Komunikaty PR

Oferta Wiosenna marki Wawel

2020-04-07  |  15:00
Biuro prasowe

Połączenie sprawdzonych smaków i dawka nowości – tak wygląda propozycja marki Wawel w ramach Oferty Wiosennej. Firma stawia zarówno na klasyczne słodycze, znane i doceniane przez konsumentów, jak i zupełnie nowe produkty w kategorii czekolad i żelków.

Wawel wiosną mocno skupia się na nowościach. W sezonowej ofercie znajdziemy kolejną, obok ​Czekolady Mieszanka Krakowska Malinowa 100g, ​deserową czekoladę z galaretką ​Mieszanka Krakowska 100g, tym razem o smaku pomarańczowym,​ dostępną w edycji limitowanej. Tym, co wyróżnia ofertę, jest także linia Collection, czyli seria oparta na ciemnej czekoladzie, dostępna w ozdobnych kartonikach. A w niej dwie duże czekolady: ​Zabajone ​z delikatnym nadzieniem połączonym z kremem z nutą alkoholu i Truskawkowa ze śmietanką, czyli lekko gorzka czekolada z dwuwarstwowym nadzieniem truskawkowo-śmietankowym. Tę ostatnią Wawel poleca szczególnie wielbicielom owocowych smaków.

W swoim wiosennym portfolio marka Wawel przygotowała propozycję również dla młodszych konsumentów. Do ​Żelków jak SMOK dostępnych w czterech wariantach: Owocowe, Z sokami, Kwaśne i Jogurtowe, dołączyła nowość - ​Żelki jak SMOK w czekoladzie z sokami​. To owocowe żelki o smaku wiśniowym, ananasowym i jabłkowym, nadziane sokami owocowymi i oblane ciemną czekoladą Wawel.

Wszystkie nasze produkty, a więc także i całość Oferty Wiosennej, tworzymy zgodnie z ideą Dobrych Składników. A to oznacza eliminację barwników i sztucznych aromatów oraz emulgatora E476 – dokładnie tak, jak oczekują tego współcześni konsumenci. Wiosną chcemy zaproponować im kilka ciekawych nowości, zaś część najbardziej sprawdzonych propozycji prezentujemy w odświeżonej formie” – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu firmy Wawel.

W ofercie marki nie zabraknie zatem produktów od lat cieszących się uznaniem, jak Czekoladki Malaga, Kasztanki i Tiki Taki​, dostępne w formie bombonierek, z nową elegancką grafiką, Trufle z Wawelu, ​M!chałki z Wawelu Klasyczne i Kokosowe w eleganckiej złotej torebce czy ​Czekolady Premium z ​ziarnem certyfikowanym UTZ​.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Nowość od Wawelu – czekolada tylko z trzech składników Biuro prasowe
2020-06-29 | 15:00

Nowość od Wawelu – czekolada tylko z trzech składników

Na rynku debiutuje Czekolada Gorzka Wawel z Kamerunu z 74% zawartością ziaren kakaowca. To pierwsza z serii czekolad o oryginalnym, regionalnym pochodzeniu ziarna kakaowego i krótkiej
Handel Badanie: Polacy chętnie sięgają po produkty wytwarzane ręcznie
2020-06-23 | 10:40

Badanie: Polacy chętnie sięgają po produkty wytwarzane ręcznie

Liczy się nie tylko smak, wygląd i cena – polscy konsumenci podejmując decyzję o wyborze produktów, zwracają również uwagę na sposób ich powstawania. 61% z nas
Handel Fanex wprowadza Paluszki Żerańskie Słono-Pikantne
2020-05-21 | 11:00

Fanex wprowadza Paluszki Żerańskie Słono-Pikantne

Fanex – polski producent sosów oraz dodatków spożywczych dla branży HoReCa, wprowadził na rynek nowy smak swoich flagowych Paluszków Żerańskich. Słono-Pikantna

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biotechnologia

Nowa strategia CERN ma pomóc odkryć tajemnice Wszechświata. Naukowcy będą też opracowywać rewolucyjne technologie i innowacyjne terapie medyczne [DEPESZA]

Medycyna, biotechnologia, sztuczna inteligencja czy robotyka – to tylko część obszarów, nad którymi będą w najbliższych latach pracować naukowcy ze Starego Kontynentu. Europejska Organizacja Badań Jądrowych CERN ogłosiła niedawno strategię, która określa przyszłość badań w dziedzinie fizyki cząstek elementarnych. Priorytetami będą badanie bozonu Higgsa, czyli cząstki elementarnej, która może wyjaśnić tajemnice Wszechświata, oraz badanie granicy wysokoenergetycznej.

E-commerce

Pandemia przyspiesza rozwój aplikacji mobilnych do walki z jej skutkami. Wiele z nich pozwala firmom na wyeliminowanie bezpośredniego kontaktu z klientem

Restrykcje pandemiczne utrudniły prowadzenie biznesów, w których kontakt z klientem stanowi podstawę działania. Na ratunek przyszły rozwiązania mobilne – aplikacje smartfonowe umożliwiły przeniesienie procesów sprzedażowych do sieci czy nawiązanie kontaktu z partnerem biznesowym za pośrednictwem nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Potencjał aplikacji mobilnych w ograniczaniu skutków pandemii doceniają nawet te biznesy, które dotychczas nie korzystały z żadnych rozwiązań mobilnych.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.