Komunikaty PR

Oferta Zimowa - słodkości od marki Wawel

2020-11-04  |  10:13
Biuro prasowe

Na nadchodzące święta marka Wawel przygotowała wyjątkową Ofertę Zimową, którą można już odkrywać na sklepowych półkach. W portfolio producenta znajdziemy liczne nowości, znane i cenione produkty w świątecznych opakowaniach oraz limitowane edycje słodkości. Wszystkie powstają zgodnie z ideą Dobrych Składników, czyli tworzenia słodyczy najwyższej jakości, o krótkim i nieskomplikowanym składzie, przy zachowaniu 100% smaku.

W tegorocznej Ofercie Zimowej, Wawel poszerza gamę swoich produktów, prezentując szeroki wybór dobrze znanych i uwielbianych przez konsumentów słodyczy w świątecznych edycjach, obok których zadebiutują także wyjątkowe sezonowe nowości. Fani czekoladek Malaga, Kasztanki, Tiki Taki mogą kupić swoje ulubione produkty w formie eleganckich bombonierek, zaś M!chałki z Wawelu dostępne są w złotych torebkach. Na sklepowych półkach królować będzie też elegancka linia Collection. Znajdziemy tu m.in. duże czekolady Czarny las i Piernikowa ze śliwką oraz nową czekoladę Cappuccino ze szczyptą cynamonu.

Dla miłośników czekoladek nadziewanych, Wawel także przygotował coś pysznego. Wśród sezonowych wariantów czekoladek: Kawowej, Wiśniowej i Gorzkiej pomarańczy pojawi nowość: Figa z Pomarańczą

Z myślą o najmłodszych marka Wawel przygotowała cieszące się niesłabnącą popularnością owocowe i soczyste Żelki jak SMOK i Mieszankę Krakowską w kolorowych puszkach z radosną zimową grafiką oraz klasyczne Krówki Mleczne w specjalnym, ozdobnym opakowaniu w kształcie cukierka. W „cukierkowym” opakowaniu po raz pierwszy pojawią się także Żelki jak SMOK w czekoladzie z sokami.

Z roku na rok rośnie grono fanów gorzkich czekolad. Ofertę sprawdzonych smaków w tym sezonie wzbogaci nowa limitowana kolekcja prawdziwie aromatycznych gorzkich czekolad „Ziarna Świata”, stworzonych z zaledwie trzech składników, w oparciu o ziarno kakaowe z regionalnych plantacji w Kamerunie, Ghanie i Wenezueli. Nowe czekolady dostępne są w eleganckich kartonikowych opakowaniach. Na stałe do oferty trafia drugi wariant wyjątkowych okrągłych pianek w czekoladzie, czyli Królewskie Mleczko Śmietankowe. To propozycja, która zaskakuje lekkością i wyrazistym aromatem. Okrągły kształt i płaska forma pianek pozwala w pełni delektować się subtelnym smakiem produktu.

Produkty z Oferty Zimowej Wawel, podobnie jak inne słodkości z portfolio marki to gwarancja najlepszej jakości i czystego składu. Nie znajdziemy w nich emulgatora E476, sztucznych barwników i aromatów. To propozycje idealne na prezent i wspólne przeżywanie świąt razem z bliskimi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta! Biuro prasowe
2024-11-20 | 15:00

Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!

Limitowana edycja to nie tylko pyszny pomysł na prezent, ale i sposób, by dodać magii każdej chwili spędzonej z bliskimi – z nutą ciepła, radości i zimowego
Handel Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
2024-11-20 | 08:30

Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?

Jak wzmocnić komunikację z klientem? Jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej oraz rozwiązania technologiczne, by być bliżej konsumentów? Jak zachować bezpieczeństwo
Handel Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich
2024-11-19 | 13:00

Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich

  Dynamiczny rozwój e-commerce zwiększa zapotrzebowanie na usługi logistyczne, szczególnie w zakresie dostaw na tzw. ostatniej mili. Wzmożona sprzedaż online, zwłaszcza

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Ochrona środowiska

Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia

Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.