Królewskie Mleczko z Wawelu teraz w dwóch atrakcyjnych smakach
Oryginalne okrągłe pianki oblane czekoladą, czyli Królewskie Mleczko z Wawelu, wzbogaciły się o nowy wariant smakowy. Do produktu o smaku waniliowym dołącza Królewskie Mleczko Śmietankowe.
Rok po premierze, pianki z Wawelu dostępne są już w dwóch wyjątkowych smakach. Na półkach sklepów znajdziemy teraz obok Królewskiego Mleczka Waniliowego także Królewskie Mleczko Śmietankowe. Oba warianty wyróżniają się unikatowymi cechami – to jedyne na rynku pianki oblane czekoladą o charakterystycznym okrągłym kształcie. Płaska forma podkreśla ich lekkość i delikatność, zaś stylizowana litera „W” na polewie z oryginalnej czekolady Wawel jest gwarancją najwyższej jakości. Każda z pianek jest indywidualnie pakowana dla zachowania świeżości oraz pełni smaku i aromatu. Na półce produkt przyciąga uwagę ciekawym, eleganckim opakowaniem w pastelowych kolorach.
„Wprowadzone na rynek pod koniec 2019 roku Królewskie Mleczko było zupełną nowością w segmencie pianek, wyróżniając się nie tylko formą, ale i nowoczesną komunikacją, która zwraca uwagę konsumenta na lekkość i unikatowość produktu” - mówi Michał Sikora, PR Manager firmy Wawel. „Pojawienie się nowego wariantu smakowego jest więc naturalną kontynuacją rozwoju marki i potwierdzeniem ciepłego przyjęcia go na rynku. Wszyscy lubimy mieć wybór, zatem możliwość skosztowania Królewskiego Mleczka w nowej odsłonie z pewnością przypadnie do gustu miłośnikom lekkich słodyczy”.
Królewskie Mleczko Śmietankowe i Waniliowe, podobnie jak wszystkie produkty marki Wawel, powstają zgodnie z ideą Dobrych Składników. Zakłada ona tworzenie słodyczy o prostym składzie, pozbawionym zbędnych dodatków i substancji konserwujących, barwników i sztucznych aromatów, przy zachowaniu 100% wyjątkowego smaku.
Nowy produkt wspiera kampania reklamowa przygotowana przez dział marketingu firmy Wawel. Obejmuje ona m.in. spoty telewizyjne, o nowoczesnej i dynamicznej formie, sponsoring wybranych audycji telewizyjnych oraz intensywną kampanię DOOH. Trwa również szeroko zasięgowa kampania digital, czyli komunikacja obejmująca działania w Social Media i Video, a także aktywności PR i materiały POS.

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy
Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Transport
Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.