Królewski LUZ BLUZ! Trwa loteria firmy Wawel
18 września wystartowała loteria słodyczy sprzedawanych na wagę marki Wawel, pod hasłem „Królewski LUZ BLUZ”. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić minimum 200 g dowolnych słodkości z Wawelu na wagę i zarejestrować dowód zakupu na stronie www.loteriawawel.pl. Co godzinę do wygrania designerska bluza, a raz w tygodniu zestaw słodyczy! Loteria potrwa do 29 października br.
Jesień to czas, w którym zdecydowanie stawiamy na luz. Chowamy się w przytulnych swetrach, przyjemnie miękkich kocach i oczywiście w wygodnych bluzach! Teraz konsumenci mają okazję co godzinę wylosować kolorową bluzę z oryginalnymi hasłami i raz w tygodniu wygrać zestaw słodyczy marki Wawel, który z pewnością umili długie jesienne wieczory. Wystarczy kupić minimum 200 g słodkości na wagę i zarejestrować dowód zakupu na stronie loterii: www.loteriawawel.pl
Wraz z loterią premierę ma zupełnie nowy spot reklamowy, promujący autorskie moduły sprzedaży luzowej. Spot w lekki i zabawny sposób prezentuje wygodę i łatwość miksowania ulubionych słodyczy z Wawelu w jednym miejscu – Królestwie Dobrego Smaku. W nowej reklamie Wawel łączy swoje mocne strony i skojarzenia z marką, takie jak królewskość, jakość i czekoladowość z luźnym językiem skierowanym do młodej grupy odbiorców.
Królewski Luz Bluz! - Loteria Wawel - https://www.youtube.com/watch?v=y_1Aj4tlp_Y&feature=youtu.be

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Luka cyrkularności w Polsce wynosi 90 proc. Jesteśmy dopiero na początku drogi do obiegu zamkniętego
Gospodarka obiegu zamkniętego (GOZ), inaczej gospodarka cyrkularna, to model gospodarczy, który dąży do minimalizacji odpadów i maksymalnego wykorzystania zasobów. Na razie polska gospodarka osiągnęła cyrkularność w nieco ponad 10 proc., więc mamy dużo do nadrobienia. Tym bardziej że pojawiają się kolejne unijne regulacje, które wymuszą na nas przyspieszenie procesu dochodzenia do GOZ. Jedną z nich jest rozporządzenie w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych (PPWR), które zacznie obowiązywać od sierpnia 2026 roku.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Ochrona środowiska
UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji

Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.