Ponad 5000 zewnętrznych automatów paczkowych Infinity
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
DPD Polska rozszerza współpracę z operatorem automatów paczkowych, SwipBox. Dla klientów jest już dostępnych ponad 5 tys. wolnostojących i bezdotykowych urządzeń Infinity. Są one częścią sieci DPD Pickup, liczącej obecnie ponad 25 tys. punktów.
Automaty SwipBox Infinity są bardzo łatwe w konfiguracji i mogą być instalowane w miejscach do tej pory zupełnie niedostępnych dla tego typu urządzeń. Działają 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Urządzenia są niewielkie i mają konstrukcję modułową. Nie wymagają podłączenia do prądu, ponieważ są zasilane przez wbudowany akumulator. Ponadto, są przyjazne dla środowiska i można je obsługiwać bezdotykowo za pomocą smarftona dzięki dedykowanej aplikacji mobilnej, która komunikuje się z urządzeniem przez Bluetooth. Aplikacja DPD Mobile daje niemal nieograniczone możliwości w zakresie zarządzania paczką w czasie rzeczywistym. Rozwiązanie Infinity ułatwia natomiast szybkie skalowanie sieci automatów ze względu na elastyczność i intuicyjność.
Dla naszych klientów tworzymy najbardziej dostępną sieć nadań i odbiorów w Polsce – DPD Pickup, która wchodzi w kolejny, intensywny etap rozwoju. Nasze automaty paczkowe są wyjściem naprzeciw oczekiwań klientów, ceniących sobie komfort oraz wygodę w zakresie nadania oraz zwrotu paczki. Selektywnie i zgodnie z lokalnymi potrzebami klientów dobieramy lokalizacje w celu zbudowania gęstej sieci automatów, ponieważ wierzymy w hasło – „bliżej jest lepiej”. Dzieki aplikacji DPD Mobile, można wygodnie nadać i odebrać paczkę z automatu, ale nie tylko. DPD Mobile oferuje bowiem praktyczne funkcje, jak możliwość śledzenia, nadania i zarządzania przesyłką w czasie rzeczywistym. Jeśli zmieniają się nasze plany, paczka może zostać przekierowana do najbliższego dogodnego punktu odbioru i odebrana tego samego dnia – komentuje Łukasz Zembowicz, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu w DPD Polska.
Rozwój sieci automatów Infinity w Polsce, dzięki udanej współpracy z tak uznaną marką, jak DPD Polska, to dla nas szczególny powód do dumy. Nasze partnerstwo podnosi komfort oraz zwiększa wygodę użytkowników końcowych. Zyskuje także cały rynek e-commerce poprzez dodatkowe opcje przesyłek. DPD Polska od zawsze stawia na nowe technologie i innowacyjne rozwiązania. Wspólnie robimy ogromny krok naprzód, skutecznie implementując technologię Infinity. Gęsto rozmieszczona sieć automatów jest w stanie wyczerpać potrzeby związane z liczbą przesyłek w danej lokalizacji. Dzięki niskim kosztom instalacji, która realizowana jest w naszym przypadku przez jednego człowieka – w sytuacji braku dostępnych skrytek, możemy w trybie natychmiastowym dostawić kolejny moduł i tym samym zwiększyć pojemność dostępną w danej lokalizacji – dodaje Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska.
Technologia Infinity pozwala także na instalację automatów tymczasowych w miejscach, w których występuje wysoka sezonowość – nad morzem czy w górach. Poza sezonem, w takich lokalizacjach potrzebna jest dużo mniejsza pojemność. Wszystko odbywa się bardzo niskim kosztem, co nie jest możliwe z wykorzystaniem standardowej technologii automatów paczkowych, wymagających dużej przestrzeni, podłączenia prądu oraz drogiego przygotowania podłoża.
DPD Polska posiada ponad 30 lat doświadczenia zdobytego na rynku polskim, sukcesywnie inwestując w infrastrukturę logistyczną, nowoczesne, zielone technologie oraz tworząc korzystną i kompletną ofertę dla firm i klientów indywidualnych. Będąc cześcia Geopost, DPD Polska wspiera wymianę handlową i rozwój biznesu, szczególnie e-commerce, również w wymiarze międzynarodowym. SwipBox jest obecny na polskim rynku od 2018 r. Duński producent i operator automatów dysponuje własnym zapleczem programistycznym, dostarczając rozwiązania sprzętowe oraz software’owe w ponad 60 krajach na całym świecie.
DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Branża drzewna obawia się zalewu mebli z importu. Apeluje o wypracowanie strategii leśnej państwa
Organizacje branżowe i przedsiębiorstwa sektora drzewnego, które porozumiały się w ramach Koalicji na Rzecz Polskiego Drewna, protestują przeciwko planom Ministerstwa Klimatu i Środowiska dotyczącym wyłączenia z gospodarki leśnej 20 proc. polskich lasów. Ich zdaniem taka decyzja stwarza realne zagrożenie dla trwałości lasów i uderzy w polską branżę meblarską. Pracę może stracić nawet 70 tys. osób, a straty dla budżetu państwa szacowane są na 4,5 mld zł.
Polityka
Europoseł AfD: Elon Musk poprawił nasz wizerunek za granicą. Jego wsparcie nam pomaga
Najpierw wywiad z Alice Weidel, współprzewodniczącą AfD, a ostatnio wystąpienie na platformie X podczas inauguracji kampanii wyborczej – w ten sposób Elon Musk wyraża swoje poparcie dla tej niemieckiej frakcji politycznej. – Wsparcie Elona Muska nam pomaga, bo w pewnym sensie AfD poprawiła swój image za granicą – mówi Tomasz Froelich, poseł do Parlamentu Europejskiego z Alternatywy dla Niemiec. Jak wskazuje, trudno przy takim poparciu utrzymać zarzut, że AfD jest ugrupowaniem prorosyjskim.
Polityka
Polska prezydencja skupi się na bezpieczeństwie. Kluczowe ma być też zwiększenie konkurencyjności całej Unii Europejskiej
Wielowymiarowe bezpieczeństwo skupione wokół siedmiu filarów ma być fundamentem polskiej prezydencji w UE. Kluczowe, zwłaszcza w kontekście rosnącego napięcia geopolitycznego czy zagrożenia hybrydowego, jest wzmocnienie bezpieczeństwa zewnętrznego i informacyjnego. Zgodnie z zapowiedziami Donalda Tuska konkurencyjność Europy ma z kolei zależeć od działań deregulacyjnych Parlamentu Europejskiego, polski rząd ma się też koncentrować na znoszeniu barier i obciążeń biurokratycznych.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.