Nowe smaki czekolad marki Wawel
Do czekoladowego portfolio marki Wawel dołączyły dwa wyjątkowe smaki, inspirowane znanymi i lubianymi ciastami: czekolada Tarta cytrynowa 43% cocoa 100 g, zachwycająca orzeźwiającym nadzieniem cytrynowym z chrupiącymi drobinkami oraz Brownie z malinami 43% cocoa 100 g, o smaku soczystej maliny i szlachetnej czekolady Wawel. Oba nowe produkty powstają w oparciu o sprawdzone receptury i najwyższej jakości surowce oraz dobre składniki.
Nowe smaki czekolad Wawel bazują na szlachetnej ciemnej czekoladzie, której aksamitna konsystencja oraz głęboki, aromatyczny smak są efektem wydłużonego procesu konszowania. Wnętrze wypełnia starannie przygotowane nadzienie, gdzie łączą się smaki cytryny z chrupiącą tartą lub maliny z intensywnie kakaowym brownie. Czekoladowe nowości marki Wawel zostały stworzone z najwyższej jakości składników oraz przy użyciu tylko naturalnych aromatów.
Słodkie wypieki w kostce czekolady
– Z uwagą obserwujemy naszych konsumentów i szukamy takich smaków, które szczególnie ich zachwycają. Popularne podczas rodzinnych wydarzeń czy spotkań z przyjaciółmi ciasta zainspirowały nas do stworzenia dwóch wyjątkowych połączeń: Tarta cytrynowa i Brownie z malinami. Jesteśmy pewni, że przypadną do gustu miłośnikom tych słodkich wypieków i podbiją podniebienia zarówno starszych, jak i młodszych konsumentów – mówi Dorota Piwowarska, Category Manager w firmie Wawel.
Opakowania słodkich nowości również kolorystyką i grafiką nawiązują do ciast, którymi są inspirowane. Tarta cytrynowa dostępna jest w pastelowo-żółtym opakowaniu, natomiast Brownie z malinami ma subtelny brązowy odcień.
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!
Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.