Oferta Zimowa od marki Wawel
Koniec roku to czas, kiedy na sklepowych półkach pojawiają się produkty z limitowanej Oferty Zimowej marki Wawel. W tym roku firma przygotowała wiele ciekawych nowości w świątecznych odsłonach. Wśród nich znajdziemy także kultowe produkty w prezentowym wydaniu oraz propozycje dedykowane najmłodszym.
Podarunki inspirowane zimą
W tegorocznej Ofercie Zimowej od marki Wawel znajdziemy wiele propozycji prezentowych. Wśród nich są m.in. czekoladki inspirowane popularnymi nalewkami wypełnione kremem z nutą alkoholu i oblane czekoladą Wawel. Do spróbowania Wiśniówka, Cytrynówka oraz nowość produktowa – Pigwówka o wytrawnym, kwaskowym smaku. Czekoladki dostępne są w prezentowych kartonikach w świątecznej szacie graficznej.
Świetnym pomysłem na słodki upominek będą również puszyste pianki oblane czekoladą Wawel – linia Królewskie Mleczko 330 g w kilku wariantach smakowych: Waniliowym, Śmietankowym oraz nowym – Piernikowym. Cała linia Królewskiego Mleczka dostępna jest w eleganckich, różowych, szkatułkowych kartonikach.
W zimowej ofercie marki Wawel nie mogło też zabraknąć znanych i lubianych słodyczy. Kultowe czekoladki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w tym roku są dostępne w formie bombonierek 330 g w limitowanej edycji z zimowymi nakładkami. W formie prezentu dostępne są także praliny Marcepan z wysoką zawartością migdałów, zamknięte w eleganckiej czarno-złotej puszce o gramaturze 200 g oraz Śliwka z czekoladą 180 g, pakowana w brązowy kartonik w kształcie kwiatka.
Czekolady inspirowane znanymi ciastami
Wawel przygotował także trzy ciekawe propozycje dużych tabliczek czekolady, inspirowane popularnymi ciastami. W zimowej ofercie znajdują się Brownie z wiśniami 275 g oraz nowości: Miodownik 275 g i Makowiec 275 g nawiązującymi smakowo do znanych wypieków.
Wśród standardowych czekolad nadziewanych znalazły się także ciekawe zimowe połączenia smakowe: Miód Malina 100 g, Migdał w Karmelu 100 g oraz nowość: Figa z makiem 90 g.
Słodki smak dzieciństwa
Do limitowanej zimowej edycji czekolad dużych dołączyły także wersje dedykowane najmłodszym: Czekolada Banan z Karmelem 270 g oraz Czekolada Ryż Dmuchany w Karmelu 260 g. Pierwsza z nich to połączenie płynnego karmelu z kremowym bananem w delikatnej mlecznej czekoladzie. Druga z propozycji to puszyste mleczne nadzienie połączone z ryżem dmuchanym w karmelu.
Wawel w swoich sezonowych nowościach nawiązał także do smaku cytrusów. Smak mandarynki w mlecznym kremie oblanym czekoladą ukryty jest w czekoladzie Mandarynkowej 100 g. Kolejna słodka propozycja to Herbatnikowa czekolada nadziewana 100 g z chrupiącymi drobinkami herbatników.
Wśród tegorocznych nowości znajdują się też słodkie zestawy dziecięce. Zestaw Krówkowy 187 g skrywa w środku czekoladę Krówkową 100 g, MINIczekoladę Krówkową 39 g i 4 pojedyncze Krówki. Całość zapakowana została w kartonik z zimową grafiką, w którego wnętrzu czeka rysowana niespodzianka dla najmłodszych. Oryginalnym pomysłem na prezent dla dzieci są również puszki zabawki 100 g w kształcie trzech świątecznych zwierzaków: pingwinka, misia polarnego i renifera. W środku każdej puszki kryją się znane galaretki w czekoladzie – Mieszanka Krakowska. Słodkie puszki zabawki wyróżniają się na sklepowej półce i są ciekawą propozycją prezentową dla dzieci.
Świąteczne słodkości do częstowania
W tegorocznej Ofercie Zimowej nie brakuje także nowości w sprzedaży na wagę. Wśród nich cukierek Czekoladowy ze słonym karmelem i cukierek Czekoladowy z galaretką pomarańczową. Do czekoladek nadziewanych dołączyła nowość – czekoladka Gruszka z imbirem i znana już konsumentom czekoladka Mandarynkowa. W sprzedaży będą też dostępne galaretki o owocowych smakach – kolorowa Mieszanka Choinkowa o smakach: mango, banan i kiwi w czekoladzie.
W świątecznej odsłonie pojawiły się także klasyki: Michałki z Wawelu Klasyczne i Białe oraz Mieszanka Krakowska, które dostępne są w większych, zimowych opakowaniach o gramaturze 300 g.
Zimową Ofertę od marki Wawel w tym roku dopełnia Kakao Wawel ciemne z zawartością 20% tłuszczu kakaowego. To produkt o głębokim smaku, doskonały do picia, pieczenia i jako dodatek w kuchni.
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego w Polsce
Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Infrastruktura
Szybki rozwój 5G w Orange Polska. Do końca roku operator uruchomi 3 tys. stacji dających dostęp do nowej technologii
– W całym kraju jest już 1,5 tys. stacji 5G obsługujących pasmo C, ale cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu i włączamy kolejne. Do końca roku klienci Orange Polska będą korzystać łącznie z 3 tys. stacji, które włączamy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – zapowiada Jolanta Dudek, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Jak podkreśla, ta technologia, która na dobre ruszyła w Polsce z początkiem tego roku, jest dla konsumentów rewolucją w korzystaniu z mobilnego internetu. Wraz z jej upowszechnianiem Polacy kupują też coraz więcej telefonów obsługujących sieć 5G – łącznie w ich rękach jest już 3,25 mln takich smartfonów, a dostępność takiego sprzętu poprawiają coraz bardziej przystępne ceny.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.