Nowe smaki czekolad marki Wawel
Do czekoladowego portfolio marki Wawel dołączyły dwa wyjątkowe smaki, inspirowane znanymi i lubianymi ciastami: czekolada Tarta cytrynowa 43% cocoa 100 g, zachwycająca orzeźwiającym nadzieniem cytrynowym z chrupiącymi drobinkami oraz Brownie z malinami 43% cocoa 100 g, o smaku soczystej maliny i szlachetnej czekolady Wawel. Oba nowe produkty powstają w oparciu o sprawdzone receptury i najwyższej jakości surowce oraz dobre składniki.
Nowe smaki czekolad Wawel bazują na szlachetnej ciemnej czekoladzie, której aksamitna konsystencja oraz głęboki, aromatyczny smak są efektem wydłużonego procesu konszowania. Wnętrze wypełnia starannie przygotowane nadzienie, gdzie łączą się smaki cytryny z chrupiącą tartą lub maliny z intensywnie kakaowym brownie. Czekoladowe nowości marki Wawel zostały stworzone z najwyższej jakości składników oraz przy użyciu tylko naturalnych aromatów.
Słodkie wypieki w kostce czekolady
– Z uwagą obserwujemy naszych konsumentów i szukamy takich smaków, które szczególnie ich zachwycają. Popularne podczas rodzinnych wydarzeń czy spotkań z przyjaciółmi ciasta zainspirowały nas do stworzenia dwóch wyjątkowych połączeń: Tarta cytrynowa i Brownie z malinami. Jesteśmy pewni, że przypadną do gustu miłośnikom tych słodkich wypieków i podbiją podniebienia zarówno starszych, jak i młodszych konsumentów – mówi Dorota Piwowarska, Category Manager w firmie Wawel.
Opakowania słodkich nowości również kolorystyką i grafiką nawiązują do ciast, którymi są inspirowane. Tarta cytrynowa dostępna jest w pastelowo-żółtym opakowaniu, natomiast Brownie z malinami ma subtelny brązowy odcień.

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy
Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Transport
Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.