Królewskie Mleczko z Wawelu teraz w dwóch atrakcyjnych smakach
Oryginalne okrągłe pianki oblane czekoladą, czyli Królewskie Mleczko z Wawelu, wzbogaciły się o nowy wariant smakowy. Do produktu o smaku waniliowym dołącza Królewskie Mleczko Śmietankowe.
Rok po premierze, pianki z Wawelu dostępne są już w dwóch wyjątkowych smakach. Na półkach sklepów znajdziemy teraz obok Królewskiego Mleczka Waniliowego także Królewskie Mleczko Śmietankowe. Oba warianty wyróżniają się unikatowymi cechami – to jedyne na rynku pianki oblane czekoladą o charakterystycznym okrągłym kształcie. Płaska forma podkreśla ich lekkość i delikatność, zaś stylizowana litera „W” na polewie z oryginalnej czekolady Wawel jest gwarancją najwyższej jakości. Każda z pianek jest indywidualnie pakowana dla zachowania świeżości oraz pełni smaku i aromatu. Na półce produkt przyciąga uwagę ciekawym, eleganckim opakowaniem w pastelowych kolorach.
„Wprowadzone na rynek pod koniec 2019 roku Królewskie Mleczko było zupełną nowością w segmencie pianek, wyróżniając się nie tylko formą, ale i nowoczesną komunikacją, która zwraca uwagę konsumenta na lekkość i unikatowość produktu” - mówi Michał Sikora, PR Manager firmy Wawel. „Pojawienie się nowego wariantu smakowego jest więc naturalną kontynuacją rozwoju marki i potwierdzeniem ciepłego przyjęcia go na rynku. Wszyscy lubimy mieć wybór, zatem możliwość skosztowania Królewskiego Mleczka w nowej odsłonie z pewnością przypadnie do gustu miłośnikom lekkich słodyczy”.
Królewskie Mleczko Śmietankowe i Waniliowe, podobnie jak wszystkie produkty marki Wawel, powstają zgodnie z ideą Dobrych Składników. Zakłada ona tworzenie słodyczy o prostym składzie, pozbawionym zbędnych dodatków i substancji konserwujących, barwników i sztucznych aromatów, przy zachowaniu 100% wyjątkowego smaku.
Nowy produkt wspiera kampania reklamowa przygotowana przez dział marketingu firmy Wawel. Obejmuje ona m.in. spoty telewizyjne, o nowoczesnej i dynamicznej formie, sponsoring wybranych audycji telewizyjnych oraz intensywną kampanię DOOH. Trwa również szeroko zasięgowa kampania digital, czyli komunikacja obejmująca działania w Social Media i Video, a także aktywności PR i materiały POS.
Odpowiedzialność społeczna i ciągłe podnoszenie standardów
Skosztujże! Wawel z nową kampanią Mieszanki Krakowskiej
Raport o zmianach w branży spożywczej, handlowej i HoReCa 2023 opublikowany
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Brytyjscy naukowcy dowiedli, że odczuwania szczęścia można się nauczyć. Trzeba jednak stale to ćwiczyć
Sześcioletnie badania, połączone z prowadzeniem kursów uczących tego, jak poprawić samopoczucie i stać się człowiekiem szczęśliwym, wykazały, że stosując odpowiednie strategie, można uzyskać zadowalające rezultaty. Przejście kursu prowadzonego przez naukowców z Uniwersytetu Bristolskiego umożliwia poprawę parametrów świadczących o samopoczuciu nawet o 15 proc. Okazuje się jednak, że zalecane ćwiczenia należy wykonywać trwale – w przeciwnym razie następuje regres do poziomu sprzed ich wdrożenia. Dobre wyniki badań skłoniły ich autora do wydania poradnika. Jego polskojęzyczna wersja ukaże się w maju.
Konsument
Techniki genomowe mogą zrewolucjonizować europejskie rolnictwo i uodpornić je na zmiany klimatu. UE pracuje nad nowymi ramami prawnymi
Techniki genomowe (NTG) pozwalają uzyskiwać rośliny o większej odporności na susze i choroby, a ich hodowla wymaga mniej nawozów i pestycydów. Komisja Europejska wskazuje, że NTG to innowacja, która może m.in. zwiększyć odporność systemu żywnościowego na zmiany klimatu. W tej chwili wszystkie rośliny uzyskane w ten sposób podlegają tym samym, mocno wyśrubowanym zasadom, co GMO. Dlatego w ub.r. KE zaproponowała nowe rozporządzenie dotyczące roślin uzyskiwanych za pomocą technik genomowych. W lutym br. przychylił się do niego Parlament UE, co otworzyło drogę do rozpoczęcia negocjacji z rządami państw UE w Radzie. Wątpliwości wielu państw członkowskich, również Polski, budzi kwestia patentów NGT pozostających w rękach globalnych koncernów, które mogłyby zaszkodzić pozycji europejskich hodowców.
IT i technologie
Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności
Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.