Królewski LUZ BLUZ! Trwa loteria firmy Wawel
18 września wystartowała loteria słodyczy sprzedawanych na wagę marki Wawel, pod hasłem „Królewski LUZ BLUZ”. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić minimum 200 g dowolnych słodkości z Wawelu na wagę i zarejestrować dowód zakupu na stronie www.loteriawawel.pl. Co godzinę do wygrania designerska bluza, a raz w tygodniu zestaw słodyczy! Loteria potrwa do 29 października br.
Jesień to czas, w którym zdecydowanie stawiamy na luz. Chowamy się w przytulnych swetrach, przyjemnie miękkich kocach i oczywiście w wygodnych bluzach! Teraz konsumenci mają okazję co godzinę wylosować kolorową bluzę z oryginalnymi hasłami i raz w tygodniu wygrać zestaw słodyczy marki Wawel, który z pewnością umili długie jesienne wieczory. Wystarczy kupić minimum 200 g słodkości na wagę i zarejestrować dowód zakupu na stronie loterii: www.loteriawawel.pl
Wraz z loterią premierę ma zupełnie nowy spot reklamowy, promujący autorskie moduły sprzedaży luzowej. Spot w lekki i zabawny sposób prezentuje wygodę i łatwość miksowania ulubionych słodyczy z Wawelu w jednym miejscu – Królestwie Dobrego Smaku. W nowej reklamie Wawel łączy swoje mocne strony i skojarzenia z marką, takie jak królewskość, jakość i czekoladowość z luźnym językiem skierowanym do młodej grupy odbiorców.
Królewski Luz Bluz! - Loteria Wawel - https://www.youtube.com/watch?v=y_1Aj4tlp_Y&feature=youtu.be

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.