Nowość od marki Wawel – MINIczekolada Danusia o smaku kokosowym
Klasyczna Danusia z Wawelu teraz dostępna w nowej, pysznej odsłonie! Do kultowego produktu o smaku orzechowo-czekoladowym dołączyła Danusia Kokosowa.
Klasyka w nowej odsłonie!
MINIczekolady to szeroka gama produktów, które proponuje konsumentom marka Wawel. To chwila przyjemności z oryginalną czekoladą w wersji MINI o delikatnych, rozpływających się w ustach aromatycznych nadzieniach. Niekwestionowaną królową wśród nich jest produkowana od ponad 100 lat Danusia Klasyczna.
MINIczekolada pakowana jest w eleganckie granatowe opakowanie ze szlachetnymi zdobieniami z wizerunkiem Danusi - od której wywodzi się nazwa produktu. Gładka konsystencja czekoladki z delikatnym orzechowo-czekoladowym nadzieniem, powoli rozpływająca się w ustach, od lat cieszy się uznaniem konsumentów.
W styczniu br. marka Wawel rozszerzyła produkt o nowy wariant smakowy: Danusię Kokosową. Nowość to harmonijne połączenie szlachetnej czekolady z Wawelu z intensywnie kokosowym nadzieniem.
100 - letnia receptura
Subtelne, oryginalne błękitno-granatowe opakowanie eksponuje najważniejsze cechy produktu oraz sprawia, że Danusia Kokosowa wyróżnia się na półce sprzedażowej wśród batonów i innych słodkich przyjemności.
Cienka forma tej MINIczekolady pozwala poczuć intensywny smak kokosa i wysoką jakość czekolady, która od ponad 100 lat jest tworzona przez doświadczonych Mistrzów Czekolady z Wawelu. Produkt składa się z łatwych do podzielenia kostek, dzięki czemu można zjeść ją na raz, odłożyć na później lub podzielić się ze znajomymi. Idealnie pasuje do aromatycznej małej czarnej, którą można pić w przerwie od pracy, czy do słodkiej chwili przyjemności, którą delektujemy się w ciągu dnia.
Filigranowa forma produktu pozwala na łatwe schowanie jej do torebki lub kieszeni, dzięki czemu można delektować się delikatnym kokosowym smakiem w dowolnym miejscu i czasie. Powstaje w oparciu o klasyczną, tradycyjną recepturę z użyciem dobrych składników. Nie zawiera emulgatora E476, barwników i sztucznych aromatów.
Mocne wsparcie marketingowe
Wprowadzeniu na rynek nowości towarzyszyć będzie intensywna kampania mediowa. Zaplanowano silną komunikację w kanale digital – w tym influencer marketing, a także wsparcie w prasie handlowej oraz kampanię w kinach. Marka będzie prowadziła również działania PR i aktywacje w punktach sprzedaży poprzez ekspozycję i materiały POS.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.