Komunikaty PR

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

2025-03-04  |  08:00
Biuro prasowe

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi. PayU umożliwia klientom sklepów zbudowanych na Shopify jeszcze wygodniejsze płatności za zakupy, w tym BLIK-iem bezpośrednio na stronie z potwierdzeniem zamówienia (tzw. checkout).

Dzięki Shopify, jednej z najpopularniejszych platform e-commerce na świecie, można prowadzić sklep internetowy bez potrzeby posiadania zaawansowanej wiedzy technicznej. Jest to popularne rozwiązanie zarówno wśród przedsiębiorców, którzy chcą szybko uruchomić e-commerce, jak i firm, których biznes dynamicznie się rozwija lokalnie lub międzynarodowo. Sklepy internetowe każdej wielkości korzystające z Shopify mogą w łatwy sposób zintegrować serwis online z bramką płatniczą PayU, aby oferować klientom bezpieczne oraz jeszcze szybsze i wygodniejsze płatności.

Dwa nowe rozwiązania to wtyczka „Shopify PayU GPO”, w ramach której metody płatności udostępniane są na stronie operatora płatności, oraz wtyczka „Shopify PayU GPO BLIK” umożliwiająca przedstawienie płatności BLIK-iem bezpośrednio na stronie realizacji zamówienia (checkoutu) w sklepie internetowym zbudowanym na Shopify. Z perspektywy optymalizacji konwersji sprzedaży w e-commerce jest to unikalne i rewolucyjne rozwiązanie na rynku.

Shopify obsługuje miliony sklepów internetowych na całym świecie, zapewniając przedsiębiorcom łatwą w użyciu platformę do sprzedaży produktów i usług. W miarę jak e-commerce prężnie się rozwija, rośnie również popularność Shopify w Polsce, a wraz z nią potrzeba rozwiązań płatniczych, które są elastyczne, bezpieczne i łatwe w konfiguracji.

Korzyści dla sklepów

Aplikacje PayU dla Shopify upraszczają integrację płatności dla sklepów zbudowanych na tej popularnej platformie, umożliwiając sprzedawcom akceptowanie płatności za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

Po zainstalowaniu wtyczki „PayU GPO” pobranej z Shopify App Store, sprzedawcy mogą skonfigurować w panelu preferencje dotyczące płatności, np. obsługiwane metody płatności, waluty czy ustawienia ochrony przed oszustwami, w taki sposób, aby bramka płatności PayU idealnie pasowała do potrzeb biznesowych sklepu. Przed pełnym uruchomieniem w sklepie, można również przeprowadzać transakcje testowe w środowisku Sandbox.

payu_02

Płatności BLIK bezpośrednio na stronie realizacji zamówienia

Obok głównej wtyczki bramki płatności, PayU oferuje również wtyczkę „BLIK”. Jest to przełomowe rozwiązanie dla wszystkich graczy polskiego rynku e-commerce, którzy rozwijają swoje sklepy na platformie Shopify. Wtyczka „BLIK” stworzona przez PayU umożliwia płatności BLIK-iem bezpośrednio na stronie potwierdzenia zamówienia w sklepie, a weryfikacja płatności odbywa się natychmiast na stronie płatności BLIK – bez potrzeby przekierowania do dostawcy płatności.

– Nasza wtyczka BLIK dla Shopify to duży krok naprzód dla firm sprzedających online w Polsce, gdzie BLIK jest najpopularniejszą alternatywną metodą płatności – mówi Daniel Blumczyński, członek zarządu PayU S.A. – Do tej pory kupujący musieli opuszczać sklep, aby zapłacić BLIK-iem na stronie dostawcy płatności. Dzięki wtyczce od PayU sprzedawcy mogą dodać BLIKa jako osobną opcję płatności bezpośrednio w swoim sklepie Shopify. To znacznie upraszcza i przyspiesza proces zakupowy, co poprawia ogólną wygodę klientów i zwiększa sprzedaż – dodaje.

Dostępność dwóch wtyczek – PayU GPO oraz PayU GPO BLIK – pozwala dostosować system płatności do potrzeb każdego sklepu internetowego, a ich instalacja w sklepie Shopify jest bardzo prosta.

Wzmocnienie pozycji PayU w ekosystemie e-commerce

Coraz więcej małych i średnich przedsiębiorstw przenosi swoją sprzedaż do internetu. Dlatego tak ważne jest, aby płatności były bezpieczne, proste i wygodne dla ich klientów. Dwie nowe aplikacje dla Shopify umacniają pozycję PayU jako lidera w płatnościach online i zaufanego partnera dla firm każdej wielkości prowadzących działalność e-commerce. Dzięki rozwiązaniom PayU firmy mogą łatwiej zarządzać płatnościami i rozwijać swoje sklepy internetowe.

Źródło: PayU

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe Biuro prasowe
2025-01-30 | 06:00

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

Obniżki cen ofertowych mieszkań w najbliższych miesiącach prognozuje 58 proc. przedstawicieli biur nieruchomości. W przypadku domów w taki scenariusz wierzy prawie 50 proc.
Handel DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
2024-12-20 | 14:00

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity

Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających
Handel Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
2024-12-09 | 17:00

Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii

Nowa umowa na linii Posten Bring x SwipBox wzmacnia obecność Posten Bring w Skandynawii, zapewniając klientom we wszystkich trzech krajach (Szwecja, Norwegia, Dania) dogodny dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Nowa wersja programu Czyste Powietrze zwiększa wymagania wobec wykonawców instalacji. Nie wszystkie firmy są w stanie im sprostać

Aktualizacja programu Czyste Powietrze, która wystartowała 31 marca br., przyniosła m.in. uszczelnienie zasad finansowania oraz zwiększenie monitoringu wykonawców. – Obecna edycja programu jest najbardziej wymagająca ze wszystkich, jakie do tej pory realizowaliśmy – mówi Paweł Bednarek, prezes zarządu Columbus ONE. Wiele firm nie było w stanie się odpowiednio przygotować do zmian i teraz wstrzymały pozyskiwanie nowych klientów. Grupa Columbus ma ambicję, by konsolidować ten bardzo rozdrobniony rynek.

Handel

Na platformach sprzedażowych mogą się znajdować szkodliwe produkty. Dotyczy to całego rynku online

Badanie odzieży i bielizny zakupionych na dwóch azjatyckich platformach wykazało obecność w części z nich niebezpiecznych związków w niepokojących stężeniach – wynika z Raportu Federacji Konsumentów. Podobne produkty mogą się jednak również znajdować na polskich czy międzynarodowych platformach.

Transport

Cyfryzacja kolei będzie przyspieszać. To jeden z głównych obszarów inwestycji w branży

W ciągu dwóch najbliższych lat wartość światowego rynku cyfrowych rozwiązań dla kolei przekroczy wartość 100 mld dol. W Polsce priorytetowe do zrealizowania zadania dotyczą wdrażania europejskiego systemu zarządzania ruchem kolejowym, koniecznego dla wzrostu bezpieczeństwa na kolei. Inwestycje w cyfryzację to jeden z głównych obszarów inwestycji w tę gałąź transportu, mocno wspierany przez środki unijne.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.