Powiedz to sercem – Oferta Okazjonalna od marki Wawel
Początek roku to czas celebracji wielu wyjątkowych okazji. Dlatego również w tym roku marka Wawel przygotowała dedykowaną Ofertę Okazjonalną na wszystkie ważne momenty, a w jej ramach limitowaną edycję słodkości. Tegoroczna oferta doskonale sprawdzi się na wszystkie chwile wymagające szczególnej oprawy, zwłaszcza na zbliżający się Dzień Babci i Dziadka, Walentynki oraz Dzień Kobiet. Podarowanie pysznego upominku to prosty sposób, aby wyrazić swoje uczucia lub podkreślić wyjątkowość danej chwili.
Powiedz to sercem - oryginalna puszka w kształcie serca
Słodkie prezenty to idealny sposób, aby powiedzieć bliskiej osobie: kocham, tęsknię lub dziękuję. W tym roku Wawel przygotował niepowtarzalną nowość: elegancką puszkę serce, której kształt jest inspirowany diamentem. W środku znajdują się pyszne czekoladki nadziewane Choco o przyjemnie kremowym czekoladowym wnętrzu, oblane wyśmienitą czekoladą Wawel. Puszka serce dostępna jest w dwóch kolorach - głębokiej czerwieni i szlachetnego złota - w mniejszej (55 g) i większej (110 g) wersji. To doskonały podarunek dla niej i dla niego, który z pewnością zachwyci i pozostanie na długo w sercu obdarowanej osoby.
Warto dodać, że jakość i smak pysznych czekoladek Choco zamkniętych w nowych bombonierkach zostały stworzone z najwyższą starannością, w oparciu o krótki i dobry skład oraz surowce ze sprawdzonych źródeł - bo wszystkie słodycze Wawel to przyjemność na królewskim poziomie.
Klasyka w nowej odsłonie
Nadchodzący Dzień Babci i Dziadka to okazja do podziękowania naszym kochanym dziadkom za miłość i troskę, a także całe ich ciepło i wspólnie spędzony czas. Klasyczne czekoladki: Malaga, Tiki Taki, Kasztanki lub Tiramisu w bombonierce 330 g podane w okazjonalnej odsłonie w obwolucie z serduszkiem będą doskonałym prezentem. W tym roku Wawel przygotował nową, uniwersalną, kolorową bombonierkę z kolekcją kultowych czekoladek z Wawelu. W środku znajdują się po trzy sztuki Malagi, Tiki Taków i Kasztanków, estetycznie ułożonych w rządkach. Nie trzeba wybierać już jednej ulubionej czekoladki, teraz wszystkie są w jednym opakowaniu!
Wśród słodkich pomysłów na prezent znalazła się również nowa bombonierka z czekoladkami nadziewanymi Wiśniówka 185 g, które skrywają aromatyczny wiśniowy krem z delikatną nutą inspirowaną znaną nalewką. Drugą propozycją jest, również inspirowana nalewką, bombonierka z czekoladkami Cytrynówka 185 g,
w której znajdują się czekoladki nadziewane o słodkiej, lekko kwaśnej, kremowej konsystencji, oblane ciemną czekoladą Wawel. Oba smaki nowych bombonierek to niezwykle przyjemna, sentymentalna podróż w czasie.
Królewska jakość słodkości z Wawelu
Duża czekolada nadziewana Malina z Różą 275 g to połączenie delikatnej dzikiej róży z puszystą śmietankową masą z drobinkami słodkiej maliny. Została zapakowana w delikatny różowy kartonik prezentowy z motywem serca. Idealna na słodki prezent dla bliskiej osoby.
Jako pyszny upominek sprawdzi się także Królewskie Mleczko, czyli lekka puszysta pianka, oblana ciemną czekoladą Wawel, w charakterystycznym okrągłym kształcie. Dostępne jest w dwóch wariantach smakowych: Waniliowym oraz Śmietankowym. Atrakcyjne motywy i piękne wykończenia na charakterystycznym różowym opakowaniu sprawiają Królewskie Mleczko z Wawelu to idealny pomysł na Walentynkowy prezent i słodki wieczór we dwoje.
Oferta Okazjonalna marki Wawel to wachlarz słodkich propozycji opartych na tradycyjnych recepturach połączonych z ciekawym smakiem oraz krótkim składem bez barwników, aromatów i konserwantów. To oferta, w której eleganckie okazjonalne opakowanie i limitowane smaki słodyczy sprawiają, że szczególne momenty z bliskimi osiągają zupełnie nowy poziom.
DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Przemysł
Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]
Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.
Farmacja
Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi
Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.