Komunikaty PR

Nowość w portfolio marki Wawel – Croissant z kakaowym nadzieniem

2021-11-29  |  15:30
Biuro prasowe

Do bogatego portfolio marki Wawel dołączył pyszny Croissant Wawel. To rogalik z wyjątkowo dużą ilością nadzienia kakaowego (28%), stworzonego z wyśmienitego kakao z Wawelu. Puszyste ciasto półfrancuskie stanowi idealne dopełnienie całości, a estetyczne opakowanie wyróżnia produkt na półce. Croissant Wawel to naturalne aromaty, najwyższa jakość i wyjątkowo intensywny, kakaowy smak.

 

Croissant Wawel z dużą ilością nadzienia

Nowy produkt Wawelu - Croissant Wawel - zawiera aż 28% nadzienia kakaowego, zamkniętego w przyjemnie puszystym cieście półfrancuskim. Kakao wykorzystywane do produkcji tego pysznego nadzienia używane jest także przy tworzeniu szlachetnych czekolad marki Wawel. Gotowy rogalik pakowany jest w eleganckie opakowanie, z apetycznym zdjęciem croissanta z pokazanym w środku nadzieniem. Dodatkowo matowo-satynowa folia podkreśla wysoką jakość produktu. Croissant Wawel został stworzony z najwyższej jakości składników oraz naturalnych aromatów.

 

Innowacyjność i wysoka jakość produktów

Pozycja lidera w sprzedaży słodyczy na wagę oraz udział w kluczowych kategoriach słodyczy na rynku sprawia, że firma Wawel od wielu lat jest jednym z czołowych producentów słodyczy w Polsce. Zdobyte przez lata doświadczenie w tworzeniu receptur, dbałość o niezmienny, doskonały smak produktów marki Wawel, dziś pozwala na dalsze rozwijanie bogatego portfolio marki o kolejne kategorie i produkty.

Tylko w ciągu ostatniego roku producent wprowadził na rynek innowacyjną linię czekolad premium “Ziarna Świata”, składające się tylko z 2 lub 3 składników. W nowej linii znajdują się 4 egzotyczne warianty z ziaren kakaowca pochodzących z regionalnych plantacji w Kamerunie, Wenezueli i Ghanie. W tym roku do grona wyrobów premium marki Wawel dołączyła Tabliczka Ekstra Gorzka 100% cocoa, oparta jedynie na 1 surowcu - ziarnie kakaowym, bez dodatku cukru (2 składniki: miazga kakaowca i tłuszcz kakaowy). Wysoka jakość oferowanych przez Wawel słodyczy, sprawia, że te produkty cieszą się dużym zaufaniem wśród konsumentów. Sprzyja to skutecznemu rozwojowi portfolio marki w nowych kategoriach.

 

Wawel i nowe kategorie

W 2019 roku Wawel wdrożył na rynek Królewskie Mleczko Waniliowe 340g, wchodząc tym samym w nową dla siebie kategorię - pianek w czekoladzie. Duże zainteresowanie produktem zarówno ze strony kontrahentów jak i konsumentów, sprawiło, że linia Królewskiego Mleczka z Wawelu zaczęła dynamicznie się rozwijać. W ciągu zaledwie dwóch lat na rynku pojawiły się kolejne smaki: Królewskie Mleczko Śmietankowe 340g, Królewskie Mleczko Malinowe 340g oraz Królewskie Mleczko Cappuccino 340g.

Szerokie możliwości produkcyjne, wieloletnie doświadczenie w produkcji słodyczy oraz stawianie na wysokiej jakości składniki, bez E476 czy sztucznych aromatów, a przede wszystkim szlachetna w smaku, o aksamitnej konsystencji czekolada, sprawiają, że konsumenci chętnie sięgają po nowości z Wawelu. Croissant Wawel to kolejna pyszna nowość, dostępna już na rynku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego w Polsce Biuro prasowe
2024-04-26 | 15:00

COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego w Polsce

W Polsce systematycznie przybywa odpadów opakowaniowych. Aby ograniczyć ich ilość i pobudzić gospodarkę o obiegu zamkniętym, konieczne jest wprowadzenie systemu kaucyjnego. Z
Handel Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
2024-04-25 | 13:00

Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty

Produkcja pierwszej MINIczekolady Danusia rozpoczęła się na początku XX wieku, kiedy to krakowski Mistrz Czekolady - Adam Piasecki - stworzył wyjątkową recepturę, a sam produkt nazwał
Handel Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
2024-04-23 | 14:00

Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych

Generacja Z jako pokolenie tzw. cyfrowych tubylców sprawnie porusza się pomiędzy platformami e-commerce i aplikacjami mobilnymi, poszukując najbardziej korzystnych możliwości

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.