Komunikaty PR

Oferta Zimowa - słodkości od marki Wawel

2020-11-04  |  10:13
Biuro prasowe

Na nadchodzące święta marka Wawel przygotowała wyjątkową Ofertę Zimową, którą można już odkrywać na sklepowych półkach. W portfolio producenta znajdziemy liczne nowości, znane i cenione produkty w świątecznych opakowaniach oraz limitowane edycje słodkości. Wszystkie powstają zgodnie z ideą Dobrych Składników, czyli tworzenia słodyczy najwyższej jakości, o krótkim i nieskomplikowanym składzie, przy zachowaniu 100% smaku.

W tegorocznej Ofercie Zimowej, Wawel poszerza gamę swoich produktów, prezentując szeroki wybór dobrze znanych i uwielbianych przez konsumentów słodyczy w świątecznych edycjach, obok których zadebiutują także wyjątkowe sezonowe nowości. Fani czekoladek Malaga, Kasztanki, Tiki Taki mogą kupić swoje ulubione produkty w formie eleganckich bombonierek, zaś M!chałki z Wawelu dostępne są w złotych torebkach. Na sklepowych półkach królować będzie też elegancka linia Collection. Znajdziemy tu m.in. duże czekolady Czarny las i Piernikowa ze śliwką oraz nową czekoladę Cappuccino ze szczyptą cynamonu.

Dla miłośników czekoladek nadziewanych, Wawel także przygotował coś pysznego. Wśród sezonowych wariantów czekoladek: Kawowej, Wiśniowej i Gorzkiej pomarańczy pojawi nowość: Figa z Pomarańczą

Z myślą o najmłodszych marka Wawel przygotowała cieszące się niesłabnącą popularnością owocowe i soczyste Żelki jak SMOK i Mieszankę Krakowską w kolorowych puszkach z radosną zimową grafiką oraz klasyczne Krówki Mleczne w specjalnym, ozdobnym opakowaniu w kształcie cukierka. W „cukierkowym” opakowaniu po raz pierwszy pojawią się także Żelki jak SMOK w czekoladzie z sokami.

Z roku na rok rośnie grono fanów gorzkich czekolad. Ofertę sprawdzonych smaków w tym sezonie wzbogaci nowa limitowana kolekcja prawdziwie aromatycznych gorzkich czekolad „Ziarna Świata”, stworzonych z zaledwie trzech składników, w oparciu o ziarno kakaowe z regionalnych plantacji w Kamerunie, Ghanie i Wenezueli. Nowe czekolady dostępne są w eleganckich kartonikowych opakowaniach. Na stałe do oferty trafia drugi wariant wyjątkowych okrągłych pianek w czekoladzie, czyli Królewskie Mleczko Śmietankowe. To propozycja, która zaskakuje lekkością i wyrazistym aromatem. Okrągły kształt i płaska forma pianek pozwala w pełni delektować się subtelnym smakiem produktu.

Produkty z Oferty Zimowej Wawel, podobnie jak inne słodkości z portfolio marki to gwarancja najlepszej jakości i czystego składu. Nie znajdziemy w nich emulgatora E476, sztucznych barwników i aromatów. To propozycje idealne na prezent i wspólne przeżywanie świąt razem z bliskimi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.

Ochrona środowiska

Naukowcy wzywają do większej ochrony oceanów. Przestrzegają przed groźnym w skutkach przełowieniem stad

Bioróżnorodność oceanów jest zagrożona i musimy zrobić wszystko, aby ją chronić – biją na alarm naukowcy z całego świata. Badani przez organizację Marine Stewardship Council wskazują, że przyczyniają się do tego przede wszystkim zmiany klimatyczne i przełowienie. W związku z przypadającym 8 czerwca Światowym Dniem Oceanów eksperci MSC zachęcają do wspólnej edukacji na temat tego, jakie działania może podjąć każdy z nas na rzecz ochrony morskiego ekosystemu.

Ochrona środowiska

Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.