Komunikaty PR

MINIczekolady z Wawelu z konkursowym wsparciem

2021-02-12  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania wawel ( 1.35 MB )

Miłośnicy MINIczekolad z Wawelu mają jeszcze więcej powodów, by wybierać swoje ulubione słodycze. Produkty te, będące połączeniem oryginalnej czekolady Wawel z bogatym nadzieniem w wygodnych MINI wersjach, przez najbliższe 3 miesiące wspierać będzie “Konkurs Dobrze Nadziany” oraz intensywna kampania promocyjna.

Od 15 lutego do 16 maja na miłośników słodkości w wersji MINI czeka “Konkurs Dobrze Nadziany”. Co tydzień do wygrania są trzy nagrody po 500 zł, co miesiąc trzy odkurzacze automatyczne Xiaomi, natomiast nagrodą główną jest samochód Hyundai i20. Zasady konkursu są proste - wystarczy kupić MINIczekoladę Wawel, zarejestrować paragon i dokończyć zdanie: “Smak MINIczekolad Wawel lubię za…”. Więcej informacji i regulamin konkursowy znaleźć można na stronie: www.konkurswawel.pl.

MINIczekolady to szeroka gama produktów, którą proponuje konsumentom marka Wawel. W portfolio dostępne są: MINIczekolada Advocat (47g), Choco (48g), Krówkowa (48g), Toffi (49g), Big Milk (45g) i M!ocno Orzechowa (44g) oraz Danusia Klasyczna (38g). Wszystkie produkty łączą wyraziste w smaku nadzienie z oryginalną czekoladą Wawel. Każda z MINIczekolad sprawdzi się zarówno w czasie słodkiej przerwy na kawę, w pracy, w drodze, podczas zabawy na podwórku oraz jako nagroda za każdy MINI sukces.

Promocję wspiera dodatkowo intensywna kampania w kanale Digital. Zaplanowano też działania PR oraz intensywne wsparcie w punktach sprzedaży poprzez ekspozycję i materiały POS.

Informacje o produktach:

MINIczekolada Advocat to MINI przekąska wypełniona kremowym nadzieniem o smaku likieru adwokat. Choco to propozycja dla miłośników intensywnie czekoladowych smaków. MINIczekolada Krówkowa po brzegi wypełniona jest słodkim krówkowym nadzieniem, a Toffi łączy kruchość mlecznej czekolady oraz delikatnego karmelkowego wnętrza. MINIczekolada z Wawelu Big Milk to połączenie mleczno-śmietankowego nadzienia o smaku inspirowanym lodami Big Milk i delikatnie gorzkiej czekolady. W M!ocno Orzechowej znajdziemy natomiast wyraziste nadzienie orzechowe z solonymi orzeszkami. Słynna nadziewana MINIczekoladka Danusia, niezmienna w smaku od 100 lat, skrywa w sobie czekoladowo-orzechowe wnętrze oblane czekoladą Wawel.

MINIczekolady, podobnie jak wszystkie produkty z Wawelu powstają zgodnie z ideą Dobrych Składników - do ich produkcji wykorzystywane jest ziarno z najlepszych odmian kakaowca, a w składzie produktów nie ma barwników, sztucznych aromatów czy emulgatora E476.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity Biuro prasowe
2024-12-20 | 14:00

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity

Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających
Handel Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
2024-12-09 | 17:00

Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii

Nowa umowa na linii Posten Bring x SwipBox wzmacnia obecność Posten Bring w Skandynawii, zapewniając klientom we wszystkich trzech krajach (Szwecja, Norwegia, Dania) dogodny dostęp do
Handel Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
2024-11-27 | 13:10

Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?

Rusza zimowa edycja Chef’s Menu, czyli MaverickFest – wyjątkowe wydarzenie stworzone przez twórców RestaurantWeekⓇ, które pozwala odkrywać najlepsze, starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Przemysł

Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]

Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.