Królewski LUZ BLUZ! Trwa loteria firmy Wawel
18 września wystartowała loteria słodyczy sprzedawanych na wagę marki Wawel, pod hasłem „Królewski LUZ BLUZ”. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić minimum 200 g dowolnych słodkości z Wawelu na wagę i zarejestrować dowód zakupu na stronie www.loteriawawel.pl. Co godzinę do wygrania designerska bluza, a raz w tygodniu zestaw słodyczy! Loteria potrwa do 29 października br.
Jesień to czas, w którym zdecydowanie stawiamy na luz. Chowamy się w przytulnych swetrach, przyjemnie miękkich kocach i oczywiście w wygodnych bluzach! Teraz konsumenci mają okazję co godzinę wylosować kolorową bluzę z oryginalnymi hasłami i raz w tygodniu wygrać zestaw słodyczy marki Wawel, który z pewnością umili długie jesienne wieczory. Wystarczy kupić minimum 200 g słodkości na wagę i zarejestrować dowód zakupu na stronie loterii: www.loteriawawel.pl
Wraz z loterią premierę ma zupełnie nowy spot reklamowy, promujący autorskie moduły sprzedaży luzowej. Spot w lekki i zabawny sposób prezentuje wygodę i łatwość miksowania ulubionych słodyczy z Wawelu w jednym miejscu – Królestwie Dobrego Smaku. W nowej reklamie Wawel łączy swoje mocne strony i skojarzenia z marką, takie jak królewskość, jakość i czekoladowość z luźnym językiem skierowanym do młodej grupy odbiorców.
Królewski Luz Bluz! - Loteria Wawel - https://www.youtube.com/watch?v=y_1Aj4tlp_Y&feature=youtu.be

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Firma

Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin
Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Polityka
Rośnie skala zdarzeń cybernetycznych. Niewiele firm w Polsce ubezpiecza się na wypadek ataku

Częstotliwość zgłaszanych incydentów cybernetycznych w 2024 roku wzrosła o 22 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Najwięcej roszczeń dotyczących cyberataków zgłosiły średniej wielkości organizacje i stanowiły one ponad połowę wszystkich zgłoszonych incydentów – wynika z danych „Global 2025 Cyber Risk Report”. Rosnąca skala zagrożeń przekłada się na rozwój globalnego rynku cyberubezpieczeń. W Polsce nie są to jeszcze popularne produkty, ale zainteresowanie ze strony rodzimych firm w ostatnim czasie rośnie.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.