Komunikaty PR

Oferta „Niska cena cały rok" w Costa Coffee

2021-03-05  |  12:12
Biuro prasowe

Przygotowując ofertę „Niska cena cały rok” Costa Coffee połączyła wyśmienity smak i najwyższą jakość produktów z przystępnymi cenami. Od rozgrzewających kaw, poprzez słodkie wypieki, aż po pyszne i pożywne przekąski – cała gama znakomitych produktów czeka na odkrycie w kawiarniach. Oferta „Niska cena cały rok” jest kontynuacją zeszłorocznej Oferty Wartej Skosztowania marki Costa Coffee.

Przepyszna kawa, przystępna cena

Oferta „Niska cena cały rok” to kusząca propozycja dla wszystkich poszukujących przepysznych i pożywnych posiłków w atrakcyjnych cenach. Wśród oferowanych przez Costa Coffee produktów znajdziemy szeroki wachlarz aromatycznych kaw. Naturalnie wydobyta słodycz, czekoladowy aromat, mleko o prawdziwie kremowej konsystencji – właśnie to oferuje zniewalająco dobre Caffe Corto. Dla fanów głębokich nut małej czarnej, Costa Coffee przygotowała pełne charakteru Caffe Crema. Z kolei koneserzy kaw deserowych znajdą w ofercie przepyszną Caffe Breve z dodatkiem śmietanki, karmelowego syropu i rozpływającej się w ustach czekoladowej posypki.

Posiłek warty skosztowania

W ofercie Costa Coffee czekają nie tylko wyśmienite kawy, ale również propozycje dla wielbicieli pożywnych przekąsek. Ciabatta z jajkiem to smak jak u mamy, który dostarczy nam niezbędnych wartości odżywczych zawartych w warzywnych dodatkach. Dla fanów klasycznych, pełnowartościowych posiłków doskonałym wyborem będzie Ciabatta z szynką. Z kolei na spragnionych nowych kombinacji smakowych czeka Ciabatta z hummusem i mascarpone. Co więcej, wszyscy wielbiciele słodkości mają do wyboru dwie propozycje wypieków: iście czekoladowe brownie z malinami oraz dobrze znane i lubiane tradycyjne ciasto ze śliwką i orzechami.

Wszystkie produkty z oferty „Niska cena cały rok” można skosztować odwiedzając kawiarnie Costa Coffee i zamawiając na wynos lub poprzez zakupy w dowolne miejsce za pomocą aplikacji Uber Eats.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych Biuro prasowe
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości
Handel Odpowiedzialność społeczna i ciągłe podnoszenie standardów
2024-04-10 | 18:30

Odpowiedzialność społeczna i ciągłe podnoszenie standardów

Jak wynika z raportu „Odpowiedzialny e-commerce”, ponad połowa kupujących online, wybierając sklep internetowy, bierze pod uwagę to, czy ma do czynienia z firmą odpowiedzialną
Handel Skosztujże! Wawel z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej
2024-04-10 | 16:30

Skosztujże! Wawel z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej

W ramach trwającej kampanii Mieszanka Krakowska jest promowana w formie reklam outdoor (nośniki citylight w największych polskich miastach)  i digital oraz poprzez aktywacje i materiały

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.