Oferta sosów Fanex w sieci sklepów Lidl
Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex – polski producent sosów oraz dodatków spożywczych dla branży HoReCa, nawiązał współpracę z siecią Lidl. Dzięki temu, profesjonalne sosy używane w gastronomii, będą teraz szerzej dostępne także dla klienta detalicznego na terenie całej Polski.
W połowie kwietnia bieżącego roku, została zapoczątkowana jedna z akcji in-out mająca na celu wprowadzenie wybranych produktów Fanex do oferty Lidla oraz zbadanie zainteresowania klientów sklepów sosami polskiego producenta.
W pierwszej kolejności, do sprzedaży w sklepach Lidl trafiło sześć autorskich receptur sosów Fanex w mniejszych - bardziej praktycznych dla gospodarstw domowych - opakowaniach:
1. Sos Tysiąc Wysp (400g)
Aromatyczny i kremowy dodatek do wielu dań, którego smak docenią zarówno koneserzy, jak i początkujący pasjonaci kulinarni. Kilka lat temu, sos został wyróżniony znakiem jakości „Poznaj Dobrą Żywność” przyznawanym przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
2. Sos Czosnkowy (400g)
Wyrazisty, ale jednocześnie dobrze zbalansowany smak, który nie dominuje głównego dania. Posiada kremową konsystencję, dzięki czemu przyjemnie zaznacza swoją obecność na podniebieniu.
3. Sos Meksykański (450g)
Wariacja marki Fanex na temat kuchni meksykańskiej. Kompozycja w której słodka papryka spotyka się z dojrzałymi pomidorami i bukietem ziół oraz przypraw.
4. Sos Barbecue (450g)
Receptura bazująca na pomidorach oraz musie śliwkowym z dodatkiem przydymionego posmaku. Przez wielu smakoszy, sos BBQ uznawany jest, za integralną część grillowania.
5. Sos Amerykański (400g)
Kompozycja pikanterii przypraw, charakterystycznego smaku młodej cebulki oraz wybrzmiewającej w nuty musztardy. Ten wielowymiarowy smak zachwyci każdego fana burgerów, hot-dogów, tortilli i nachosów, z którymi sos komponuje się najlepiej.
6. Musztarda Słoneczna (450g)
Połączenie lekkiej słodyczy, wyraźnej kwaskowatości oraz kropli ostrości, które razem tworzą idealnie zbalansowaną mieszankę smaku. Jest na tyle uniwersalna, że pasuje zarówno do klasycznych dań z grilla, jak i do kanapek czy innych kulinarnych eksperymentów.
- Bardzo nas cieszy nawiązanie współpracy handlowej z siecią Lidl. Dzięki temu, nasze sosy skierowane głównie dla szerokorozumianej branży gastronomicznej, będą teraz jeszcze łatwiej dostępne także dla klienta detalicznego na terenie całej Polski. Mamy nadzieję, że już niebawem nasza oferta w sklepach Lidl, będzie się poszerzać – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów w firmie Fanex.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!
Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.