Nowość w Costa Coffee - Latte+ - kawa wzbogacona o witaminy i białko
Do menu Costa Coffee dołączyła właśnie wyjątkowa nowość! Latte+ to prawdziwa innowacja na rynku – trzy nowe dostępne w ofercie warianty kawy zostały wzbogacone o witaminę B12 oraz białko. Odkryj je już dziś.
Korzyści dla Gości kawiarni
Kawa jest często pierwszym wyborem, po który sięgamy zaraz po przebudzeniu. Warto odkryć więc nowe propozycje Costa Coffee, które będą idealnym sposobem na dostarczenie naszemu organizmowi odpowiednich witamin oraz białek, które dodadzą energii na codzienne wyzwania. Linia Latte+ to trzy smakowe kawy – karmelowa i kokosowo-waniliowa, obie wzbogacone o witaminę B12 oraz orzechowa - zawierająca dodatkowe ekologiczne białko roślinne pochodzące z grochu i słonecznika. Warto wiedzieć, że jedna kawa karmelowa lub kokosowo-waniliowa wystarczy do zaspokojenia większości zalecanego dziennego spożycia witaminy B12.
- „Latte+ to niesamowita innowacja w świecie kawy. Zazwyczaj do kawy dodajemy przeróżne dodatki, takie jak np. syropy, posypki, bitą śmietanę. Costa Coffee po raz pierwszy w swojej działalności dodaje do kaw… witaminę! Przygotowaliśmy całą linię produktów w różnych smakach dających naszym Gościom różne korzyści. Karmelowa Latte+ oraz Kokosowo-Waniliowa Latte+ przygotowane są z witaminą B12, a Orzechowa Latte+ jest z dodatkiem białka. Wszystkie kawy przygotowane są na bezcukrowych syropach, aby obniżyć ich wartość kaloryczną. Każdy znajdzie dla siebie swój ulubiony smak oraz plusy! – mówi Adrian Leszek, Head Barista Costa Coffee.
Obok korzyści, które może przynieść Latte+ nie można również zapomnieć o jej smaku. Trzy wariacje zostały dobrane tak, aby jak najlepiej komponować się z kawą. Wersja karmelowa to propozycja kuszącej słodyczy o zniewalająco maślanych nutach i pełnym charakteru aromacie. Latte+ kokosowo-waniliowe to doskonałe połączenie egzotycznego smaku wanilii oraz tropikalności świeżego kokosa. Latte+ orzechowa to klasyka w nowoczesnym wydaniu – kawa i orzechy łączą się w kremową konsystencję i współgrają ze sobą w przepyszny sposób.
Nowości na wyciągnięcie ręki
Nowe smakowe kawy Latte+ z dodatkiem witaminy B12 oraz białka lub inne dostępne w menu Costa Coffee propozycje można zamawiać na wynos w kawiarniach lub z dostawą w dowolne miejsce korzystając z aplikacji Uber Eats.
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!
Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.