Komunikaty PR

Powiedz to sercem – Oferta Okazjonalna od marki Wawel

2024-01-19  |  14:00
Biuro prasowe

Początek roku to czas celebracji wielu wyjątkowych okazji. Dlatego również w tym roku marka Wawel przygotowała dedykowaną Ofertę Okazjonalną na wszystkie ważne momenty, a w jej ramach limitowaną edycję słodkości. Tegoroczna oferta doskonale sprawdzi się na wszystkie chwile wymagające szczególnej oprawy, zwłaszcza na zbliżający się Dzień Babci i Dziadka, Walentynki oraz Dzień Kobiet. Podarowanie pysznego upominku to prosty sposób, aby wyrazić swoje uczucia lub podkreślić wyjątkowość danej chwili.

 

Powiedz to sercem - oryginalna puszka w kształcie serca

Słodkie prezenty to idealny sposób, aby powiedzieć bliskiej osobie: kocham, tęsknię lub dziękuję. W tym roku Wawel przygotował niepowtarzalną nowość: elegancką puszkę serce, której kształt jest inspirowany diamentem. W środku znajdują się pyszne czekoladki nadziewane Choco o przyjemnie kremowym czekoladowym wnętrzu, oblane wyśmienitą czekoladą Wawel. Puszka serce dostępna jest w dwóch kolorach - głębokiej czerwieni i szlachetnego złota - w mniejszej (55 g) i większej  (110 g) wersji. To doskonały podarunek dla niej i dla niego, który z pewnością zachwyci i pozostanie na długo w sercu obdarowanej osoby.

Warto dodać, że jakość i smak pysznych czekoladek Choco zamkniętych w nowych bombonierkach zostały stworzone z najwyższą starannością, w oparciu o krótki i dobry skład oraz surowce ze sprawdzonych źródeł - bo wszystkie słodycze Wawel to przyjemność na królewskim poziomie.

 

Klasyka w nowej odsłonie

Nadchodzący Dzień Babci i Dziadka to okazja do podziękowania naszym kochanym dziadkom za miłość i troskę, a także całe ich ciepło i wspólnie spędzony czas. Klasyczne czekoladki: Malaga, Tiki Taki, Kasztanki lub Tiramisu w bombonierce 330 g podane w okazjonalnej odsłonie w obwolucie z serduszkiem będą doskonałym prezentem. W tym roku Wawel przygotował nową, uniwersalną, kolorową bombonierkę z kolekcją kultowych czekoladek z Wawelu. W środku znajdują się po trzy sztuki Malagi, Tiki Taków i Kasztanków, estetycznie ułożonych w rządkach. Nie trzeba wybierać już jednej ulubionej czekoladki, teraz wszystkie są w jednym opakowaniu!

Wśród słodkich pomysłów na prezent znalazła się również nowa bombonierka z czekoladkami nadziewanymi Wiśniówka 185 g, które skrywają aromatyczny wiśniowy krem z delikatną nutą inspirowaną znaną nalewką. Drugą propozycją jest, również inspirowana nalewką, bombonierka z czekoladkami Cytrynówka 185 g,
w której znajdują się czekoladki nadziewane o słodkiej, lekko kwaśnej, kremowej konsystencji, oblane ciemną czekoladą Wawel. Oba smaki nowych bombonierek to niezwykle przyjemna, sentymentalna podróż w czasie.

 

Królewska jakość słodkości z Wawelu

Duża czekolada nadziewana Malina z Różą 275 g to połączenie delikatnej dzikiej róży z puszystą śmietankową masą z drobinkami słodkiej maliny. Została zapakowana w delikatny różowy kartonik prezentowy z motywem serca. Idealna na słodki prezent dla bliskiej osoby.

Jako pyszny upominek sprawdzi się także Królewskie Mleczko, czyli lekka puszysta pianka, oblana ciemną czekoladą Wawel, w charakterystycznym okrągłym kształcie. Dostępne jest w dwóch wariantach smakowych: Waniliowym oraz Śmietankowym. Atrakcyjne motywy i piękne wykończenia na charakterystycznym różowym opakowaniu sprawiają Królewskie Mleczko z Wawelu to idealny pomysł na Walentynkowy prezent i słodki wieczór we dwoje.

Oferta Okazjonalna marki Wawel to wachlarz słodkich propozycji opartych na tradycyjnych recepturach połączonych z ciekawym smakiem oraz krótkim składem bez barwników, aromatów i konserwantów. To oferta, w której eleganckie okazjonalne opakowanie i limitowane smaki słodyczy sprawiają, że szczególne momenty z bliskimi osiągają zupełnie nowy poziom.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta! Biuro prasowe
2024-11-20 | 15:00

Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!

Limitowana edycja to nie tylko pyszny pomysł na prezent, ale i sposób, by dodać magii każdej chwili spędzonej z bliskimi – z nutą ciepła, radości i zimowego
Handel Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
2024-11-20 | 08:30

Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?

Jak wzmocnić komunikację z klientem? Jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej oraz rozwiązania technologiczne, by być bliżej konsumentów? Jak zachować bezpieczeństwo
Handel Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich
2024-11-19 | 13:00

Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich

  Dynamiczny rozwój e-commerce zwiększa zapotrzebowanie na usługi logistyczne, szczególnie w zakresie dostaw na tzw. ostatniej mili. Wzmożona sprzedaż online, zwłaszcza

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.