Nowość w Costa Coffee - Latte+ - kawa wzbogacona o witaminy i białko
Do menu Costa Coffee dołączyła właśnie wyjątkowa nowość! Latte+ to prawdziwa innowacja na rynku – trzy nowe dostępne w ofercie warianty kawy zostały wzbogacone o witaminę B12 oraz białko. Odkryj je już dziś.
Korzyści dla Gości kawiarni
Kawa jest często pierwszym wyborem, po który sięgamy zaraz po przebudzeniu. Warto odkryć więc nowe propozycje Costa Coffee, które będą idealnym sposobem na dostarczenie naszemu organizmowi odpowiednich witamin oraz białek, które dodadzą energii na codzienne wyzwania. Linia Latte+ to trzy smakowe kawy – karmelowa i kokosowo-waniliowa, obie wzbogacone o witaminę B12 oraz orzechowa - zawierająca dodatkowe ekologiczne białko roślinne pochodzące z grochu i słonecznika. Warto wiedzieć, że jedna kawa karmelowa lub kokosowo-waniliowa wystarczy do zaspokojenia większości zalecanego dziennego spożycia witaminy B12.
- „Latte+ to niesamowita innowacja w świecie kawy. Zazwyczaj do kawy dodajemy przeróżne dodatki, takie jak np. syropy, posypki, bitą śmietanę. Costa Coffee po raz pierwszy w swojej działalności dodaje do kaw… witaminę! Przygotowaliśmy całą linię produktów w różnych smakach dających naszym Gościom różne korzyści. Karmelowa Latte+ oraz Kokosowo-Waniliowa Latte+ przygotowane są z witaminą B12, a Orzechowa Latte+ jest z dodatkiem białka. Wszystkie kawy przygotowane są na bezcukrowych syropach, aby obniżyć ich wartość kaloryczną. Każdy znajdzie dla siebie swój ulubiony smak oraz plusy! – mówi Adrian Leszek, Head Barista Costa Coffee.
Obok korzyści, które może przynieść Latte+ nie można również zapomnieć o jej smaku. Trzy wariacje zostały dobrane tak, aby jak najlepiej komponować się z kawą. Wersja karmelowa to propozycja kuszącej słodyczy o zniewalająco maślanych nutach i pełnym charakteru aromacie. Latte+ kokosowo-waniliowe to doskonałe połączenie egzotycznego smaku wanilii oraz tropikalności świeżego kokosa. Latte+ orzechowa to klasyka w nowoczesnym wydaniu – kawa i orzechy łączą się w kremową konsystencję i współgrają ze sobą w przepyszny sposób.
Nowości na wyciągnięcie ręki
Nowe smakowe kawy Latte+ z dodatkiem witaminy B12 oraz białka lub inne dostępne w menu Costa Coffee propozycje można zamawiać na wynos w kawiarniach lub z dostawą w dowolne miejsce korzystając z aplikacji Uber Eats.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.