Nowość w portfolio marki Wawel – Croissant z kakaowym nadzieniem
Do bogatego portfolio marki Wawel dołączył pyszny Croissant Wawel. To rogalik z wyjątkowo dużą ilością nadzienia kakaowego (28%), stworzonego z wyśmienitego kakao z Wawelu. Puszyste ciasto półfrancuskie stanowi idealne dopełnienie całości, a estetyczne opakowanie wyróżnia produkt na półce. Croissant Wawel to naturalne aromaty, najwyższa jakość i wyjątkowo intensywny, kakaowy smak.
Croissant Wawel z dużą ilością nadzienia
Nowy produkt Wawelu - Croissant Wawel - zawiera aż 28% nadzienia kakaowego, zamkniętego w przyjemnie puszystym cieście półfrancuskim. Kakao wykorzystywane do produkcji tego pysznego nadzienia używane jest także przy tworzeniu szlachetnych czekolad marki Wawel. Gotowy rogalik pakowany jest w eleganckie opakowanie, z apetycznym zdjęciem croissanta z pokazanym w środku nadzieniem. Dodatkowo matowo-satynowa folia podkreśla wysoką jakość produktu. Croissant Wawel został stworzony z najwyższej jakości składników oraz naturalnych aromatów.
Innowacyjność i wysoka jakość produktów
Pozycja lidera w sprzedaży słodyczy na wagę oraz udział w kluczowych kategoriach słodyczy na rynku sprawia, że firma Wawel od wielu lat jest jednym z czołowych producentów słodyczy w Polsce. Zdobyte przez lata doświadczenie w tworzeniu receptur, dbałość o niezmienny, doskonały smak produktów marki Wawel, dziś pozwala na dalsze rozwijanie bogatego portfolio marki o kolejne kategorie i produkty.
Tylko w ciągu ostatniego roku producent wprowadził na rynek innowacyjną linię czekolad premium “Ziarna Świata”, składające się tylko z 2 lub 3 składników. W nowej linii znajdują się 4 egzotyczne warianty z ziaren kakaowca pochodzących z regionalnych plantacji w Kamerunie, Wenezueli i Ghanie. W tym roku do grona wyrobów premium marki Wawel dołączyła Tabliczka Ekstra Gorzka 100% cocoa, oparta jedynie na 1 surowcu - ziarnie kakaowym, bez dodatku cukru (2 składniki: miazga kakaowca i tłuszcz kakaowy). Wysoka jakość oferowanych przez Wawel słodyczy, sprawia, że te produkty cieszą się dużym zaufaniem wśród konsumentów. Sprzyja to skutecznemu rozwojowi portfolio marki w nowych kategoriach.
Wawel i nowe kategorie
W 2019 roku Wawel wdrożył na rynek Królewskie Mleczko Waniliowe 340g, wchodząc tym samym w nową dla siebie kategorię - pianek w czekoladzie. Duże zainteresowanie produktem zarówno ze strony kontrahentów jak i konsumentów, sprawiło, że linia Królewskiego Mleczka z Wawelu zaczęła dynamicznie się rozwijać. W ciągu zaledwie dwóch lat na rynku pojawiły się kolejne smaki: Królewskie Mleczko Śmietankowe 340g, Królewskie Mleczko Malinowe 340g oraz Królewskie Mleczko Cappuccino 340g.
Szerokie możliwości produkcyjne, wieloletnie doświadczenie w produkcji słodyczy oraz stawianie na wysokiej jakości składniki, bez E476 czy sztucznych aromatów, a przede wszystkim szlachetna w smaku, o aksamitnej konsystencji czekolada, sprawiają, że konsumenci chętnie sięgają po nowości z Wawelu. Croissant Wawel to kolejna pyszna nowość, dostępna już na rynku.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.