Komunikaty PR

Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w nowej kampanii marki Wawel

2024-03-14  |  14:30
Biuro prasowe

„Nowe nuty smakowe” to hasło tegorocznej oferty wiosennej od marki Wawel, która tym razem zaskakuje nietypowymi przyprawami. Znane od pokoleń, kultowe czekoladki nadziewane – Malaga, Tiki Taki i Kasztanki z Wawelu – zyskały pikantne dodatki, które podkręcają ich tradycyjny smak. Po raz pierwszy w ponad 60-letniej historii tych produktów, w tradycyjnych czekoladkach znajdziemy nowe nuty smakowe. Malaga zaskakują nutą pieprzu cytrynowego, Tiki Taki dodatkiem mięty pieprzowej, a Kasztanki wyrazistym smakiem chili. Limitowaną wersję czekoladek można zakupić na wagę w całej Polsce.  

W ofercie marki Wawel na wiosnę znalazły się także tabliczki nadziewane
i czekolady duże, np. Migdał z wiśnią oraz Zabajone, bombonierki z czekoladkami nadziewanymi i kartoniki z czekoladkami o smaku cytrynówki i wiśniówki.

Spot zrealizował dział marketingu Wawel. Za kompozycję i produkcję muzyki odpowiada Filip Kuncewicz, wokalu udzielił Jacek Wójcicki. Zakup mediów digital zrealizowała agencja Promo Traffic, a działania PR realizuje agencja Great Minds. Kampania 360 obejmuje również emisję spotu w radiu i na ekranach bankomatów, materiały POS w punktach sprzedaży, reklamę w prasie handlowej, działania w social mediach i współpracę z influencerami.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=ZYBFJISGJGg

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska
2025-07-21 | 13:00

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Sezon wakacyjny niesie ze sobą nie tylko wzmożony ruch turystyczny, ale i ciekawe zmiany w zachowaniach konsumenckich.  Gdy z różnych powodów –
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie

W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.