Komunikaty PR

Nowość w Costa Coffee - Latte+ - kawa wzbogacona o witaminy i białko

2021-04-19  |  11:22
Biuro prasowe

Do menu Costa Coffee dołączyła właśnie wyjątkowa nowość! Latte+ to prawdziwa innowacja na rynku – trzy nowe dostępne w ofercie warianty kawy zostały wzbogacone o witaminę B12 oraz białko. Odkryj je już dziś.

 

Korzyści dla Gości kawiarni

 

Kawa jest często pierwszym wyborem, po który sięgamy zaraz po przebudzeniu. Warto odkryć więc nowe propozycje Costa Coffee, które będą idealnym sposobem na dostarczenie naszemu organizmowi odpowiednich witamin oraz białek, które dodadzą energii na codzienne wyzwania. Linia Latte+ to trzy smakowe kawy – karmelowa i kokosowo-waniliowa, obie wzbogacone o witaminę B12 oraz orzechowa - zawierająca dodatkowe ekologiczne białko roślinne pochodzące z grochu i słonecznika. Warto wiedzieć, że jedna kawa karmelowa lub kokosowo-waniliowa wystarczy do zaspokojenia większości zalecanego dziennego spożycia witaminy B12.

 

- „Latte+ to niesamowita innowacja w świecie kawy. Zazwyczaj do kawy dodajemy przeróżne dodatki, takie jak np. syropy, posypki, bitą śmietanę. Costa Coffee po raz pierwszy w swojej działalności dodaje do kaw… witaminę! Przygotowaliśmy całą linię produktów w różnych smakach dających naszym Gościom różne korzyści. Karmelowa Latte+ oraz Kokosowo-Waniliowa Latte+ przygotowane są z witaminą B12, a Orzechowa Latte+ jest z dodatkiem białka. Wszystkie kawy przygotowane są na bezcukrowych syropach, aby obniżyć ich wartość kaloryczną. Każdy znajdzie dla siebie swój ulubiony smak oraz plusy!mówi Adrian Leszek, Head Barista Costa Coffee.

 

Obok korzyści, które może przynieść Latte+ nie można również zapomnieć o jej smaku. Trzy wariacje zostały dobrane tak, aby jak najlepiej komponować się z kawą. Wersja karmelowa to propozycja kuszącej słodyczy o zniewalająco maślanych nutach i pełnym charakteru aromacie. Latte+ kokosowo-waniliowe to doskonałe połączenie egzotycznego smaku wanilii oraz tropikalności świeżego kokosa. Latte+ orzechowa to klasyka w nowoczesnym wydaniu – kawa i orzechy łączą się w kremową konsystencję i współgrają ze sobą w przepyszny sposób.

 

Nowości na wyciągnięcie ręki

 

Nowe smakowe kawy Latte+ z dodatkiem witaminy B12 oraz białka lub inne dostępne w menu Costa Coffee propozycje można zamawiać na wynos w kawiarniach lub z dostawą w dowolne miejsce korzystając z aplikacji Uber Eats.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel #MocDobroci za #MocDobroci od Wawel Biuro prasowe
2021-05-19 | 10:00

#MocDobroci za #MocDobroci od Wawel

Z okazji Dnia Dobrych Uczynków, który świętujemy 19 maja, producent słodyczy – marka Wawel – przeprowadza wyjątkową akcję #MocDobroci. W ramach tej wyjątkowej
Handel MARKA BALLANTINE’S W LIMITOWANEJ, CZARNO-BIAŁEJ ODSŁONIE
2021-05-12 | 06:00

MARKA BALLANTINE’S W LIMITOWANEJ, CZARNO-BIAŁEJ ODSŁONIE

 W ramach kontynuacji kampanii “Tak to Robię” 10 maja na sklepowe półki trafiła całkowicie odmieniona butelka Ballantine’s Finest. Za projekt odpowiada
Handel Deli2 skorzystało na pandemii
2021-05-10 | 11:15

Deli2 skorzystało na pandemii

  W odpowiedzi na wzrost zainteresowania produktami premium na polskim rynku spożywczym powstały Delikatesy premium Deli2. Warszawski e-sklep jest spółką zależną

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kosmos i lotnictwo

Polskie uczelnie stawiają na kierunki przyszłości. Studenci rozwijają projekty związane z przemysłem kosmicznym czy elektromobilnością

W zestawieniu tysiąca najlepszych ośrodków akademickich na świecie w 2020 roku znajduje się zaledwie osiem polskich uczelni. Stopniowo stają się jednak coraz bardziej innowacyjne, co pokazała choćby pandemia koronawirusa. – Przeszliśmy generalny test związany z cyfryzacją, ale oprócz tego rozwijamy obszary związane z komercjalizacją wyników badań – podkreśla prof. dr hab. inż. Adam Woźniak, prorektor ds. rozwoju Politechniki Warszawskiej. Na uczelniach pojawiają się kierunki przyszłości, coraz więcej ośrodków rozwija innowacyjne rozwiązania.

Internet

Media przyszłości będą mocno spersonalizowane. Śledzenie zachowań użytkowników pozwoli zaoferować w pełni dostosowane kanały telewizyjne czy stacje radiowe

Media przechodzą obecnie cyfrową rewolucję. Po przejściu na cyfrowy sposób nadawania głównym trendem jest przenoszenie treści do sieci. To właśnie internet staje się podstawowym narzędziem medialnym, chociaż te tradycyjne – telewizja czy radio – także stale się zmieniają. W przyszłości będą mocno zindywidualizowane, nadawcy będą mogli wyświetlać spersonalizowane treści dla konkretnego odbiorcy, podobnie jak dziś wyświetlane są spersonalizowane reklamy w mediach społecznościowych. Zmienia się także konsumpcja treści, przechylająca coraz częściej szalę na model subskrypcyjny.