POLOmarket z nagrodą BLIX AWARDS oraz trzema nagrodami Retail Champion
Największa polska sieć supermarketów POLOmarket została wyróżniona w V edycji programu „BLIX AWARDS Wybór Konsumentów” w kategorii Innowacyjna Sieć Roku w grupie supermarketów oraz otrzymała aż trzy nagrody plebiscycie Retail Champion.
Zarówno BLIX AWARDS jak i Retail Champion są plebiscytami konsumenckimi. O przyznaniu nagrody decydują opinie klientów. Ich głosami POLOmarket otrzymał nagrodę główną „Innowacyjna Sieć Roku” w grupie supermarketów (BLIX) oraz trzy nagrody Retail Champion Biggest Progress w kategoriach: Localness, Customer Experience oraz Excellence in Technology.
– Jest to kolejny rok, w którym nasza sieć nagradzana jest w plebiscytach konsumenckich BLIX AWARDS oraz Retail Champion. To dla nas niezwykle cenne wyróżnienia, ponieważ o ich przyznaniu decydują głosy naszych klientów – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu w sieci POLOmarket. – Jest to efekt naszych konsekwentnych działań wpływających na rozwój tych wszystkich obszarów, które decydują o pozytywnych doświadczeniach zakupowych naszych klientów – deklaruje Krzysztof Szultka.
Warto dodać, że w bieżącej edycji programu BLIX wzięło udział 138 tysięcy konsumentów z całej Polski, którzy oceniali aktywność sieci handlowych oraz ich codzienne funkcjonowanie na różnych płaszczyznach działalności rynkowej. Do tej pory w ramach wszystkich edycji, BLIX zebrał łącznie blisko 21 mln opinii konsumentów.
Retail Champion - Wybrany przez Konsumentów nagradza sieci handlowe działające w różnych formatach na polskim rynku, zwłaszcza te, które wprowadzają rozwiązania cenione przez nabywców. Badania przeprowadzono za pośrednictwem niezależnej polskiej firmy badawczej GfK i Nielsen Media Polska, która ocenia ich satysfakcje zakupowe w rozmaitych obszarach związanych z codziennością zakupową.
Warto dodać, że w konkursie BLIX w ubiegłorocznej edycji POLOmarket zdobył nagrodę główną w kategorii „Prospołeczna sieć roku”, a w 2022 w kategorii „Polski produkt” za lokalne podejście w tworzeniu oferty w grupie supermarketów.
W ubiegłorocznej edycji Retail Champion, POLOmarket został natomiast nagrodzony za największy postęp w kategoriach Retailer of the Year NPS i Healthy Food.
Tegoroczne wyróżnienia odebrał Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Luka cyrkularności w Polsce wynosi 90 proc. Jesteśmy dopiero na początku drogi do obiegu zamkniętego
Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ), inaczej gospodarka cyrkularna, to model gospodarczy, który dąży do minimalizacji odpadów i maksymalnego wykorzystania zasobów. Na razie polska gospodarka osiągnęła cyrkularność w nieco ponad 10 proc., więc mamy dużo do nadrobienia. Tym bardziej że pojawiają się kolejne unijne regulacje, które wymuszą na nas przyspieszenie procesu dochodzenia do GOZ. Jedną z nich jest rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR), które zacznie obowiązywać od sierpnia 2026 roku.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Ochrona środowiska
UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji

Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.