Komunikaty PR

Nowy Sos z Papryczkami Jalapeno od Fanex

2021-04-20  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex – polski producent sosów i dodatków dla branży HoReCa, w odpowiedzi na oczekiwania klientów oraz aktualne trendy gastronomiczne, wprowadził na rynek Sos z Papryczkami Jalapeno. Pikantna i lekko kwaskowa kompozycja z dużymi, wyczuwalnymi kawałkami papryczek, idealnie sprawdzi się podczas zbliżającego się sezonu grillowego.

Nowy Sos z Papryczkami Jalepeno, to wyjście polskiego producenta sosów naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy coraz częściej preferują ciekawe, egzotyczne smaki z dużą nutą pikanterii. Produkt skierowany jest do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa, ale jest już także dostępny w internetowej sprzedaży dla klientów detalicznych.

Kremowy sos o wyrazistym, pikantnym i lekko kwaskowym smaku z dużymi, widocznymi i wyczuwalnymi kawałkami papryczek Jalapeno, zaspokoi oczekiwania niejednego podniebienia. Jego gładka, lśniąca i przede wszystkim zwarta konsystencja pozwala, aby sos zawsze pozostawał na swoim miejscu tam, gdzie go zaserwujemy i nie rozwarstwiał się nawet na bardzo gorących potrawach.

Sos z Papryczkami Jalepeno będzie idealnym dodatkiem do burgerów, kanapek, zapiekanek, mięsa, ryb, owoców morza, a także do wielu innych dań serwowanych np. z grilla. Sprawdzi się w zasadzie wszędzie tam, gdzie potrzebujemy nadać potrawie wyrazistego, paprykowego i pikantnego charakteru.

- Nasz nowy Sos z Papryczkami Jalepeno, to nie tylko ostrość, ale jak w przypadku każdego innego wyrobu naszej marki, także bogaty smak przypraw i przyjemny aromat. Wielu Klientów już nie mogło się doczekać tej propozycji. Otrzymywaliśmy wiele zapytań dotyczących receptury z wykorzystaniem Jalapeno. Zawsze staramy się wsłuchiwać w sugestie naszych Klientów i Partnerów. Dlatego mamy nadzieję, że zasmakują oni w naszej nowej kompozycji – mówi Bożena Sajnog, Kierownik ds. Kluczowych Klientów w Fanex Sp. z o.o.

 

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel #MocDobroci za #MocDobroci od Wawel Biuro prasowe
2021-05-19 | 10:00

#MocDobroci za #MocDobroci od Wawel

Z okazji Dnia Dobrych Uczynków, który świętujemy 19 maja, producent słodyczy – marka Wawel – przeprowadza wyjątkową akcję #MocDobroci. W ramach tej wyjątkowej
Handel MARKA BALLANTINE’S W LIMITOWANEJ, CZARNO-BIAŁEJ ODSŁONIE
2021-05-12 | 06:00

MARKA BALLANTINE’S W LIMITOWANEJ, CZARNO-BIAŁEJ ODSŁONIE

 W ramach kontynuacji kampanii “Tak to Robię” 10 maja na sklepowe półki trafiła całkowicie odmieniona butelka Ballantine’s Finest. Za projekt odpowiada
Handel Deli2 skorzystało na pandemii
2021-05-10 | 11:15

Deli2 skorzystało na pandemii

  W odpowiedzi na wzrost zainteresowania produktami premium na polskim rynku spożywczym powstały Delikatesy premium Deli2. Warszawski e-sklep jest spółką zależną

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kosmos i lotnictwo

Polskie uczelnie stawiają na kierunki przyszłości. Studenci rozwijają projekty związane z przemysłem kosmicznym czy elektromobilnością

W zestawieniu tysiąca najlepszych ośrodków akademickich na świecie w 2020 roku znajduje się zaledwie osiem polskich uczelni. Stopniowo stają się jednak coraz bardziej innowacyjne, co pokazała choćby pandemia koronawirusa. – Przeszliśmy generalny test związany z cyfryzacją, ale oprócz tego rozwijamy obszary związane z komercjalizacją wyników badań – podkreśla prof. dr hab. inż. Adam Woźniak, prorektor ds. rozwoju Politechniki Warszawskiej. Na uczelniach pojawiają się kierunki przyszłości, coraz więcej ośrodków rozwija innowacyjne rozwiązania.

Internet

Media przyszłości będą mocno spersonalizowane. Śledzenie zachowań użytkowników pozwoli zaoferować w pełni dostosowane kanały telewizyjne czy stacje radiowe

Media przechodzą obecnie cyfrową rewolucję. Po przejściu na cyfrowy sposób nadawania głównym trendem jest przenoszenie treści do sieci. To właśnie internet staje się podstawowym narzędziem medialnym, chociaż te tradycyjne – telewizja czy radio – także stale się zmieniają. W przyszłości będą mocno zindywidualizowane, nadawcy będą mogli wyświetlać spersonalizowane treści dla konkretnego odbiorcy, podobnie jak dziś wyświetlane są spersonalizowane reklamy w mediach społecznościowych. Zmienia się także konsumpcja treści, przechylająca coraz częściej szalę na model subskrypcyjny.