Powiedz to sercem – Oferta Okazjonalna od marki Wawel
Początek roku to czas celebracji wielu wyjątkowych okazji. Dlatego również w tym roku marka Wawel przygotowała dedykowaną Ofertę Okazjonalną na wszystkie ważne momenty, a w jej ramach limitowaną edycję słodkości. Tegoroczna oferta doskonale sprawdzi się na wszystkie chwile wymagające szczególnej oprawy, zwłaszcza na zbliżający się Dzień Babci i Dziadka, Walentynki oraz Dzień Kobiet. Podarowanie pysznego upominku to prosty sposób, aby wyrazić swoje uczucia lub podkreślić wyjątkowość danej chwili.
Powiedz to sercem - oryginalna puszka w kształcie serca
Słodkie prezenty to idealny sposób, aby powiedzieć bliskiej osobie: kocham, tęsknię lub dziękuję. W tym roku Wawel przygotował niepowtarzalną nowość: elegancką puszkę serce, której kształt jest inspirowany diamentem. W środku znajdują się pyszne czekoladki nadziewane Choco o przyjemnie kremowym czekoladowym wnętrzu, oblane wyśmienitą czekoladą Wawel. Puszka serce dostępna jest w dwóch kolorach - głębokiej czerwieni i szlachetnego złota - w mniejszej (55 g) i większej (110 g) wersji. To doskonały podarunek dla niej i dla niego, który z pewnością zachwyci i pozostanie na długo w sercu obdarowanej osoby.
Warto dodać, że jakość i smak pysznych czekoladek Choco zamkniętych w nowych bombonierkach zostały stworzone z najwyższą starannością, w oparciu o krótki i dobry skład oraz surowce ze sprawdzonych źródeł - bo wszystkie słodycze Wawel to przyjemność na królewskim poziomie.
Klasyka w nowej odsłonie
Nadchodzący Dzień Babci i Dziadka to okazja do podziękowania naszym kochanym dziadkom za miłość i troskę, a także całe ich ciepło i wspólnie spędzony czas. Klasyczne czekoladki: Malaga, Tiki Taki, Kasztanki lub Tiramisu w bombonierce 330 g podane w okazjonalnej odsłonie w obwolucie z serduszkiem będą doskonałym prezentem. W tym roku Wawel przygotował nową, uniwersalną, kolorową bombonierkę z kolekcją kultowych czekoladek z Wawelu. W środku znajdują się po trzy sztuki Malagi, Tiki Taków i Kasztanków, estetycznie ułożonych w rządkach. Nie trzeba wybierać już jednej ulubionej czekoladki, teraz wszystkie są w jednym opakowaniu!
Wśród słodkich pomysłów na prezent znalazła się również nowa bombonierka z czekoladkami nadziewanymi Wiśniówka 185 g, które skrywają aromatyczny wiśniowy krem z delikatną nutą inspirowaną znaną nalewką. Drugą propozycją jest, również inspirowana nalewką, bombonierka z czekoladkami Cytrynówka 185 g,
w której znajdują się czekoladki nadziewane o słodkiej, lekko kwaśnej, kremowej konsystencji, oblane ciemną czekoladą Wawel. Oba smaki nowych bombonierek to niezwykle przyjemna, sentymentalna podróż w czasie.
Królewska jakość słodkości z Wawelu
Duża czekolada nadziewana Malina z Różą 275 g to połączenie delikatnej dzikiej róży z puszystą śmietankową masą z drobinkami słodkiej maliny. Została zapakowana w delikatny różowy kartonik prezentowy z motywem serca. Idealna na słodki prezent dla bliskiej osoby.
Jako pyszny upominek sprawdzi się także Królewskie Mleczko, czyli lekka puszysta pianka, oblana ciemną czekoladą Wawel, w charakterystycznym okrągłym kształcie. Dostępne jest w dwóch wariantach smakowych: Waniliowym oraz Śmietankowym. Atrakcyjne motywy i piękne wykończenia na charakterystycznym różowym opakowaniu sprawiają Królewskie Mleczko z Wawelu to idealny pomysł na Walentynkowy prezent i słodki wieczór we dwoje.
Oferta Okazjonalna marki Wawel to wachlarz słodkich propozycji opartych na tradycyjnych recepturach połączonych z ciekawym smakiem oraz krótkim składem bez barwników, aromatów i konserwantów. To oferta, w której eleganckie okazjonalne opakowanie i limitowane smaki słodyczy sprawiają, że szczególne momenty z bliskimi osiągają zupełnie nowy poziom.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.