Oferta Zimowa od marki Wawel
Koniec roku to czas, kiedy na sklepowych półkach pojawiają się produkty z limitowanej Oferty Zimowej marki Wawel. W tym roku firma przygotowała wiele ciekawych nowości w świątecznych odsłonach. Wśród nich znajdziemy także kultowe produkty w prezentowym wydaniu oraz propozycje dedykowane najmłodszym.
Podarunki inspirowane zimą
W tegorocznej Ofercie Zimowej od marki Wawel znajdziemy wiele propozycji prezentowych. Wśród nich są m.in. czekoladki inspirowane popularnymi nalewkami wypełnione kremem z nutą alkoholu i oblane czekoladą Wawel. Do spróbowania Wiśniówka, Cytrynówka oraz nowość produktowa – Pigwówka o wytrawnym, kwaskowym smaku. Czekoladki dostępne są w prezentowych kartonikach w świątecznej szacie graficznej.
Świetnym pomysłem na słodki upominek będą również puszyste pianki oblane czekoladą Wawel – linia Królewskie Mleczko 330 g w kilku wariantach smakowych: Waniliowym, Śmietankowym oraz nowym – Piernikowym. Cała linia Królewskiego Mleczka dostępna jest w eleganckich, różowych, szkatułkowych kartonikach.
W zimowej ofercie marki Wawel nie mogło też zabraknąć znanych i lubianych słodyczy. Kultowe czekoladki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w tym roku są dostępne w formie bombonierek 330 g w limitowanej edycji z zimowymi nakładkami. W formie prezentu dostępne są także praliny Marcepan z wysoką zawartością migdałów, zamknięte w eleganckiej czarno-złotej puszce o gramaturze 200 g oraz Śliwka z czekoladą 180 g, pakowana w brązowy kartonik w kształcie kwiatka.
Czekolady inspirowane znanymi ciastami
Wawel przygotował także trzy ciekawe propozycje dużych tabliczek czekolady, inspirowane popularnymi ciastami. W zimowej ofercie znajdują się Brownie z wiśniami 275 g oraz nowości: Miodownik 275 g i Makowiec 275 g nawiązującymi smakowo do znanych wypieków.
Wśród standardowych czekolad nadziewanych znalazły się także ciekawe zimowe połączenia smakowe: Miód Malina 100 g, Migdał w Karmelu 100 g oraz nowość: Figa z makiem 90 g.
Słodki smak dzieciństwa
Do limitowanej zimowej edycji czekolad dużych dołączyły także wersje dedykowane najmłodszym: Czekolada Banan z Karmelem 270 g oraz Czekolada Ryż Dmuchany w Karmelu 260 g. Pierwsza z nich to połączenie płynnego karmelu z kremowym bananem w delikatnej mlecznej czekoladzie. Druga z propozycji to puszyste mleczne nadzienie połączone z ryżem dmuchanym w karmelu.
Wawel w swoich sezonowych nowościach nawiązał także do smaku cytrusów. Smak mandarynki w mlecznym kremie oblanym czekoladą ukryty jest w czekoladzie Mandarynkowej 100 g. Kolejna słodka propozycja to Herbatnikowa czekolada nadziewana 100 g z chrupiącymi drobinkami herbatników.
Wśród tegorocznych nowości znajdują się też słodkie zestawy dziecięce. Zestaw Krówkowy 187 g skrywa w środku czekoladę Krówkową 100 g, MINIczekoladę Krówkową 39 g i 4 pojedyncze Krówki. Całość zapakowana została w kartonik z zimową grafiką, w którego wnętrzu czeka rysowana niespodzianka dla najmłodszych. Oryginalnym pomysłem na prezent dla dzieci są również puszki zabawki 100 g w kształcie trzech świątecznych zwierzaków: pingwinka, misia polarnego i renifera. W środku każdej puszki kryją się znane galaretki w czekoladzie – Mieszanka Krakowska. Słodkie puszki zabawki wyróżniają się na sklepowej półce i są ciekawą propozycją prezentową dla dzieci.
Świąteczne słodkości do częstowania
W tegorocznej Ofercie Zimowej nie brakuje także nowości w sprzedaży na wagę. Wśród nich cukierek Czekoladowy ze słonym karmelem i cukierek Czekoladowy z galaretką pomarańczową. Do czekoladek nadziewanych dołączyła nowość – czekoladka Gruszka z imbirem i znana już konsumentom czekoladka Mandarynkowa. W sprzedaży będą też dostępne galaretki o owocowych smakach – kolorowa Mieszanka Choinkowa o smakach: mango, banan i kiwi w czekoladzie.
W świątecznej odsłonie pojawiły się także klasyki: Michałki z Wawelu Klasyczne i Białe oraz Mieszanka Krakowska, które dostępne są w większych, zimowych opakowaniach o gramaturze 300 g.
Zimową Ofertę od marki Wawel w tym roku dopełnia Kakao Wawel ciemne z zawartością 20% tłuszczu kakaowego. To produkt o głębokim smaku, doskonały do picia, pieczenia i jako dodatek w kuchni.
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!
Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.