt Wielkanocy obejmują w dużej mierzy zakup żywności. Wspólny czas za suto zastawionym stołem to ta rzecz, którą Polacy cenią w świątecznych okresach najbardziej. Jak zaoszczędzić podczas zakupów spożywczych? Użytkownicy pakietu promocji i Sodexo Friends mają możliwość skorzystania z rabatów w wielu znanych sieciach sklepów stacjonarnych i online. W książeczce rabatowej Sodexo znaleźć można promocje w ulubionym dyskoncie Polaków – Biedronce oraz w hipermarketach, do których najczęściej wybierają się polscy konsumenci – Auchan i Carrefour. Współpraca z tymi markami trwa od wielu lat, co spowodowało, że wśród użytkowników zniżek udało się zbudować świadomość wsparcia ich podczas zakupów żywności w ważnych dla nich okresach.

Sodexo przygotowało dla posiadaczy kart zniżki nawet do 70%! Posiadają oni dostęp do szerokiej oferty produktów i usług obowiązujących zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online największych marek i sieci handlowych takich jak:

  • Biedronka:

– Oliwa z Oliwek Gallo Classico 750 ml – przy zakupie 2 produktów rabat o wartości jednego z nich

– Bobovita – 4 za 3, Kup 4 produkty, a czwarty, najtańszy otrzymasz gratis.

– Wszystkie kosmetyki – drugi za 50% ceny

  • Auchan:

-30% na jeden artykuł kuchenny marki Actuel by Auchan oraz -20% na jeden produkt marki Gardenstar z kategorii meble ogrodowe

  • Carrefour – do 10% premii za zakupy z aplikacją Mój Carrefour
  • Adidas:

Do -30% zniżki w sklepie

  • Duka:

- 40 zł na zakupy w sklepach stacjonarnych i na duka.pl

  • L’Occitane

krem do rąk przy zakupach od 59 zł

  • ESKK - -70% na kursy językowe
  • Vision Express – 25% zniżki na kompletną parę okularów korekcyjnych oraz 45% zniżki na progresywne soczewki korekcyjne przy zakupie kompletnej pary okularów

 

  • Trendy Opticians – 30% zniżki na dowolne okulary przeciwsłoneczne
  • Glovo – 20 zł na pierwsze zamówienie w aplikacji Glovo
  • Yves Rocher – -45% na 1 dowolny kosmetyk
  • 4F – -50 zł na kurtki i softshelle
  • Kazar – -15% na akcesoria Kazar i Kazar Studio w sklepach stacjonarnych oraz online
  • Philips – -40% na produkty z kategorii małe AGD

Czy oszczędzać na zakupach można przez cały rok? Oczywiście! Terminy skorzystania z promocji są niezwykle elastyczne. W tym roku niektóre obowiązują do końca kwietnia, a większość nawet do końca czerwca. Przygotowując pakiet korzyści dla posiadaczy kart, eksperci Sodexo dokładają wszelkich starań, by był on atrakcyjny i spełniał oczekiwania użytkowników nie tylko w okresach przedświątecznych. Do współpracy zapraszani są znani i cenieni partnerzy, którzy są w stanie zaproponować atrakcyjne promocje na cały rok. Dostęp do ofert specjalnych, 24/7 można znaleźć na sodexofriends.pl. Liczba i forma dostępnych promocji różni się w zależności od poziomu dostępu do serwisu. Sodexo Friends to coś więcej niż platforma z rabatami. To społeczność ludzi, którzy kupują mądrze nie tylko od święta!

Kontakt dla mediów:

Inga Ryfka

Account Executive

+48 790 393 471

i.ryfka@agencjafaceit.pl

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Dziel się wielkanocną zabawą z M&M’s®! Biuro prasowe
2024-03-15 | 10:30

Dziel się wielkanocną zabawą z M&M’s®!

Mars Wrigley wraz z ikoniczną marką M&M’s® chcą zainspirować do przeżywania małych chwil codziennego szczęścia oraz do radosnego spędzenia świątecznego czasu. W tym
Handel Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w nowej kampanii marki Wawel
2024-03-14 | 14:30

Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w nowej kampanii marki Wawel

„Nowe nuty smakowe” to hasło tegorocznej oferty wiosennej od marki Wawel, która tym razem zaskakuje nietypowymi przyprawami. Znane od pokoleń, kultowe czekoladki nadziewane
Handel Fanex wprowadza dwa nowe dipy do nachosów: pomidorowy i serowy
2024-03-12 | 11:00

Fanex wprowadza dwa nowe dipy do nachosów: pomidorowy i serowy

Fanex - wiodący producent wysokiej jakości sosów i dodatków dla branży gastronomicznej, wprowadza na rynek dwa wyjątkowe dipy do nachosów Tres Amigos. Łagodna Salsa

Transmisje online

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Energia i klimat dla samorządów lokalnych

XXXI Welconomy Forum in Toruń

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

IT i technologie

Sztuczna inteligencja coraz bliższa ludzkiemu sposobowi przyswajania wiedzy. Naukowcy opracowali model, który uczy się języka tak jak dzieci

Naukowcy z Uniwersytetu Nowojorskiego opracowali model uczenia maszynowego, który naśladuje sposób, w jaki dzieci uczą się języka. Wykorzystując nagrania wideo i audio rejestrowane z perspektywy małego dziecka, model z powodzeniem nauczył się dopasowywać słowa do odpowiadających im obrazów. Wysoka, dwukrotnie większa niż w przypadku dużo większych modeli skuteczność pozwala przypuszczać, że jesteśmy bliscy zrozumienia tego, w jaki sposób dzieci zaczynają rozumieć język i go używać. Dotychczas poruszaliśmy się w obszarze niepotwierdzonych, a jedynie uprawdopodobnionych teorii.

Ochrona środowiska

Sprzedaż pomp ciepła spadła o 1/3. Branża liczy na odbicie dzięki aktywnej polityce rządu

Ubiegły rok nie był udany dla branży urządzeń grzewczych – przyznaje Polska Organizacja Rozwoju Technologii Pomp Ciepła (PORT PC). Sprzedaż w tym sektorze spadła o ponad 30 proc., a w przypadku domów jednorodzinnych o około 40 proc. Prezes zarządu tej organizacji liczy na aktywną politykę rządu. Wśród możliwych rozwiązań wymienia m.in. wprowadzenie specjalnej taryfy dla pomp ciepła oraz obniżenie VAT–u na energię elektryczną. Ocenia, że przy sprzyjających okolicznościach sprzedaż pomp ciepła w 2024 roku może wzrosnąć o 20 proc.

Edukacja

Polscy seniorzy w ogonie UE pod względem umiejętności cyfrowych. Rząd chce zaangażować w edukację media publiczne

W Polsce jest blisko 10 mln osób w wieku 60+. Według danych Eurostatu tylko niewielki procent tej grupy ma podstawowe umiejętności cyfrowe, a z badań Fundacji Digital Poland wynika, że 37 proc. polskich seniorów uznaje korzystanie z technologii cyfrowych i internetu za zbyt skomplikowane. – Mamy dużo do nadrobienia – podkreśla Marzena Okła-Drewnowicz, ministra ds. polityki senioralnej. Jak wskazuje, w tej grupie potrzebna jest przede wszystkim szersza edukacja, w którą zaangażowane będą m.in. media publiczne. Nowa perspektywa finansowa UE stwarza możliwość skorzystania z dużej puli środków przeznaczonych specjalnie na ten cel.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.