Nowe menu w Costa Coffee
Z początkiem listopada, Costa Coffee wystartowała ze specjalną świąteczną ofertą. Wraz z nią menu poszerzy się o wyjątkowe nowości: aromatyczne kawy w świątecznych odsłonach oraz powracające i uwielbiane przez konsumentów smaki - jak rozgrzewający Cydrowy Czar. Aby dodatkowo podkreślić zimowy klimat, wszystkie napoje na wynos podawane będą w oryginalnych kubeczkach ze świątecznymi motywami Costa Coffee. Ofercie towarzyszą promocje w aplikacji.
W nowym menu znalazły się specjalne kawy w korzennych wariantach, przywodzących na myśl świąteczne smaki i aromaty. Klienci będą mogli spróbować między innymi utrzymanego w świątecznym duchu Latte Piernikowej Light, ze złotą, czekoladową posypką. Do odkrycia także intensywnie karmelowa Toffenut Latte z posypką w formie karmelowych kosteczek i słodkim syropem, a także Ciasteczkowa Latte o delikatnej korzennej nucie i chrupiącej ciasteczkowej posypce. Dodatkowo, kawę Latte Piernikową Light, a także pozostałe pozycje ze stałej oferty Costa Coffee, zamówić można także w dowolne miejsce poprzez aplikację Uber Eats.
Do menu Costa Coffee powracają także bestsellerowe rozgrzewające napoje. Herbata zimowa z suszoną żurawiną, imbirem, rozmarynem, miodem, pomarańczą lub grejpfrutem i Cydrowy czar, czyli kompozycja jabłek, cynamonu, anyżu i pomarańczy o niepowtarzalnym mocno korzennym charakterze.
Przygotuj się na zimowo-świąteczny czas, odkryj wyjątkowe nowości w ofercie Costa Coffee i znajdź swój sposób na świąteczny klimat już dziś!
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!
Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.