Nowość w portfolio marki Wawel – Croissant z kakaowym nadzieniem
Do bogatego portfolio marki Wawel dołączył pyszny Croissant Wawel. To rogalik z wyjątkowo dużą ilością nadzienia kakaowego (28%), stworzonego z wyśmienitego kakao z Wawelu. Puszyste ciasto półfrancuskie stanowi idealne dopełnienie całości, a estetyczne opakowanie wyróżnia produkt na półce. Croissant Wawel to naturalne aromaty, najwyższa jakość i wyjątkowo intensywny, kakaowy smak.
Croissant Wawel z dużą ilością nadzienia
Nowy produkt Wawelu - Croissant Wawel - zawiera aż 28% nadzienia kakaowego, zamkniętego w przyjemnie puszystym cieście półfrancuskim. Kakao wykorzystywane do produkcji tego pysznego nadzienia używane jest także przy tworzeniu szlachetnych czekolad marki Wawel. Gotowy rogalik pakowany jest w eleganckie opakowanie, z apetycznym zdjęciem croissanta z pokazanym w środku nadzieniem. Dodatkowo matowo-satynowa folia podkreśla wysoką jakość produktu. Croissant Wawel został stworzony z najwyższej jakości składników oraz naturalnych aromatów.
Innowacyjność i wysoka jakość produktów
Pozycja lidera w sprzedaży słodyczy na wagę oraz udział w kluczowych kategoriach słodyczy na rynku sprawia, że firma Wawel od wielu lat jest jednym z czołowych producentów słodyczy w Polsce. Zdobyte przez lata doświadczenie w tworzeniu receptur, dbałość o niezmienny, doskonały smak produktów marki Wawel, dziś pozwala na dalsze rozwijanie bogatego portfolio marki o kolejne kategorie i produkty.
Tylko w ciągu ostatniego roku producent wprowadził na rynek innowacyjną linię czekolad premium “Ziarna Świata”, składające się tylko z 2 lub 3 składników. W nowej linii znajdują się 4 egzotyczne warianty z ziaren kakaowca pochodzących z regionalnych plantacji w Kamerunie, Wenezueli i Ghanie. W tym roku do grona wyrobów premium marki Wawel dołączyła Tabliczka Ekstra Gorzka 100% cocoa, oparta jedynie na 1 surowcu - ziarnie kakaowym, bez dodatku cukru (2 składniki: miazga kakaowca i tłuszcz kakaowy). Wysoka jakość oferowanych przez Wawel słodyczy, sprawia, że te produkty cieszą się dużym zaufaniem wśród konsumentów. Sprzyja to skutecznemu rozwojowi portfolio marki w nowych kategoriach.
Wawel i nowe kategorie
W 2019 roku Wawel wdrożył na rynek Królewskie Mleczko Waniliowe 340g, wchodząc tym samym w nową dla siebie kategorię - pianek w czekoladzie. Duże zainteresowanie produktem zarówno ze strony kontrahentów jak i konsumentów, sprawiło, że linia Królewskiego Mleczka z Wawelu zaczęła dynamicznie się rozwijać. W ciągu zaledwie dwóch lat na rynku pojawiły się kolejne smaki: Królewskie Mleczko Śmietankowe 340g, Królewskie Mleczko Malinowe 340g oraz Królewskie Mleczko Cappuccino 340g.
Szerokie możliwości produkcyjne, wieloletnie doświadczenie w produkcji słodyczy oraz stawianie na wysokiej jakości składniki, bez E476 czy sztucznych aromatów, a przede wszystkim szlachetna w smaku, o aksamitnej konsystencji czekolada, sprawiają, że konsumenci chętnie sięgają po nowości z Wawelu. Croissant Wawel to kolejna pyszna nowość, dostępna już na rynku.
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!
Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.