OHAUS wprowadza na rynek nową legalizowaną wagę Valor™1000
Tok Tok
Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl
Valor™1000 to niezawodna waga do żywności dedykowana do pracy w suchych warunkach. Konstrukcja wagi została zatwierdzona przez NSF i może być używana w systemach HACCP m.in. dzięki obudowie z ABS oraz zdejmowanej szalce ze stali nierdzewnej, które pozwalają używać jej do przygotowania i porcjowania żywności. Nowa legalizowana wersja wagi Valor1000 posiada funkcje, dzięki którym model V12P cieszy się już sporą popularnością Energooszczędna konstrukcja pozwala na korzystanie z wagi bez konieczności wymiany baterii przez okres do jednego roku lub do 750 godzin. Urządzenie jest wyposażone m.in. w drugi wyświetlacz z tyłu wagi. Intuicyjna obsługa dzięki zastosowaniu dwóch przycisków umożliwia szybkie ważenie kontrolne, co upraszcza korzystanie z wagi i zwiększa wydajność pracowników. Dla tej wersji wagi jest już dostępny certyfikat zatwierdzenia typu.
Wagi Valor 1000 w wersji legalizowanej są już dostępne u Autoryzowanych Dystrybutorów marki OHAUS.
# # #
Informacje o firmie OHAUS Corporation
OHAUS Corporation z siedzibą w Parsippany w stanie New Jersey (USA) to firma produkująca szeroką gamę wag elektronicznych i mechanicznych o wysokiej precyzji, które spełniają wymagania niemal każdego zastosowania. Firma jest światowym liderem w branży wag laboratoryjnych, przemysłowych i edukacyjnych oraz w niektórych rynkach specjalistycznych, np. w branży spożywczej, farmaceutycznej i jubilerskiej. Posiadamy certyfikat ISO 9001:2008; nasze produkty są precyzyjne, niezawodne i dostępne w atrakcyjnych cenach, a w ich użytkowaniu dodatkowo pomaga najlepszy w branży dział wsparcia klienta.
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!
Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.