Krówka z Wawelu poleca się na każdą okazję!
Odkryj delikatny mleczno-maślany smak wyjątkowej Krówki Mlecznej z Wawelu idealny na każdą letnią okazję. Od lat Krówki z Wawelu produkowane są według tradycyjnej, sprawdzonej receptury, dzięki czemu ich delikatny smak, połączony z idealną kruchością jest niepowtarzalny.
Krówka z Wawelu została stworzona zgodnie z założeniami programu Dobre Składniki - zawiera starannie wyselekcjonowane surowce i składa się tylko z 4 składników, w tym masła i pełnego mleka.
Kultowa Krówka z Wawelu to nie tylko smak, ale również charakterystyczna biało-czarna grafika opakowania w wesołe krowie łaty. Na każdej owijce skrywającej pyszną krówkę znajduje się inne zabawne hasło, które wprawia nas w dobry, letni nastrój.
W ofercie standardowej marki Wawel dostępny jest duży wachlarz opakowań Krówki mlecznej i - drugiego uwielbianego smaku krówki - słony karmel: torebka 250 g, torba 1 kg i forma luzowa na wagę. Szeroki wybór umożliwia zakup ulubionej formy podania krówki, która doskonale sprawdza się zarówno jako słodka przekąska dla siebie, jak i na prezent lub słodki poczęstunek dla gości podczas letnich spotkań i rodzinnych okazji.
Co roku w okresie letnim marka Wawel przygotowuje dla konsumentów limitowane edycje smaków słodyczy. W tym roku na fanów krówek czekają smaki: peanut butter i czekoladowy. Krówki peanut butter to idealna harmonia orzeszków arachidowych z solą z mlecznymi smakiem. Krówka czekoladowa to szlachetny smak czekolady otoczony ponadczasowym smakiem krówki. Limitowane smaki są dostępne w sprzedaży na wagę.
W ramach kampanii marketingowej Krówka Mleczna z Wawelu będzie wspierana w stacjonarnych punktach sprzedaży materiałami POS oraz w kanale digital.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.