Oferta Zimowa od marki Wawel
Koniec roku to czas, kiedy na sklepowych półkach pojawiają się produkty z limitowanej Oferty Zimowej marki Wawel. W tym roku firma przygotowała wiele ciekawych nowości w świątecznych odsłonach. Wśród nich znajdziemy także kultowe produkty w prezentowym wydaniu oraz propozycje dedykowane najmłodszym.
Podarunki inspirowane zimą
W tegorocznej Ofercie Zimowej od marki Wawel znajdziemy wiele propozycji prezentowych. Wśród nich są m.in. czekoladki inspirowane popularnymi nalewkami wypełnione kremem z nutą alkoholu i oblane czekoladą Wawel. Do spróbowania Wiśniówka, Cytrynówka oraz nowość produktowa – Pigwówka o wytrawnym, kwaskowym smaku. Czekoladki dostępne są w prezentowych kartonikach w świątecznej szacie graficznej.
Świetnym pomysłem na słodki upominek będą również puszyste pianki oblane czekoladą Wawel – linia Królewskie Mleczko 330 g w kilku wariantach smakowych: Waniliowym, Śmietankowym oraz nowym – Piernikowym. Cała linia Królewskiego Mleczka dostępna jest w eleganckich, różowych, szkatułkowych kartonikach.
W zimowej ofercie marki Wawel nie mogło też zabraknąć znanych i lubianych słodyczy. Kultowe czekoladki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w tym roku są dostępne w formie bombonierek 330 g w limitowanej edycji z zimowymi nakładkami. W formie prezentu dostępne są także praliny Marcepan z wysoką zawartością migdałów, zamknięte w eleganckiej czarno-złotej puszce o gramaturze 200 g oraz Śliwka z czekoladą 180 g, pakowana w brązowy kartonik w kształcie kwiatka.
Czekolady inspirowane znanymi ciastami
Wawel przygotował także trzy ciekawe propozycje dużych tabliczek czekolady, inspirowane popularnymi ciastami. W zimowej ofercie znajdują się Brownie z wiśniami 275 g oraz nowości: Miodownik 275 g i Makowiec 275 g nawiązującymi smakowo do znanych wypieków.
Wśród standardowych czekolad nadziewanych znalazły się także ciekawe zimowe połączenia smakowe: Miód Malina 100 g, Migdał w Karmelu 100 g oraz nowość: Figa z makiem 90 g.
Słodki smak dzieciństwa
Do limitowanej zimowej edycji czekolad dużych dołączyły także wersje dedykowane najmłodszym: Czekolada Banan z Karmelem 270 g oraz Czekolada Ryż Dmuchany w Karmelu 260 g. Pierwsza z nich to połączenie płynnego karmelu z kremowym bananem w delikatnej mlecznej czekoladzie. Druga z propozycji to puszyste mleczne nadzienie połączone z ryżem dmuchanym w karmelu.
Wawel w swoich sezonowych nowościach nawiązał także do smaku cytrusów. Smak mandarynki w mlecznym kremie oblanym czekoladą ukryty jest w czekoladzie Mandarynkowej 100 g. Kolejna słodka propozycja to Herbatnikowa czekolada nadziewana 100 g z chrupiącymi drobinkami herbatników.
Wśród tegorocznych nowości znajdują się też słodkie zestawy dziecięce. Zestaw Krówkowy 187 g skrywa w środku czekoladę Krówkową 100 g, MINIczekoladę Krówkową 39 g i 4 pojedyncze Krówki. Całość zapakowana została w kartonik z zimową grafiką, w którego wnętrzu czeka rysowana niespodzianka dla najmłodszych. Oryginalnym pomysłem na prezent dla dzieci są również puszki zabawki 100 g w kształcie trzech świątecznych zwierzaków: pingwinka, misia polarnego i renifera. W środku każdej puszki kryją się znane galaretki w czekoladzie – Mieszanka Krakowska. Słodkie puszki zabawki wyróżniają się na sklepowej półce i są ciekawą propozycją prezentową dla dzieci.
Świąteczne słodkości do częstowania
W tegorocznej Ofercie Zimowej nie brakuje także nowości w sprzedaży na wagę. Wśród nich cukierek Czekoladowy ze słonym karmelem i cukierek Czekoladowy z galaretką pomarańczową. Do czekoladek nadziewanych dołączyła nowość – czekoladka Gruszka z imbirem i znana już konsumentom czekoladka Mandarynkowa. W sprzedaży będą też dostępne galaretki o owocowych smakach – kolorowa Mieszanka Choinkowa o smakach: mango, banan i kiwi w czekoladzie.
W świątecznej odsłonie pojawiły się także klasyki: Michałki z Wawelu Klasyczne i Białe oraz Mieszanka Krakowska, które dostępne są w większych, zimowych opakowaniach o gramaturze 300 g.
Zimową Ofertę od marki Wawel w tym roku dopełnia Kakao Wawel ciemne z zawartością 20% tłuszczu kakaowego. To produkt o głębokim smaku, doskonały do picia, pieczenia i jako dodatek w kuchni.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Luka cyrkularności w Polsce wynosi 90 proc. Jesteśmy dopiero na początku drogi do obiegu zamkniętego
Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ), inaczej gospodarka cyrkularna, to model gospodarczy, który dąży do minimalizacji odpadów i maksymalnego wykorzystania zasobów. Na razie polska gospodarka osiągnęła cyrkularność w nieco ponad 10 proc., więc mamy dużo do nadrobienia. Tym bardziej że pojawiają się kolejne unijne regulacje, które wymuszą na nas przyspieszenie procesu dochodzenia do GOZ. Jedną z nich jest rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR), które zacznie obowiązywać od sierpnia 2026 roku.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Ochrona środowiska
UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji

Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.